Ja, ik heb gekozen voor het oude, hardcore logo van Ninty en niet het nieuwe grijze "familievriendelijke" logo, want Nintendo gaat knallen dit jaar met harcore games. Mark. My. Words.Hey! Een Nintendo E3 topic? Waar is dat allemaal voor nodig? Ga je nou al weer hypen, Bernie?Nee, maar het is handig om alle aankondigingen en het nieuws van alle Nintendo spelcomputers in 1 topic te hebben, en niet dat het verspreid wordt over het Wii en DS topic. Hypen hebben we al gedaan, maar mag hier gewoon door gaan.
Ohw, wat leuk, dat is echt kei handig Bernie! Hoe kom je er op?Cyberia opende al een topic voor de
Microsoft persconferentie en E3 nieuwsWat is die jongen toch creatief heh, maar wanneer is Nintendo aan de beurt dan?Nintendo heeft zijn persconferentie op
Dinsdag 2 juni, van 18:00 uur tot 20:00 uur (Maar dat gaat vast uitlopen

)
Tof. Wat kunnen we sowieso verwachten?Waarschijnlijk gaan ze eerst weer patsen met hun toffe resultaten van het afgelopen jaar, en daarna veel toffe games laten zien! Onderandere Wii Fit Plus is al bevestigd!
Zo! Dat wordt vast een hele toffe persconferentie met al die casual Wii games, ik zal mijn moeder alvast inlichten! Maar komen er ook hardcore games?Geruchten zijn dat er iig of een nieuwe Mario of een nieuwe Zelda wordt aangekondigd!!!11
OMFG BERNIE, IK BEN HYPED. IK BEN D'R BIJ.Dat dacht ik
Trouwens! Bernie, Waar kan ik het zien dan?Hier, in HD
[ Bericht 6% gewijzigd door RaymanNL op 01-06-2009 18:59:29 (linkje vergeten O+ ) ]