Oh god........ Zelfs al zou ik 3 flessen vodka op hebben dan kan ik Nederlandse bagger als Gerard joling en alles wat daar op lijkt er nog niet hebbenquote:
deze ken ik niet effe luisteren ........quote:Op maandag 1 juni 2009 03:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh god........ Zelfs al zou ik 3 flessen vodka op hebben dan kan ik Nederlandse bagger als Gerard joling en alles wat daar op lijkt er nog niet hebben![]()
Doe mij dan dit maar![]()
Die tekst alleen al![]()
oké effe luisteren ken ik ook niet......quote:Op maandag 1 juni 2009 04:01 schreef TheZapster het volgende:
Doe dan deze.
Ik ben al mijn hele leven op zoek naar een Linda, alleen al om dit elke dag te zingen of aan te vragen in de kroeg.
ken ik ook nietquote:
hoe kunnen we ooit verder als we niet van dezelfde muziek houdenquote:Op maandag 1 juni 2009 04:06 schreef TheZapster het volgende:
Ik hou normaal van de snerpende gitaren trouwens, mocht je nu een beeld van me scheppen dat ik van zoete muziek houd
Mijn muzieksmaak zie ik zelf als heel breed.Goeie oude motown soul ben ik ook gek op.Lekkere jaren 70/80 klassiekers kan je me ook voor wakker maken.Zelfs Hiphop/rap kan ik goeds in ontdekken.Muziek als Gerard Joling gaat me helaas toch een stap te ver, zelfs als ik dronken benquote:Op maandag 1 juni 2009 04:09 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe kunnen we ooit verder als we niet van dezelfde muziek houden![]()
![]()
![]()
Natuurlijk luister ik, behalve gerard danquote:Op maandag 1 juni 2009 04:11 schreef FANN het volgende:
\\\\\\\luister je eigenlijk wel mijn muzziekkies
of neem je al niet eens meer de moeite
Ik lach me altijd gek om die vent, ik keek ook altijd naar Geer en Goorquote:Op maandag 1 juni 2009 04:12 schreef TheZapster het volgende:
Gerard Joling gaat me helaas toch een stap te ver, zelfs als ik dronken ben
Oh, ik kan echt wel om ze lachen zolang ze niet zingenquote:Op maandag 1 juni 2009 04:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lach me altijd gek om die vent, ik keek ook altijd naar Geer en Goor![]()
en dan lag ik regelmatig naast de bank![]()
![]()
kan er ook niks aan doen
Misschien als ik nuchter ben, nu kan ik me niet in de tekst verdiepenquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 04:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh, ik kan echt wel om ze lachen zolang ze niet zingenZe zijn zo fout en slecht dta ik er wel om moet lachen ja.
Oh god.Ik heb nu al medelijden met je vriend/man.quote:Op maandag 1 juni 2009 04:20 schreef FANN het volgende:
weet je wat het allerergste is?
ik lach zoals Geer
Tot mijn topic vol isquote:Op maandag 1 juni 2009 04:20 schreef TheZapster het volgende:
Tot hoe laat wilde je eigenlijk doorgaan vannacht?
neehee...... op die foto was mijn haar nat had net gezwommen en inmiddels is al veel langerquote:Op maandag 1 juni 2009 04:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh god.Ik heb nu al medelijden met je vriend/man.
Je hebt toch ook niet zijn kapsel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |