Stand deel 1582quote:
Gerard Ekdom.quote:
mr_anonimous +1quote:
De twintigers van nu, bedacht door van Kooten en de Bie?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat wordt bedoeld met de patatgeneratie en wie heeft dat woord bedacht?
Niet de twintigers van nu en ook niet door Koot en Bie. Geen kleinkunstenaar.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De twintigers van nu, bedacht door van Kooten en de Bie?
Die heeft die twee uiteindelijk weggesaneerd ivm dezelfde kritiek maar Louis staat alleen bekend om zijn woedeuitbarstingen richting pers of collega's maar niet om zijn creatieve taalgebruik. Het was zijn voorganger.quote:
Nee, die heeft nog vele opvolgers gehad eer van Gaal in beeld kwam.quote:
quote:
quote:
Nu weerquote:Op maandag 1 juni 2009 10:22 schreef qonmann het volgende:
veel verdienen , grote mond en niets presteren en lui zijn..liepen er veel van bij Ajax
of ipod of ..als ik Foppe mag geloven en ze verdienen nu nog meer.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu weerMisschien is dit de Playstationgeneratie?
Donk, Waterman en Sno om er nog een paar te noemen. Totaal geen zelfreflectie bij die gastjes.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
of ipod of ..als ik Foppe mag geloven en ze verdienen nu nog meer.
Die Drenthe is wel het schoolvoorbeeld nu.
makkelijkerquote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Jasmijn?
dat zijn margrieten of madeliefjes maar die zijn het ook niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Daisies? Shit hoe heten die krengen in het Nederlands.......
Stand deel 1582quote:Op maandag 1 juni 2009 10:51 schreef starla het volgende:
pinksterbloem?
IB groep?quote:
yup, ga ik straks lekker burgerlijk naar toequote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef Terpentin07 het volgende:
intratuin?
Ah jij hebt een leuk uitje gepland.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:58 schreef starla het volgende:
[..]
yup, ga ik straks lekker burgerlijk naar toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |