Die heeft die twee uiteindelijk weggesaneerd ivm dezelfde kritiek maar Louis staat alleen bekend om zijn woedeuitbarstingen richting pers of collega's maar niet om zijn creatieve taalgebruik. Het was zijn voorganger.quote:
Nee, die heeft nog vele opvolgers gehad eer van Gaal in beeld kwam.quote:
quote:
quote:
Nu weerquote:Op maandag 1 juni 2009 10:22 schreef qonmann het volgende:
veel verdienen , grote mond en niets presteren en lui zijn..liepen er veel van bij Ajax
of ipod of ..als ik Foppe mag geloven en ze verdienen nu nog meer.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu weerMisschien is dit de Playstationgeneratie?
Donk, Waterman en Sno om er nog een paar te noemen. Totaal geen zelfreflectie bij die gastjes.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
of ipod of ..als ik Foppe mag geloven en ze verdienen nu nog meer.
Die Drenthe is wel het schoolvoorbeeld nu.
makkelijkerquote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Jasmijn?
dat zijn margrieten of madeliefjes maar die zijn het ook niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Daisies? Shit hoe heten die krengen in het Nederlands.......
Stand deel 1582quote:Op maandag 1 juni 2009 10:51 schreef starla het volgende:
pinksterbloem?
IB groep?quote:
yup, ga ik straks lekker burgerlijk naar toequote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef Terpentin07 het volgende:
intratuin?
Ah jij hebt een leuk uitje gepland.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:58 schreef starla het volgende:
[..]
yup, ga ik straks lekker burgerlijk naar toe![]()
Sacha Baron Cohen.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:20 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Moet je deze van hem kijken.Gisteravond tijdens de MTV Movie Award gebeurt.De video wordt al overal verwijdert.Dus alleen deze nog gevonden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:20 schreef Terpentin07 het volgende:
Moet je deze van hem kijken.Gisteravond tijdens de MTV Movie Award gebeurt.De video wordt al overal verwijdert.Dus alleen deze nog gevonden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt he. Hij loopt weg als een ventje van wie zijn bal is afgepakt door de schoolmeester.quote:
Kenau Hasselaar simonsdochter?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:27 schreef qonmann het volgende:(1526-1588/1589) was een scheepsbouwer en houthandelaar die vooral bekend is geworden door haar felle verzet bij de verdediging van Haarlem tijdens de Tachtigjarige Oorlog.
Ik zoek voor. en achternaam
(mocht dat niet lukken dan kan het zijn dat de voornaam volstaat voor een punt)
Tjeuquote:
quote:
Ook niet.quote:
quote:
Banarama?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:48 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Aanvullend vraagje:
Wie zijn deze 3?
quote:
Nee, het heeft met religie te maken.quote:
Ze staan ook wel bekend als de Nation of Gods and Earths en The Five Percent Nation. Heeft niks met inkomen afstaan te maken.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:01 schreef qonmann het volgende:
mensen die 5 % van hun inkomen afstaan ..maar welke religie ? >
quote:
Dit klopt idd allemaal, maar je weet niet tot welke religie ze behoren?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:07 schreef PierreTT het volgende:
Pff ik weet alleen dat het volgens mij verzonnen is door een paar gasten in New York, maar daar houdt het wel mee op
Five Percenters zijn Afro-American muslims idd. Maar met een aparte interpretatie van de Islam. Ze geloven dat 5% van de zwarte mens uitverkorenen zijn. Verder zijn ze nauw verweven met de rapcultuur omdat o.a. Wu Tang Clan en Nas lid zijn. Maar ook een keiharde crimineel als Kenneth 'Supreme' McGriff en zijn crew waren nauwverbonden met de geloofsstroming.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |