quote:
Ik ben al weken bezig om mijn post-gemiddelde omlaag te krijgenquote:
normaal post ik niet zoveel hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 04:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben al weken bezig om mijn post-gemiddelde omlaag te krijgen![]()
Nachtje met jou en weg al die moeite
quote:Op maandag 1 juni 2009 04:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nederlands juweeltje dan:
Na dit nummer wil ik altijd wandelen langs de kust![]()
Ook niet bij deze gouwe ouwe?!quote:Op maandag 1 juni 2009 04:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meen je dat echt?! Je hebt echt geen neiging om te wandelen op het strand met dit nummer?!
nee....... meer de neiging om het dekbed over mijn hoofd te trekken van ellendequote:Op maandag 1 juni 2009 04:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meen je dat echt?! Je hebt echt geen neiging om te wandelen op het strand met dit nummer?!
ja da's wel een mooiequote:
weet je hoeveel lurkers er nu op een ''plot'' zitten te wachtenquote:Op maandag 1 juni 2009 04:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hand in hand over het strand van Egmond
Afschuwelijk nee, ik zou het inderdaad niet op cd kopen .Maar afschuwelijk is het zeker niet.quote:
Maar we gaan morgen toch wel naar Egmond?!quote:Op maandag 1 juni 2009 04:39 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je hoeveel lurkers er nu op een ''plot'' zitten te wachten![]()
heb je enig idee?
een heleboel![]()
![]()
![]()
ow... dat valt mee......quote:Op maandag 1 juni 2009 04:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Afschuwelijk nee, ik zou het inderdaad niet op cd kopen .Maar afschuwelijk is het zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |