kan je leuk verbinden met een kettingkjequote:
He hallo mag ik ook een keer slapen, ja alleen zonder jouquote:Op maandag 1 juni 2009 02:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
NUNO...GA JE NU ZOMAAR ZO NAAR BED, KZEI TOCH SORRYYYYYYYY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:37 schreef Cairon het volgende:
en ik ben depri
eerlijk gezegd had ik een ander verslag van gisterenavond verwacht, maar goed.quote:
wat denk je zelfquote:Op maandag 1 juni 2009 13:23 schreef hierissieweer het volgende:
stel:
Je hebt een date gehad.
Je zegt tegen je date de dag erna als jij hem opbelt dat je het wel leuk vind om een nieuwe date te plannen.
Hij zegt dat hij het ook wel wil, maar de hele week moet werken en in het weekend wel vrij is, nog niets gepland heeft maar dat die waarschijnlijk opgeslokt gaat worden door andere dingen...
Toen zei je, je mag het ook zeggen als je het niet leuk zou vinden. Waarop hij antwoord met: je gelooft me niet, dat vind ik wel leuk... Nog even over zijn drukke leven gesproken een minuutje ofzo en daarna kapt hij het gesprek af met dat hij gaat douchen...
Wat is dan de conclusie van dit gesprek?
veel te vroeg om conclusie's te trekken, als hij zegt dat hij je leuk vind heb je toch vooralsnog geen reden om daar aan te twijfelenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:23 schreef hierissieweer het volgende:
stel:
Je hebt een date gehad.
Je zegt tegen je date de dag erna als jij hem opbelt dat je het wel leuk vind om een nieuwe date te plannen.
Hij zegt dat hij het ook wel wil, maar de hele week moet werken en in het weekend wel vrij is, nog niets gepland heeft maar dat die waarschijnlijk opgeslokt gaat worden door andere dingen...
Toen zei je, je mag het ook zeggen als je het niet leuk zou vinden. Waarop hij antwoord met: je gelooft me niet, dat vind ik wel leuk... Nog even over zijn drukke leven gesproken een minuutje ofzo en daarna kapt hij het gesprek af met dat hij gaat douchen...
Wat is dan de conclusie van dit gesprek?
Wat onzeker? Stel dat ik een date zou hebben en hij had de HELE week erna geen tijd om mij te zien, dan kan ie gelijk oprotten. Je kunt altijd wel tijd maken, tenzij je op expeditie gaat op de Noordpoolquote:Op maandag 1 juni 2009 13:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
veel te vroeg om conclusie's te trekken, als hij zegt dat hij je leuk vind heb je toch vooralsnog geen reden om daar aan te twijfelen
niet zo onzeker!!!
dus toen je tegen me zei dat je het te druk had afgelopen weekend.....quote:Op maandag 1 juni 2009 13:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat onzeker? Stel dat ik een date zou hebben en hij had de HELE week erna geen tijd om mij te zien, dan kan ie gelijk oprotten. Je kunt altijd wel tijd maken, tenzij je op expeditie gaat op de Noordpool
Entao Bicha dan moet je maar een keer thuis zijn als ik langs kom, elke keer ben je weer weg, naar het strand, naar je vriendjes etc etc ectquote:Op maandag 1 juni 2009 13:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dus toen je tegen me zei dat je het te druk had afgelopen weekend.....![]()
you assholo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |