abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:01:08 #151
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_70542132
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu voor mijn ouders aan het boeken.. Maar moet ik mijn moeders achternaam de meisjesnaam doen of nu haar naam?
gewoon haar naam zoals het ook in haar paspoort staat.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_70542500
Ja, mijn vader zei dat het er in stond als : meisjesnaam en dan echtgenote van achternaam vader

Maar goed ik wacht anders wel even tot vanavond
pi_70577871
Vanaf 4 september 4x in de week vanaf Eindhoven naar Porto, tarieven staan nu vanaf ¤34 enkele reis op de site.

Leuke bestemming
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:26:15 #154
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_70578162
Ik wil weer eens een ticket kopen.
Kom ik op zaterdagavond (aankomsttijd 22:05) vanaf Airport Charleroi nog verder dan treinstation Charleroi-sud met de trein of bus? Het lijkt erop dat Nederland halen onmogeljik is dan!
pi_70578358
Dan kom je echt niet meer verder. Laatste trein gaat om 2200u naar NL. (Breda of Maastricht)
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70609116
edit: slecht gelezen, laat maar
pi_70669792
Heren en dames van het ryanair topic! Ik heb vandaag een stortregen van commentaar gekregen toen ik vertelde dat ik met Ryanair zou vliegen. Er zouden allerlei haken en ogen en weetikveelwat aan zitten. Nu weet ik ook wel dat het niet zo is, en het staat zelfs in de OP natuurlijk, maar het heeft me wel een nare nasmaak gegeven.
Zijn er tips of dingen die ik echt niet moet vergeten? En ik heb een beetje moeite met het bagageverhaal. Ik kan één tas meenemen van een bepaalde afmeting en maximaal tien kilo, toch?
  zondag 5 juli 2009 @ 16:45:39 #158
74461 Dutch_Courage
@ Praha, CZ
pi_70671047
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef Thetallguy het volgende:
Vanaf 4 september 4x in de week vanaf Eindhoven naar Porto, tarieven staan nu vanaf ¤34 enkele reis op de site.

Leuke bestemming
Da's idd leuk ja. Tot nu hadden ze alleen Faro vanaf Weeze, en dat was idioot duur. Porto stond al op mijn lijstje om een keer heen te gaan. Goed nieuws dus.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zondag 5 juli 2009 @ 16:48:36 #159
74461 Dutch_Courage
@ Praha, CZ
pi_70671132
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:10 schreef Coraline. het volgende:
Heren en dames van het ryanair topic! Ik heb vandaag een stortregen van commentaar gekregen toen ik vertelde dat ik met Ryanair zou vliegen. Er zouden allerlei haken en ogen en weetikveelwat aan zitten. Nu weet ik ook wel dat het niet zo is, en het staat zelfs in de OP natuurlijk, maar het heeft me wel een nare nasmaak gegeven.
Zijn er tips of dingen die ik echt niet moet vergeten? En ik heb een beetje moeite met het bagageverhaal. Ik kan één tas meenemen van een bepaalde afmeting en maximaal tien kilo, toch?
Er zitten niet méér haken en ogen aan dan bij andere maatschappijen. Als je alleen handbagage heb kan je idd maar 10 kilo meenemen in één tas. De afmetingen zijn 50x40x20 cm geloof ik. Gewoon even nakijken op de site.

Ryanair is gewoon prima, alleen bij het boeken moet je opletten dat je opties als "reisverzekering" e.d. niet aanvinkt, want die maken het duurder.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_70683260
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:45 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Da's idd leuk ja. Tot nu hadden ze alleen Faro vanaf Weeze, en dat was idioot duur. Porto stond al op mijn lijstje om een keer heen te gaan. Goed nieuws dus.
¤ 270 retour voor 2 personen, vindt ik niet idioot duur...
Dit heb ik medio februari geboekt voor het hoogseizoen.
Lawa mena hau lala!
pi_70683879
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Rubstah het volgende:
¤ 270 retour voor 2 personen, vindt ik niet idioot duur...
Dit heb ik medio februari geboekt voor het hoogseizoen.
Voor Ryanair begrippen is dat wel duur. En voor dezelfde prijs kun je ook vanaf een luchthaven in de buurt vliegen.
pi_70692234
Echt supertof dat je tegenwoordig op verschillende vluchten (en vanaf volgend jaar op alle) kan bellen Heel vreemd om smsjes te versturen en te bellen vanuit een vliegtuig

Afgelopen zaterdag zat ik op de terugweg vanaf Palma de Mallorca in een 737 waar 'mobile phone use permitted' was, gelijk even getest natuurlijk:

Check het netwerk

GPS werkte ook trouwens

Even ontopic over Ryanair. Ik vlieg regelmatig met Ryanair en aangezien ik ongeveer 2 meter ben, zit ik het liefst bij de één van de vleugels op de nooduitgangplaatsen. Ik verbaas me er elke keer weer over dat er echt 20 a 30 mensen per vlucht zijn met priority die vervolgens niet op die lekkere grote plekken gaan zitten? Waarom koop je dan precies priority?

Ik kan eigenlijk altijd bij de vleugels zitten, terwijl het vliegtuig al 3kwart gevuld is ofzo. Hoe kan dat? Weten mensen het niet? Schrikt de steward(ess) die op die plekken staan (en vraagt of je wil helpen tijdens een noodgeval) deze mensen af ofzo?
pi_70692407
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:30 schreef kikoooooo het volgende:
Echt supertof dat je tegenwoordig op verschillende vluchten (en vanaf volgend jaar op alle) kan bellen Heel vreemd om smsjes te versturen en te bellen vanuit een vliegtuig

Afgelopen zaterdag zat ik op de terugweg vanaf Palma de Mallorca in een 737 waar 'mobile phone use permitted' was, gelijk even getest natuurlijk:

[ afbeelding ]

Check het netwerk

GPS werkte ook trouwens

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Was dat een vliegtuig van Ryanair waar 'mobile phone use permitted' was?
pi_70692452
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Was dat een vliegtuig van Ryanair waar 'mobile phone use permitted' was?

Nee KLM, maar ik zet het voor de lol in het Ryanair topic
pi_70692559
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee KLM, maar ik zet het voor de lol in het Ryanair topic
Je zegt na dat stukje van wat ik quote: "Even ontopic over Ryanair"
Dan neem ik aan dat het over een andere maatschappij gaat.
pi_70702215
quote:

Even ontopic over Ryanair. Ik vlieg regelmatig met Ryanair en aangezien ik ongeveer 2 meter ben, zit ik het liefst bij de één van de vleugels op de nooduitgangplaatsen. Ik verbaas me er elke keer weer over dat er echt 20 a 30 mensen per vlucht zijn met priority die vervolgens niet op die lekkere grote plekken gaan zitten? Waarom koop je dan precies priority?

Ik kan eigenlijk altijd bij de vleugels zitten, terwijl het vliegtuig al 3kwart gevuld is ofzo. Hoe kan dat? Weten mensen het niet? Schrikt de steward(ess) die op die plekken staan (en vraagt of je wil helpen tijdens een noodgeval) deze mensen af ofzo?
Dat heb ik ook bijna altijd Vind het wel prima dat de meeste mensen het niet durven, kan ik lekker languit zitten
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_70705107
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:37 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Voor Ryanair begrippen is dat wel duur. En voor dezelfde prijs kun je ook vanaf een luchthaven in de buurt vliegen.
Sorry hoor maar ik vindt ¤135 euro p.p. retour naar Faro niet duur in het hoogseizoen.
Incl. koffer en creditcardkosten.
Oke tis geen ¤5 aanbieding maar om het duur te noemen...

Verder weet ik niet wat jij "in de buurt" noemt maar ikzelf studeer in Maastricht en dus is Weeze of Brussel dichterbij dan als ik via Amsterdam ga. Tenzij ik vanaf m'n ouders(Alkmaar) zou gaan.

Verder zit ik ook bijna altijd in het nooduitgangpad. Of mensen weten het niet of willen het niet.
Ik vind het prima dan heb ik relaxt de ruimte.
Lawa mena hau lala!
pi_70708248
DUBLIN - De Ierse prijsvechter Ryanair heeft de Amerikaanse vliegtuigbouwer Boeing gevraagd om zijn toestellen zodanig aan te passen dat een aantal passagiers staand kunnen worden vervoerd.

Met de maatregel wil Ryanair meer passagiers in zijn toestellen krijgen, zo liet het maandag weten. Boeing zou hiertoe speciale ''verticale stoelen'' moeten ontwikkelen.

"Passagiers hoeven niet volledig rechtop te staan, ze krijgen een soort kruk waar ze op kunnen leunen'', aldus een woordvoerder van Ryanair.

De lowbudgetvliegmaatschappij wil vier rijen, ofwel twaalf stoelen, verwijderen om ruimte te maken voor de staanplaatsen.

www.nu.nl
pi_70708329
Geniaal toch? ik zou best een uurtje of twee willen staan hoor
pi_70709745
quote:

Mwoh, ik kan mij bijv. voorstellen dat mensen met priority zo ver mogelijk voorin gaan zitten, om dan na de landing ook zo snel mogelijk weer uit het vliegtuig te zijn, en een voorsprong te hebben op de rest van de groep bij de douane etc. en dan vervolgens als eerste het vliegveld uit zijn. Als ik bij andere maatschappijen binnen Europa vooraf kan inchecken met het bepalen van een zitplaats kies ik dan meestal ook een stoel op de eerste zes rijen. Die voorsprong is echter wel verwaarloosbaar bij intercontinentale vluchten dus dan heb ik toch ook liever wat meer beenruimte .
pi_70709804
Ja en vervolgens sta je gezellig met zijn allen op de koffers te wachten, dus heb je er nog niet aan. Als je alleen HB hebt snap ik het nog wel, anders niet.
pi_70710102
Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan, verzinnen ze weer iets nieuws.
Ryanair zal absoluut aan strenge controles onderworpen zijn, maar staand vliegen? Ik krijg er niet echt een veilig gevoel van...

Ik vlieg daarom niet meer met ze. German Wings vind ik prettiger voor eigenlijk dezelfde prijzen.
pi_70715524
Denk je niet dat Ryanair door dit soort proefballonetjes juist strenger in de gaten gehouden wordt?
Al is het alleen al door KLM/Martinair/Transavia e.d. om ervoor te zorgen dat ze hun concurrentie een hak kunnen zetten.
Lawa mena hau lala!
pi_70718242
quote:

[ afbeelding ]

Check het netwerk

GPS werkte ook trouwens

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Geweldig die gps
is dat gratis?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:22:51 #175
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70720268
Ryanair wil passagiers staand vervoeren
quote:
Ryanair wil passagiers staand vervoeren

Uitgegeven: 6 juli 2009 17:26
Laatst gewijzigd: 6 juli 2009 17:28

DUBLIN - De Ierse prijsvechter Ryanair heeft de Amerikaanse vliegtuigbouwer Boeing gevraagd om zijn toestellen zodanig aan te passen dat een aantal passagiers staand kunnen worden vervoerd.

Met de maatregel wil Ryanair meer passagiers in zijn toestellen krijgen, zo liet het maandag weten. Boeing zou hiertoe speciale ''verticale stoelen'' moeten ontwikkelen.

"Passagiers hoeven niet volledig rechtop te staan, ze krijgen een soort kruk waar ze op kunnen leunen'', aldus een woordvoerder van Ryanair.

De lowbudgetvliegmaatschappij wil vier rijen, ofwel twaalf stoelen, verwijderen om ruimte te maken voor de staanplaatsen.

Vetbelasting
Ryanair speelde onlangs met het idee om een extra heffing voor zware passagiers, een zogenaamde 'vetbelasting', in te voeren. Dit plan ging om praktische redenen van tafel.

Ook willen de Ieren mensen laten betalen die op het vliegtuig gebruikmaken van het toilet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')