quote:
quote:
qonmann +1quote:Op maandag 1 juni 2009 13:26 schreef qonmann het volgende:
ijsland ?
Nee..de ene wordt door velen gezien als de beste schaker aller tijden (samen met Kasparov wellicht) en de ander is een Rus (die al heel lang in Parijs woont en ook wereldkampioen was)quote:Op maandag 1 juni 2009 13:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Anand en ?
Karpov?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee..de ene wordt door velen gezien als de beste schaker aller tijden (samen met Kasparov wellicht) en de ander is een Rus (die al heel lang in Parijs woont en ook wereldkampioen was)
Die was scheidsrechter daar, zonder hem was het wsl niet doorgegaan daarquote:Op maandag 1 juni 2009 13:31 schreef MaJo het volgende:
Euwe?
Fischer is goed nu die Rus nogquote:Op maandag 1 juni 2009 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Fischer en Kasparov?
Die werd na Fischer kampioen die zijn titel nooit meer verdedigde, ook niet tegen Karpovquote:
Yepquote:Op maandag 1 juni 2009 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Spaski
Nee, absoluut niet zelfs.quote:
'Geheime' organisatie waar oa Bush lid van zou zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is Skull and Bones?
Dan had ik wat is een Jolly Roger gevraagd.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:44 schreef PierreTT het volgende:
Buiten het teken van schedel en botten op een piratenvlag ook een geheim genootschap uit amerika
Opera gebouw?quote:
Ik reken hem goedquote:
Science for dummies?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:57 schreef De_Hertog het volgende:is a general science book by Bill Bryson, which explains some areas of science in ordinary language. It was the bestselling popular science book of 2005.
Welk boek?
Nee, de titel is meer een korte samenvatting van de inhoud van het boek.quote:
Korte geschiedenis van bijna alles, maar ik reken hem goedquote:Op maandag 1 juni 2009 14:07 schreef PierreTT het volgende:
de geschiedenis van bijna alles ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |