Vet gebouw man wat is het?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef PP. het volgende:
OMG MEGATON?
[ afbeelding ]
Ow wacht, deze megaton ken je natuurlijk nog niet.
Even voor de handigheid hier weer neer zetten!quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Dynd het volgende:
Nederlandse tijden conferentie's:
Maandag
Microsoft Press Conference (19:30 - 21:00)
EA Press Conference (23:00 - 0:30)
Ubisoft Press Conference (3:00 - 4:30)
Dinsdag
Nintendo Press Conference (18:00 - 20:00)
Sony Press Conference (20:00 - 22:00)
Door Dynd hemzelf, zie link voor volledige (Engelse) lijst.
http://e3.gamespot.com/e3(...)hedule#live_schedule
(Gewoon overal 9 uur bij optellen)
Streaming sites:
IGN
http://e3.ign.com/2008/
Gamespot
http://e3.gamespot.com/?tag=header%3be3logo
G4TV
http://g4tv.com/e32009/splash.aspx
Gametrailers![]()
http://e3insider.com/
Hoop dat dit kan helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, ik heb nooit een DS gekocht. Als ik wil gamen wil ik ook mooi gamen en uitgebreid online etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:25 schreef Reintji het volgende:
Mhoa, DS is leuk toch? Ports naar een portable werken vaak niet te best, je wilt toch iets doen wat kort kan, met goede gameplay.
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:21 schreef Sala-adin het volgende:
Word die Killer Instinct een xbx exclusive?
Kusjekroel.quote:
Precies, waarschijnlijk is er toch weer niets boeiends, maar goed. Ben wel benieuwd!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kusjekroel.
Ik verwacht vanavond nietsLekker kijken en zien wat je ziet, dan valt het nooit tegen
Weer niets boeiends?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, waarschijnlijk is er toch weer niets boeiends, maar goed. Ben wel benieuwd!
www.gametrailers.comquote:Op maandag 1 juni 2009 14:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waar kunnen we live de E3 persconferentie van Microsoft zien?
quote:
E-Pubertaal voor "vette shit, ouwe"quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:21 schreef Sala-adin het volgende:
Word die Killer Instinct een xbx exclusive?
Een helicopter op lachgas?quote:
De serie is afkomstig van Rare. Inmiddels weten we al ruim 4 jaar dat zij immers zijn overgenomen door MS.quote:
Alsof iedereen zulke dingen volgt ofzoquote:Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De serie is afkomstig van Rare. Inmiddels weten we al ruim 4 jaar dat zij immers zijn overgenomen door MS.
Volgens jouw logica is het dus alsnog reëel om te vragen of we hier te maken hebben met een 360 exclusive.
Serieus dude.
fucking nerdquote:Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De serie is afkomstig van Rare. Inmiddels weten we al ruim 4 jaar dat zij immers zijn overgenomen door MS.
Volgens jouw logica is het dus alsnog reëel om te vragen of we hier te maken hebben met een 360 exclusive.
Serieus dude.
Het was gewoon een overbodige vraag.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alsof iedereen zulke dingen volgt ofzo
Het was gewoon een simpele vraag waarbij je heel simpel met een ja of nee kon antwoorden.
Wat een bullshit zegquote:Op maandag 1 juni 2009 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het was gewoon een overbodige vraag.
Als jij na 4 jaar nog steeds niet doorhebt dat Rare in handen is van MS zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken om je levenswijze.
mee eens , fanboys zijn dom , ze kunnen beter alle 2 de systemen kopenquote:
Dit kan je niet serieus menenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als jij na 4 jaar nog steeds niet doorhebt dat Rare in handen is van MS zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken om je levenswijze.
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de SC hoolie weer.
Oud nieuws.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:00 schreef Strolie75 het volgende:
Xbox just moved up its briefing start to 10:25 am tomorrow due to a very special last-minute surprise.
http://twitter.com/geoffkeighley/status/1985201213
Dit soort taferelen: only @ Fok.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:48 schreef Document1 het volgende:
Mensen die veel op forums komen en elkaar dan voor nerd uitschelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Dudequote:Op maandag 1 juni 2009 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:49 schreef appelsjap het volgende:
SPANNEND HE NOG MAAR 30 MINUTEN!!1!![]()
En toch ga je kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nee, ik moet leren voor mn eindexamen.quote:
Tyfusmongolen in het publiek. Oh no it's Yoko Ono WHEEEEEE*boxen ontploft*quote:Op maandag 1 juni 2009 19:28 schreef Remake het volgende:
Stream Xbox 360: http://www.livestream.com/gamertagradio
Mooie combo trouwens, ik heb ook liever een zwarte dan zo'n lelijke witte.quote:
Zeker mooi die snowbike inderdaad.quote:
Zo waar,.... erg slechte E3. Halo 3.5, Forza 2.5,... vreselijk!! Gelukkig was Ubisoft er,....... en Alan Wake. De rest was kansloos. Mario paint met je handen,... navigatie met je handen,... een kind als tamagotchiquote:Op maandag 1 juni 2009 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Zelden, zelden een hardware-maker zo ongelooflijk zien falen. Dit is een nieuwe standaard.
Is een leuk ding tochquote:Op maandag 1 juni 2009 21:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,.... erg slechte E3. Halo 3.5, Forza 2.5,... vreselijk!! Gelukkig was Ubisoft er,....... en Alan Wake. De rest was kansloos. Mario paint met je handen,... navigatie met je handen,... een kind als tamagotchi
Je miste Crackdown 2, Left 4 dead 2 en Forza 3?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:25 schreef Slomy het volgende:
Nogal teleurstellend zeg.
Alan Wake & die nieuwe splinter cell zagen er wel vet uit. Die nieuwe halo games, daar heb ik helemaal niets mee.
Maar waar zijn nou die fantastische nieuwe games?
Dat nattall gebeuren ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar ik wil nog steeds relaxed onderuit gezakt een vette game spelen en niet als een mongool door de kamer staan te zwaaien en springen. Daarbij zie je bij de Wii dat dit allemaal maar repetatief is en dat over het algemeen, na het 2de keer spelen van Wii sports, die console maar stof staat te happen.
Gast 1e aankondiging, wacht afquote:Op maandag 1 juni 2009 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...dit soort vage A.I. demo's zien wel om de paar jaar.
Implementeer het eens in een game zou ik zeggen.
Normaal gesproken roep ik het niet zo snel maar mijn hemel, beide titels verdiende absoluut die predicaat.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,.... erg slechte E3. Halo 3.5, Forza 2.5,... vreselijk!! Gelukkig was Ubisoft er,....... en Alan Wake. De rest was kansloos. Mario paint met je handen,... navigatie met je handen,... een kind als tamagotchi
Jij bent toch wel de definitie van het .5 roepen hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Normaal gesproken roep ik het niet zo snel maar mijn hemel, beide titels verdiende absoluut die predicaat.
Forza 3, the define of racing games this generation
Devil May Raiden bedoel je?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:37 schreef PP. het volgende:
Heeft iedereen hier de MGS aankondiging gemist ofzo?
Nee,... maar daar schrijf ik nog niet naar huis over. Verwacht geen Solid Snake in een stealth adventure. Meer een Raiden in een Devil May Cry omgeving,.... tis afwachten, maar voel er niks bij nog.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:37 schreef PP. het volgende:
Heeft iedereen hier de MGS aankondiging gemist ofzo?
Lulkoek Wes. Mij hoor je het absoluut niet snel uit mijn mond komen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de definitie van het .5 roepen hoor
Dan was het iemand anders, dacht dat jij het was, excuusquote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lulkoek Wes. Mij hoor je het absoluut niet snel uit mijn mond komen.
Excuses met alle liefde aanvaard.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders, dacht dat jij het was, excuus
Welke spellen!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Wessiej het volgende:
Klagen klagen klagen, altijd prachtig om te zien. Verwachtingen liggen torenhoog, ze zien het liefst 100 nieuwe spellen en dan allemaal van topkwaliteit die in hun straatje ligt, prachtig
Ik geniet gewoon lekker van alles, en vond dit een top presentatie. Veel plezier met klagen, ga ik lekker genieten van de spellen
Ja niemand die ze ziet natuurlijk, Crackdown 2, Forza 3, MG:R, L4D2, Splinter Cell Conviction, Halo ODST en Halo Rising, Rock Band The Beatles, MW2.quote:
Ja leuk,... maar om daar nu over naar huis te schrijven. Ik denk dat ik het oude E3 gevoel gewoon een beetje mis. Ik hoef geen 100 spellen die in mijn straatje liggen. Ik zie gewoon weer een Halo en een Forza,... en ze noemen het revolutionair,... vent begint er ook maar zelf om te klappen allemaal.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja niemand die ze ziet natuurlijk, Crackdown 2, Forza 3, MG:R, L4D2, Splinter Cell Conviction, Halo ODST en Halo Rising, Rock Band The Beatles, MW2.
Werden hier games aangekondigt? Absoluut niet!
Er is een zeikcultuur,... klopt,.. maar niemand in de zaal was echt enthousiast,.. dat voelde je gewoon. Het zegt toch wat. Misschien omdat we gewoon verzadigd zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Wessiej het volgende:
Ja dat je het niet kan liggen begrijp ik best, maar ik irriteer mij een beetje aan de zeikcultuur, tot nu toe bij elke show van het afgelopen jaar, incl. de E3 van vorig jaar. Kom je ongeveer uit op 5 conferentie's. En bij al die conferentie's was het alleen maar zeiken op de dingen die je niets vind, goede game geannounced? Boeiend, oogkleppen op en lekker zeiken. Vind ik jammer
Veel plezier met virtueel trefbal en vingerverven.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Wessiej het volgende:
Ik geniet gewoon lekker van alles, en vond dit een top presentatie. Veel plezier met klagen, ga ik lekker genieten van de spellen
Op Splinter Cell na zag ik toch vooral minimale itteraties op bestande games.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja niemand die ze ziet natuurlijk, Crackdown 2, Forza 3, MG:R, L4D2, Splinter Cell Conviction, Halo ODST en Halo Rising, Rock Band The Beatles, MW2.
Werden hier games aangekondigt? Absoluut niet!
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:00 schreef Wessiej het volgende:
Hardware:
Project Natal - Milo (motion en voice controlls)
Downloadable Content[/b]
Beatles: All you need is love
Modern Wafare 2: 2 map packs
Xbox Live Arcade
Shadow Complex (XBLA)
Joy Ride
360 exclusives:
Left 4 Dead 2
Crackdown 2
Splinter Cell Conviction
Forza 3 - Met video upload - oktober release
Halo 3: ODTS (coperative play - Firefight + Halo: reach MP Beta!!!!)
Halo: Reach !!! - Fall 2010
Alan Wake
Metal Gear Solid - Rising (multiplatform)
Xbox Live:
Last.fm - Voor gold members zonder extra kosten
Netflx - Us Only - Helaas
Sky TV - UK en Ireland - helaas
Zune Video Marketplace gelanceerd - instantly - 8 - >naar 18 .. ook NL !!!! Herfst 2009
Zune - Movies Live Party ...dus je kan samen een film of sport kijken
Last.fm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |