abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69593185
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:50 schreef Emimich het volgende:

[..]

Daar kan ik uiteraard geen garanties over geven en volgens mij zat jij in de laatste kaste is 3.
Je weet dat dat onder m'n niveau is.
pi_69593193
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
Klopt, ik geloof niet dat je er erg goed op staat.
Tsjah, er zal niet veel anders opzitten dan de volgende meet te bezoeken waar zowel Yv als Remmie komen.
pi_69593204
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:51 schreef Breathtaking het volgende:
Je weet dat dat onder m'n niveau is.
Je schommelt nogal, om eerlijk te zijn.
pi_69593212
Slapen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69593215
Jammer dat er haters waren die het laatste kaste topic gelijk op slot gooiden.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69593216
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:52 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je schommelt nogal, om eerlijk te zijn.
Dat is de bedoeling dan ook.
pi_69593229
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Slapen.
Slaap lekker !
pi_69593233
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:47 schreef Fascination het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)s_at_ridgemont_high/

Ik vind haar sexy.
Eens, ook de juiste proporties.
pi_69593238
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jammer dat er haters waren die het laatste kaste topic gelijk op slot gooiden.
Adelante
pi_69593242
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:51 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat ik veel steun zal ondervinden onder het volk van KLB.
Ik weet niet of jij populair bent..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69593248
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:54 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Slaap lekker !
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:53 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling dan ook.
Mja, Bt logica.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_69593260
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:47 schreef Fascination het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)s_at_ridgemont_high/

Ik vind haar sexy.
Ik ben bang dat ze te weinig inhoud heeft voor mijn standaard.
pi_69593261
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:52 schreef Emimich het volgende:

[..]

Tsjah, er zal niet veel anders opzitten dan de volgende meet te bezoeken waar zowel Yv als Remmie komen.
Op zo'n manier zou ik het niet willen, dan is de geloofwaardigheid zoek.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_69593263
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:54 schreef Emimich het volgende:

[..]

Adelante
Daar ging mijn glorie.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69593266
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet of jij populair bent..
Ik wel.
pi_69593276
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:55 schreef LudoSanders het volgende:
Op zo'n manier zou ik het niet willen, dan is de geloofwaardigheid zoek.
Inderdaad, ik moet gewoon gokken op KLODOLS #2.
pi_69593280
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:55 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik wel.
Zelfkennis is oke.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69593283
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:53 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is de bedoeling dan ook.
Jij bent een bijzonder interessant wezentje.
pi_69593297
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zelfkennis is oke.
Ach, je kan niet ongestraft vrijwel iedereen afzeiken en dan verwachten dat diezelfde meerderheid je nog steeds mag.
pi_69593306
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Inderdaad, ik moet gewoon gokken op KLODOLS #2.
Maar je weet wat de uitkomst was uit onderling overleg tussen de mods hè?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_69593317
Abstracte kunst is dan ook niet voor iedereen weggelegd.
pi_69593320
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Jij bent een bijzonder interessant wezentje.
Oeh, ik voel een romance opbloeien.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_69593325
quote:
bonusklacht: balletje van m'n wenkbrauw piercing kwijt..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69593338
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:58 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Maar je weet wat de uitkomst was uit onderling overleg tussen de mods hè?
C2k wint als hij zich nogmaals verkiesbaar stelt. Zonder al te veel weerstand, zelfs.
pi_69593339
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:57 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ach, je kan niet ongestraft vrijwel iedereen afzeiken en dan verwachten dat diezelfde meerderheid je nog steeds mag.
Het blijft internet
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')