Wie ik? Ik zou niet durvenquote:
Ik heb een jupiler tent dus neequote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef BELASTING het volgende:
Oehh, kan gewoon niet meer wachten!
Iemand die mijn tent wil delen?
Ik vroeg het ook aan de dames Tijn.quote:
Weet ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook aan de dames Tijn.
Flirten op een forumquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel.Dus als je lief bent krijg je misschien een biertje van mij.
Niks mis mee toch.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Flirten op een forum![]()
niks gevonden op Wantijpop ?
Kan je beter dat doen idd. Het lijkt me echt een verschrikking om met de trein te gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:49 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Aah ok..nja misschien rij ik wel zelf met de auto.. ik ga echt niet meer met die trein
Met de trein gaan is leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kan je beter dat doen idd. Het lijkt me echt een verschrikking om met de trein te gaan
Helaas niet via eindhoven...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef D-FENS het volgende:
Zijn er hier nog mede-fokkers die per auto vanuit (of via) Eindhoven richting Dessel gaan op vrijdag?
Als jij hem niet afpakt wel.quote:
Als jij mijn tent afpakt waar moet ik dan slapen?quote:
je vind heus wel watquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij mijn tent afpakt waar moet ik dan slapen?
Jij had toch een plaatsje over?quote:
Ik zie mogelijkheden genoegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als mndan in de jupiler tent zou gaan....
ow en nu moet ik gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |