Ja hoor katten gaan nu ook zelf naar boven af en toequote:Op maandag 8 juni 2009 07:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi als ie niet mee zou zijn gegaan was dat idd wel een goede oplossing
mijn meneer komt as zaterdag wel mee, als kan met katten
mooi want als dat goed gaat kunnen we ook blijven slapen geloof ikquote:Op maandag 8 juni 2009 08:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja hoor katten gaan nu ook zelf naar boven af en toe
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi want als dat goed gaat kunnen we ook blijven slapen geloof ik
* vamperotica gaat ff kijkenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wil je nog even kijken naar het stukje over de camping, ik twijfel
Dat zou jammer zijn!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Misschien kan ik niet meer naar Graspop
Ik ben aangenomen bij een tattoo shop om daar in de leer te gaan, alleen die zijn vrijdag en zaterdag tot 9 uur open..
niet even van te voren gezegd dat weekend niet te kunnen?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Ik ben aangenomen bij een tattoo shop om daar in de leer te gaan, alleen die zijn vrijdag en zaterdag tot 9 uur open..
Meestal is het in dat wereldje zo dat je alles aan de kant moet schuiven voor datquote:Op maandag 8 juni 2009 17:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet even van te voren gezegd dat weekend niet te kunnen?
Dat is balen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is balen.![]()
Maar wel een leuke mogelijkheid.
Waar ga je werken? En kan ik als fokker korting krijgen?
Waarom niet?quote:
Zie je het zelf al voor je? Loop je daar naar binnen 'ja man ik wil een tattoo, ik zit op FOK!' "Ow, dan krijg je wel korting!" .....riiiiiiight.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zie je het zelf al voor je? Loop je daar naar binnen 'ja man ik wil een tattoo, ik zit op FOK!' "Ow, dan krijg je wel korting!" .....riiiiiiight.
Geen idee.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:20 schreef TheSorrow het volgende:
Op Graspop hadden ze ook een tattootent toch?
Zou wel tof zijn. Wil er binnenkort toch 1 laten zetten.quote:
Ik zou voor het FOK!-logo gaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Wil er binnenkort toch 1 laten zetten.
Ik ga werken bij Needle Art in Gorinchemquote:Op maandag 8 juni 2009 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is balen.![]()
Maar wel een leuke mogelijkheid.
Waar ga je werken? En kan ik als fokker korting krijgen?
ow dat wist ik niet!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Meestal is het in dat wereldje zo dat je alles aan de kant moet schuiven voor datHoe graag wil je het he
Oke dan geen kortingquote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik ga werken bij Needle Art in Gorinchem
en nee, je krijgt geen korting![]()
maar ik kan je Needle Art wel aanraden om een Tattoo te laten zetten, ze zijn 1 van de betere shops in NL
@ TheSorrow: Ik heb de laatste jaren geen Tattootent gezien op GMM hor.. op Lowlands geloof ik wel..
lijkt me zoiezo niet slim om een tattoo te laten zetten op een festival..die tijd kan je beter gebruiken om bandjes te checken, dan kan je daarna of ervoor altijd nog naar een goede shop gaan
Op Lowlands is het dan inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik ga werken bij Needle Art in Gorinchem
en nee, je krijgt geen korting![]()
maar ik kan je Needle Art wel aanraden om een Tattoo te laten zetten, ze zijn 1 van de betere shops in NL
@ TheSorrow: Ik heb de laatste jaren geen Tattootent gezien op GMM hor.. op Lowlands geloof ik wel..
lijkt me zoiezo niet slim om een tattoo te laten zetten op een festival..die tijd kan je beter gebruiken om bandjes te checken, dan kan je daarna of ervoor altijd nog naar een goede shop gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |