Mijn werk is top. Het heeft me uit mijn dip gekregen. Me bezig gehouden. Me weer normaal gemaakt. Heb eerder ook gezegd dat ik vroeger altijd werkte voor het geld, en niet zozeer voor de vriendschappen met collega's. Maar toen alles dus wegviel waren mijn collega's er voor me, en daardoor waardeer ik ze nu zo veel meer en heb ik er wellicht vriendschappen aan overgehoudenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pfff je hebt veel meegemaakt de laatste maanden/jaar zeg!
Goed om te horen dat het nu weer allemaal weer wat beter gaat!! Langzaam krabbel je dus weer wat omhoog. En dat werk bevalt dat een beetje?
Nog altijd een zwak voor hem dus![]()
Wel kut dat hij je heeft laten zitten op juist zo'n moment
Trusten, Jannukquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Jannuk het volgende:
Dan ga ik nu maar vertellen dat ik echt naar mn nest ga, mn been slaapt in bed maar verder.![]()
![]()
Nee, dus ze hebben ook géén nutquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Kluts het volgende:
Die newbievragen in de OP, is daar ook een overzichtje van?
Slaaplekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Jannuk het volgende:
Dan ga ik nu maar vertellen dat ik echt naar mn nest ga, mn been slaapt in bed maar verder.![]()
![]()
Weet je al wat voor studie je volgend jaar gaat doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Tegan het volgende:
Las nog even terug, en wilde nog hierop reageren.
[..]
Mijn werk is top. Het heeft me uit mijn dip gekregen. Me bezig gehouden. Me weer normaal gemaakt. Heb eerder ook gezegd dat ik vroeger altijd werkte voor het geld, en niet zozeer voor de vriendschappen met collega's. Maar toen alles dus wegviel waren mijn collega's er voor me, en daardoor waardeer ik ze nu zo veel meer en heb ik er wellicht vriendschappen aan overgehouden. Het werk zelf is alleen best zwaar fysiek voor vijf dagen in de week, dus ik kan niet wachten om in september gewoon weer te gaan studeren
.
Fotoboek.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Kluts het volgende:
Die newbievragen in de OP, is daar ook een overzichtje van?
Weltrustenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Jannuk het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Jannuk het volgende:
![]()
Voor 95% zeker Technische Wiskunde aan de TU/e.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:03 schreef Howl het volgende:
[..]
Weet je al wat voor studie je volgend jaar gaat doen?
quote:
okayquote:
Oh, ik merkte het meer op adhv de OP die ik nu voor het eerst een keer las.quote:
Van mij hoeft het niet hoorquote:
De helft van het jaar is alweer bijna omquote:
mijn verjaardagquote:
quote:
whahaha jij bent veul ouderder dan ik benquote:
Trusten, tijnquote:
Daar heb ik nog de propedeuse van gehaald. Maar dat was een combi-deal met Technische Natuurkunde. Ik vond Wiskunde wel een leuke studie. Vooral Algebra vond ik een leuk vak. De TU/e heeft één heel groot voordeel voor jou. Je hebt zo een nieuw vriendje. Daar durf ik wel het een en ander op te verwedden.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
Voor 95% zeker Technische Wiskunde aan de TU/e.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef mrbox het volgende:
Goed ik heb het gehad voor vandaag![]()
Slaap lekker iedereen
Ik wil de combi niet gaan doen, omdat dit jaar niet goed ging, dat ik het niet aandurf om een groter vakkenpakket te nemen dan nodigquote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Trusten, tijn
[..]
Daar heb ik nog de propedeuse van gehaald. Maar dat was een combi-deal met Technische Natuurkunde. Ik vond Wiskunde wel een leuke studie. Vooral Algebra vond ik een leuk vak. De TU/e heeft één heel groot voordeel voor jou. Je hebt zo een nieuw vriendje. Daar durf ik wel het een en ander op te verwedden.
*terug is.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whahaha jij bent veul ouderder dan ik ben
Oeh ik zou ook wel in de zomer jarig willen zijn. Lekker weer.quote:
Hoiquote:Op maandag 1 juni 2009 00:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nu voel ik me nog oud ook
Dat is als kind echt niet leuk. Al mijn vriendinnetjes waren altijd op vakantie op mijn verjaardagquote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oeh ik zou ook wel in de zomer jarig willen zijn. Lekker weer.
Ik ben jarig ná de vakantie en dan was iedereen "in de ban" van het nieuwe schooljaar en dan vergaten ze mijn verjaardagquote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is als kind echt niet leuk. Al mijn vriendinnetjes waren altijd op vakantie op mijn verjaardag.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
O, dat is wel een nadeel ja. Ik ben tussen Sint en Kerst jarig, dan heeft niemand geld om een cadeau te kopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is als kind echt niet leuk. Al mijn vriendinnetjes waren altijd op vakantie op mijn verjaardag.
Die combi ging mij heel goed af, want ik vond het in het eerste jaar allemaal heel leuk en interessant. Ik ben toen met Technische Natuurkunde verder gegaan. Maar in de latere jaren boeide dat mij niet zo. Uiteindelijk heb ik dat na 6,5 jaar met de hakken over de sloot gehaald. Ik weet nu sinds kort dat ik al die tijd waarschijnlijk een concentratiestoornis heb gehad. Maar toch heb ik het gehaald.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
Ik wil de combi niet gaan doen, omdat dit jaar niet goed ging, dat ik het niet aandurf om een groter vakkenpakket te nemen dan nodig.
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Vriendjes, komen er niet alleen nerds dan?
Wij zijn allemaal in oktober/november jarig thuis, behalve mijn pa, die is in juni jarig.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En dan krijg je alles in één maandquote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
O, dat is wel een nadeel ja. Ik ben tussen Sint en Kerst jarig, dan heeft niemand geld om een cadeau te kopen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben jarig ná de vakantie en dan was iedereen "in de ban" van het nieuwe schooljaar en dan vergaten ze mijn verjaardag
Die vergeet ik niet hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben me eigen verjaardag al een paar keer vergeten
Je hebt niet het idee dat je jarig bent als je de hele dag voor iedereen taart/drinken moet pakken en de meest saaie dingen moet aanhoren?quote:
En familie?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
Ik vier mijn verjaardag ook niet meer sinds de basisschool overigens. Verder dan een vriendin die blijft eten en dan met enkele vrienden naar de kroeg kom ik niet.
Ik heb een informatiedag de 11e, en daarna kan ik me altijd nog inschrijven voor de combi. Klinkt nu wel interessant. Kijk nog ff aanquote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Die combi ging mij heel goed af, want ik vond het in het eerste jaar allemaal heel leuk en interessant. Ik ben toen met Technische Natuurkunde verder gegaan. Maar in de latere jaren boeide dat mij niet zo. Uiteindelijk heb ik dat na 6,5 jaar met de hakken over de sloot gehaald. Ik weet nu sinds kort dat ik al die tijd waarschijnlijk een concentratiestoornis heb gehad. Maar toch heb ik het gehaald.![]()
[..]
In het land der blinden is eenoog koning.
Spanje.quote:
Nee want er komt niemand voor taart en/of drinkenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hebt niet het idee dat je jarig bent als je de hele dag voor iedereen taart/drinken moet pakken en de meest saaie dingen moet aanhoren?
Het was een combi van Wiskunde en Natuurkunde. En dat was alleen voor het eerste jaar. Dus ik ben met Natuurkunde verder gegaan. Algebra is iets anders dan Lineaire Algebra (bij ons heette dat LALA, Lineaire algebra en Lineaire Analyse). Bij Algebra krijg je de theorie van ringen en groepen en zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Tegan het volgende:
@Howl: Ik heb al een soortgelijke studie gedaan, dus ik weet wat ik ongeveer kan verwachten daar. Heb er zin in. Bij mijn oude studie heette dat vak Lineaire Algebra, leuk ja
. Beter dan Analyse.
Waarom heb je trouwens de studie niet afgemaakt?
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
Ik vier mijn verjaardag ook niet meer sinds de basisschool overigens. Verder dan een vriendin die blijft eten en dan met enkele vrienden naar de kroeg kom ik niet.
Ik ook niet.quote:
was dat niet vandaag of morgen dat je ging?quote:
Dinsdag volgens mijquote:Op maandag 1 juni 2009 00:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was dat niet vandaag of morgen dat je ging?
Ook niet. Heb niets met mijn familie, behalve mijnquote:
Oh ok. Maar kan je niet de beide bachelors halen, of moet je na de eerste echt kiezen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Howl het volgende:
[..]
Het was een combi van Wiskunde en Natuurkunde. En dat was alleen voor het eerste jaar. Dus ik ben met Natuurkunde verder gegaan. Algebra is iets anders dan Lineaire Algebra (bij ons heette dat LALA, Lineaire algebra en Lineaire Analyse). Bij Algebra krijg je de theorie van ringen en groepen en zo.
dat is morgen dusquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:24 schreef automatic_ het volgende:
Mensen! Ik ga weer een aflevering van Grey's kijken![]()
toedelsquote:Op maandag 1 juni 2009 00:24 schreef automatic_ het volgende:
Mensen! Ik ga weer een aflevering van Grey's kijken![]()
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is. Maar in mijn tijd had je de propedeuse (1e jaar) en het ingenieursdiploma (na 4e jaar). En niks geen master/batchelor.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:25 schreef Tegan het volgende:
Oh ok. Maar kan je niet de beide bachelors halen, of moet je na de eerste echt kiezen?
janken om liedjesquote:Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Pfff, wat een prutsdag heb ik weer gehad... Bijna nix gedaan... Deadlines die dichterbij komenEn maar janken om liedjes... Maar ook nix leuks gaan doen ofzo.
![]()
Hopelijk een fatsoenlijke afsluiter hier...
Ik lees dat er wis- en natuurkundigen rondhangen? Cool...![]()
Ja, volgens mij weet iedereen dat onderhand.quote:
Ja er hoeft maar net iets op de radio of in mijn grote playlist voorbij te komen waarin 1 'verkeerd' zinnetje voorkomt, dat ik op 1 of andere manier op mezelf kan betrekken...quote:
Staat nog net op me kalenderquote:Op maandag 1 juni 2009 00:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, volgens mij weet iedereen dat onderhand.![]()
![]()
vakantie![]()
Ah ok. Ik meende te lezen dat je nu dus wel beide bachelors tegelijk kan halen, maar dat lijkt me een enorm grote werkdruk. Eerst maar eens een van de twee proberen te halenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:28 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is. Maar in mijn tijd had je de propedeuse (1e jaar) en het ingenieursdiploma (na 4e jaar). En niks geen master/batchelor.
het is je gegundquote:Op maandag 1 juni 2009 00:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, volgens mij weet iedereen dat onderhand.![]()
![]()
vakantie![]()
dan is het echt ergquote:Op maandag 1 juni 2009 00:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja er hoeft maar net iets op de radio of in mijn grote playlist voorbij te komen waarin 1 'verkeerd' zinnetje voorkomt, dat ik op 1 of andere manier op mezelf kan betrekken...
Of zo'n nummer horen dat je luisterde in een wat mindere tijd, en daaraan weer herinnerd worden zoquote:Op maandag 1 juni 2009 00:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja er hoeft maar net iets op de radio of in mijn grote playlist voorbij te komen waarin 1 'verkeerd' zinnetje voorkomt, dat ik op 1 of andere manier op mezelf kan betrekken...
Wiskunde > Natuurkunde. Dus ik ga gewoon lekker Technische Wiskunde studeren, en niet twee halve dingen. Natuurkunde erbij zou wel tof zijn, maar in eerste instantie ga ik voor dequote:Op maandag 1 juni 2009 00:31 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
In Utrecht bestaat wis- EN natuurkundebachelor. Maar de studielast moet gewoon hetzelfde zijn als elke andere bachelor, dus dan leer je wsl. van allebei maar een deel.
Dat kan ook, maar nu, vandaag, zijn het vooral 'nieuwe' liedjes. Die nu dus inderdaad een link krijgen met m'n huidige situatie en dat dan over 'n tijdje ook weer kunnen triggeren, wsl. Maar nu ben ik niet zo overgevoelig voor liedjes die in mijn emotionele geheugen bij andere exen horen etc. Gelukkig...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Of zo'n nummer horen dat je luisterde in een wat mindere tijd, en daaraan weer herinnerd worden zo
quote:
Je bedoelt dat natuurkunde gebouwd is op wiskunde, neem ik aan.. Dat is wel zo maar het is geen vereiste om een wiskunde studie gedaan te hebben om natuurkunde te kunnen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wiskunde > Natuurkunde. Dus ik ga gewoon lekker Technische Wiskunde studeren, en niet twee halve dingen. Natuurkunde erbij zou wel tof zijn, maar in eerste instantie ga ik voor dewiskunde
.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Staat nog net op me kalender
Thanx.quote:
Slaap lekker.quote:
Ah. Thank god is het bij mij maar 1 liedje wat niet meer gedraaid wordt. En ik ben er nu wel overheenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar nu, vandaag, zijn het vooral 'nieuwe' liedjes. Die nu dus inderdaad een link krijgen met m'n huidige situatie en dat dan over 'n tijdje ook weer kunnen triggeren, wsl. Maar nu ben ik niet zo overgevoelig voor liedjes die in mijn emotionele geheugen bij andere exen horen etc. Gelukkig...
Ik bedoel dit.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Je bedoelt dat natuurkunde gebouwd is op wiskunde, neem ik aan.. Dat is wel zo maar het is geen vereiste om een wiskunde studie gedaan te hebben om natuurkunde te kunnen.
Maar misschien bedoel je dat jij gewoon graag bij de pure wetenschap blijft (iemand bekend met XKCD's Purity comic ?)
Ja bij mij is het nu ook wel erg vers. En het is ook niet zo erg dat er liedjes bestaan die ik echt absoluut nooit meer wil horen... Sommige blijven wel iets triggeren, blijven me raken, maar op 1 of andere manier zie ik daar het mooie dan ook wel van in.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ah. Thank god is het bij mij maar 1 liedje wat niet meer gedraaid wordt. En ik ben er nu wel overheen
Gelukkig doet het wat met je blijf je nog menselijkquote:Op maandag 1 juni 2009 00:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja bij mij is het nu ook wel erg vers. En het is ook niet zo erg dat er liedjes bestaan die ik echt absoluut nooit meer wil horen... Sommige blijven wel iets triggeren, blijven me raken, maar op 1 of andere manier zie ik daar het mooie dan ook wel van in.
Ik vond het toch al een kutnummer, was van rihannaquote:Op maandag 1 juni 2009 00:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja bij mij is het nu ook wel erg vers. En het is ook niet zo erg dat er liedjes bestaan die ik echt absoluut nooit meer wil horen... Sommige blijven wel iets triggeren, blijven me raken, maar op 1 of andere manier zie ik daar het mooie dan ook wel van in.
Haha, ok, als je het toch al niks vond.. Mij kan zo'n nummer, dat ik toch al kut vind, dan toch niet echt raken.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vond het toch al een kutnummer, was van rihanna
Uhuh, that's my point.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gelukkig doet het wat met je blijf je nog menselijk
Kende het niet, tot nu.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Je bedoelt dat natuurkunde gebouwd is op wiskunde, neem ik aan.. Dat is wel zo maar het is geen vereiste om een wiskunde studie gedaan te hebben om natuurkunde te kunnen.
Maar misschien bedoel je dat jij gewoon graag bij de pure wetenschap blijft (iemand bekend met XKCD's Purity comic ?)
Ik ookquote:Op maandag 1 juni 2009 00:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En een kleine
![]()
(ik heb een zwakje voor exacte wetenschappers)
Het was meer het moment toen dat veel gedraaid werd enzo, dus het herinnerde me eraanquote:Op maandag 1 juni 2009 00:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Haha, ok, als je het toch al niks vond.. Mij kan zo'n nummer, dat ik toch al kut vind, dan toch niet echt raken.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:45 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Een zwak voor jezelf, nou nou![]()
Welterusten!
Ja, hij is zo mooi... Ik heb iets met bijna al die gebieden, vakken gevolgd bij verschillende faculteiten enzo, maar ik zie dit inderdaad ook welquote:Op maandag 1 juni 2009 00:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kende het niet, tot nu.
[ afbeelding ]
Dit vind ik idd het mooie aan de wiskunde.
gewoon, goedemorgen als in goedemorgenquote:
Heej T_Squote:
Vandaar... ja daar kan ik me ook wel in vinden, al weet ik zo geen voorbeelden van liedjes waarmee ik dat heb...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het was meer het moment toen dat veel gedraaid werd enzo, dus het herinnerde me eraan
Ok, dit tijdstip + goedemorgen, dat zorgt voor de 'quote:
Ik maar 1, heb het ook maar 1 keer meegemaaktquote:Op maandag 1 juni 2009 00:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Vandaar... ja daar kan ik me ook wel in vinden, al weet ik zo geen voorbeelden van liedjes waarmee ik dat heb...
Ja, maar dat was ik alweer vergetenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ok, dit tijdstip + goedemorgen, dat zorgt voor de ''
(en je was er toch net ook?)
Als wiskunde gek zou je de timing moeten snappenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ok, dit tijdstip + goedemorgen, dat zorgt voor de ''
(en je was er toch net ook?)
Gaat over vrienden die je in de steek hebben gelaten oid? Bij mij zijn het toch voornamelijk dingen met exen enzo... Dat dat zelfs op vriendschappelijk gebied voorkomt, iets met sterke emoties zelfs gekoppeld aan zoiets 'triviaals als een liedje', hoor je niet vaak...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik maar 1, heb het ook maar 1 keer meegemaakt
Echte "vrienden" waren dat
Ah ok, daar had ik niet op gelet - maar dan snap ik 'mquote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als wiskunde gek zou je de timing moeten snappen
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:53 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ah ok, daar had ik niet op gelet - maar dan snap ik 'm
Welterusten djayzzquote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Dan kruip ik nu lekker onder de dekentjes. weltrusten lieve singles
Ik was in 1 klap mijn vrienden kwijt, en als je daar aan herinnerd wordt dan is dat toch wel even slikkenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:53 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Gaat over vrienden die je in de steek hebben gelaten oid? Bij mij zijn het toch voornamelijk dingen met exen enzo... Dat dat zelfs op vriendschappelijk gebied voorkomt, iets met sterke emoties zelfs gekoppeld aan zoiets 'triviaals als een liedje', hoor je niet vaak...
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ja dat snap ik... Ik kan het me nauwelijks voorstellen, ik weet niet wat er gebeurd is, maar je laat toch niet collectief compleet vallen...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik was in 1 klap mijn vrienden kwijt, en als je daar aan herinnerd wordt dan is dat toch wel even slikken
Slaapsequote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
* djayzz knuffelt mee voor het slapen gaanquote:Op maandag 1 juni 2009 00:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... Ik kan het me nauwelijks voorstellen, ik weet niet wat er gebeurd is, maar je laat toch niet collectief compleet vallen...![]()
Ben zeker niet 100% tevreden over mijn sociale leven, maar zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt...
* El_Chica_Del_Fuego knuffelt Jotcha
Nu loopt alles wel weerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... Ik kan het me nauwelijks voorstellen, ik weet niet wat er gebeurd is, maar je laat toch niet collectief compleet vallen...![]()
Ben zeker niet 100% tevreden over mijn sociale leven, maar zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt...
* El_Chica_Del_Fuego knuffelt Jotcha
Trustequote:Op maandag 1 juni 2009 00:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is al laat duik me bedje in ben zo moe![]()
![]()
slaap lekker mensen
nn TSquote:Op maandag 1 juni 2009 00:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
![]()
slaap lekker mensen
Nou dan bewaar je die knuffel gewoon voor een moment dat je er (bv. door dat liedje) toch even om doorheen zitquote:Op maandag 1 juni 2009 00:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu loopt alles wel weerNog steeds geen druk sociaal leven, maar goed.
Tja, je weet nooit wie er mee zitten te lezen... (dus wie er dan toch nog wel zijn) Geheime dienst bv.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:00 schreef Howl het volgende:
[..]
nn TS
Het wordt zo wel leeg in dit topic.
En nog een welterusten! Wat een werk om dat bij te houden zeg...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
![]()
slaap lekker mensen
quote:
Trusten.quote:
Ow, ik ben heel staatsgevaarlijk, dat staat iig op een T-shirt dat ik ooit bij een hackers-party gekegen heb.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Tja, je weet nooit wie er mee zitten te lezen... (dus wie er dan toch nog wel zijn) Geheime dienst bv.
Ja he.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:04 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En nog een welterusten! Wat een werk om dat bij te houden zeg...
Whehe, goed ideequote:Op maandag 1 juni 2009 01:02 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou dan bewaar je die knuffel gewoon voor een moment dat je er (bv. door dat liedje) toch even om doorheen zit
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Ow, ik ben heel staatsgevaarlijk, dat staat iig op een T-shirt dat ik ooit bij een hackers-party gekegen heb.
Slaap lekker.quote:
Probeer aan leuke dingen te denken, misschien helpt het.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik hoop dat ik zelf vannacht eens niet over mijn ex droom... Het begon allemaal (o.a.) met over msn en sms dingen als "welterusten liefie, je zoekt me maar op in m'n dromen zo![]()
" en dat lukte dan nooit...
Maar nu![]()
Het schijnt dat je wel je dromen kunt beinvloeden idd. Maar zo simpel als dat is het helaas niet (immers al vaak genoeg geprobeerd).quote:Op maandag 1 juni 2009 01:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Probeer aan leuke dingen te denken, misschien helpt het.
Ik heb dat inderdaad ook wel eens gehoord, dat je het kunt trainen. Iets met meteen opschrijven wat je gedroomd hebt.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Het schijnt dat je wel je dromen kunt beinvloeden idd. Maar zo simpel als dat is het helaas niet (immers al vaak genoeg geprobeerd).
Ik heb wel iets over een truucje gehoord laatst waarmee je je bewust kan worden van je droom en 'm dan dus ook kunt beinvloeden/veranderen... is misschien het proberen waard, maar wel iets voor de lange termijn.
Achteraf opschrijven idd, is er ook 1; maar ook van te voren je focussen op iets kleins, bv. je handen en dan zeg maar 'beslissen' dat je dat beeld in je droom ook gaat zien...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad ook wel eens gehoord, dat je het kunt trainen. Iets met meteen opschrijven wat je gedroomd hebt.
Ik ga ook zo slapen. Trusten voor straks.
Goede morgen alles goed met Tijnquote:
Ja alleen een beetje katerigquote:Op maandag 1 juni 2009 09:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goede morgen alles goed met Tijn
Goede morgen Duimquote:
quote:
Morgenquote:
Goedemorgen bakkiequote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zonnetje schijnt lekker vrij
Morgenquote:
Goedemorgenquote:
Ooh kijk dat is pas binnenkomen !quote:
nope gister zat ik te janken van de pijn... had eigenlijk moeten werken... vandaag gaat het een beetjequote:Op maandag 1 juni 2009 09:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goedemorgengaat het al wat beter met je rug enzo
KZ!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nope gister zat ik te janken van de pijn... had eigenlijk moeten werken... vandaag gaat het een beetje
heej djayzzquote:
Ook zo'n goedemorgenquote:
Heej meisje, heb je een beetje kunnen slapen?quote:
redelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 09:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej meisje, heb je een beetje kunnen slapen?
De motor rookte zaterdag, hij gooit er ergens wat olie uit en dat verbrand dan bovenop de motor.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
redelijk
wat is er eigenlijk met je cabrio?
en vrijdag nog vertellen dat de toet toet het weer goed deedquote:Op maandag 1 juni 2009 09:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
De motor rookte zaterdag, hij gooit er ergens wat olie uit en dat verbrand dan bovenop de motor.
iz nie goed.
Ja, dat dacht ik. totdat ik naar het oosten van het land gingquote:Op maandag 1 juni 2009 09:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en vrijdag nog vertellen dat de toet toet het weer goed deed
Ligt aan je abonnement lijkt me.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:50 schreef djayzz het volgende:
Wie weet er trouwens wat sms-jes buiten de bundel kosten bij KPN?
Bij een sim-only 10 cent.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:50 schreef djayzz het volgende:
Wie weet er trouwens wat sms-jes buiten de bundel kosten bij KPN?
Hey Teganquote:
Een goedemorgenquote:
Morgen maar naar de garage dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
De motor rookte zaterdag, hij gooit er ergens wat olie uit en dat verbrand dan bovenop de motor.
iz nie goed.
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft iedereen lekker geslapen vannacht?
Ik heb wel redelijk geslapen.
Ik heb heerlijk geslapen!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen Civilquote:
Alleen wat te kort... mja.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef tijnbrein het volgende:
Had jij je eigenlijk al eens voorgesteld ?quote:
Ach zo erg is dat ook weer nietquote:
Dan gebruik je toch gewoon een bordquote:Op maandag 1 juni 2009 10:20 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb zin om te frisbieen.
Maar heb geen frisbee.
Haha, wat een timing - alle newbies worden direct gebombardeerd met die vraag, maar ik ben daarbij overgeslagen geweest en er altijd aan ontsnaptquote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had jij je eigenlijk al eens voorgesteld ?
We zitten hier niet in Griekenlandquote:
Nee voor 'n keer niet. Voor nu ook niet. Maar ik hou wel erg van uitslapenquote:
Anders haal je toch voor dit soort gelegenheden een goedkoop servies in huis bij de kringloop of zelfs de weggeefwinkel oidquote:Op maandag 1 juni 2009 10:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Om nu heel mijn servies door het park te smijten...
Geeft wel weer hilarische taferelen.
Perfect.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey Teganhoestie vandaag jij nog een beetje kunnen slapen dan ?
Een plasticbord is een uitstekende frisbee.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Om nu heel mijn servies door het park te smijten...
Geeft wel weer hilarische taferelen.
Uhuh, die heb je ook, bij de xenos ofzo.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een plasticbord is een uitstekende frisbee.
Nietquote:Op maandag 1 juni 2009 10:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
We zitten hier niet in Griekenland
Hahaha busted !quote:Op maandag 1 juni 2009 10:25 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Haha, wat een timing - alle newbies worden direct gebombardeerd met die vraag, maar ik ben daarbij overgeslagen geweest en er altijd aan ontsnapt![]()
![]()
Maar blijkbaar moet ik er dan toch nog aan, vooruit.
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? Begin 20
# Sekse? Ja V
# Woonplaats/ regio? Utrecht, Lunetten
# Interesses? Op dit moment vooral over m'n ex heenkomenEn gewoon leuke dingen (kunnen) doen, en misschien ook af en toe nog wat aan school (kunnen) doen (het vak dat ik nu volg zou je zowaar onder interesses kunnen scharen, dus...) (of je bekijkt m'n profiel even waar ik al eens de moeite heb genomen om 'n hele vrij complete lijst met interesses te creeeren)
# Seksuele voorkeur? Hate the word: bi-schierig, ofzo
# Lengte en postuur? ..boeiend![]()
# Hoe lang single? Vrij kort dus, sinds dit weekend écht
Uitslapen is lekker ja. Dat wilde ik vanmorgen ook doen. Maar ik werd wakker en voelde mij misselijk en kon niet meer slapen.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee voor 'n keer niet. Voor nu ook niet. Maar ik hou wel erg van uitslapen(en daar heb ik dit weekend ook niet echt van kunnen genieten...)
[..]
Anders haal je toch voor dit soort gelegenheden een goedkoop servies in huis bij de kringloop of zelfs de weggeefwinkel oid
Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 10:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Uhuh, die heb je ook, bij de xenos ofzo.
Winkels zijn dicht vandaag. Pinksteren enzo. Maar wie weet, ik zag dat de Hema verse dingen kreeg vanochtend dus misschien dat ik daar een frisbee/bord kan halen nog.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Uhuh, die heb je ook, bij de xenos ofzo.
En in welk park ga je dat dan doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Winkels zijn dicht vandaag. Pinksteren enzo. Maar wie weet, ik zag dat de Hema verse dingen kreeg vanochtend dus misschien dat ik daar een frisbee/bord kan halen nog.
Gelukkig maar meisquote:
Veel plezierquote:Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Winkels zijn dicht vandaag. Pinksteren enzo. Maar wie weet, ik zag dat de Hema verse dingen kreeg vanochtend dus misschien dat ik daar een frisbee/bord kan halen nog.
de meeste winkels zijn vandaag open van 12-5quote:Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
of een frisbee...quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee voor 'n keer niet. Voor nu ook niet. Maar ik hou wel erg van uitslapen(en daar heb ik dit weekend ook niet echt van kunnen genieten...)
[..]
Anders haal je toch voor dit soort gelegenheden een goedkoop servies in huis bij de kringloop of zelfs de weggeefwinkel oid
Ja, 2 weken terug ging het uit... toen heb ik hier meteen mijn hart uitgestort. Afgelopen weekend hadden we een soort 'laatste date', nog 1 keer gewoon een leuke avond samen een heel bewust afscheidquote:Op maandag 1 juni 2009 10:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha busted !Maar je was hier toch ook al wel voor het weekend geweest !? En natuurlijk sterkte met het over je ex heen komen
Bij het lepelenburg is een lekker grasveldje dat altijd zon heeft. En anders het Wilhelminapark.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En in welk park ga je dat dan doen?
Sex met je ex dusquote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, 2 weken terug ging het uit... toen heb ik hier meteen mijn hart uitgestort. Afgelopen weekend hadden we een soort 'laatste date', nog 1 keer gewoon een leuke avond samen een heel bewust afscheid
Hangt er een beetje vanaf dus. De Hema is vandaag dus open in Utrecht lees ik net op de website.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de meeste winkels zijn vandaag open van 12-5
Nee, ga niets doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gelukkig maar meisAl wat bedacht om vandaag te kunnen doen ?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sex met je ex dusmaar rakelde dat juist niet alles weer op ?
Dan moet je wel een ex hebben.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt wel goed
maar toch niet doen is vragen om problemen
Fokken is ook iets doen.quote:
Nah, ik vond het met de ene ex wel prettig, met de andere niet, woort van afsluitingquote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt wel goed
maar toch niet doen is vragen om problemen
Nee.quote:
quote:maar rakelde dat juist niet alles weer op ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagje tuin + boek is ook best lekkerquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, ik vond het met de ene ex wel prettig, met de andere niet, woort van afsluiting
Ik deed het was een nacht samen met 3 meiden die ik die avond ervoor heb leren kennenquote:
Een relatie goed afsluiten is belangrijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee.
[..]
En nee. Want het was nog niet allemaal goed uitgepraat, en ik had het ook nog niet afgesloten, losgelaten; er nog geen afstand van genomen.
dat dus, werkt voor mij ook wel goed als ik er nog niet klaar mee benquote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee.
[..]
En nee. Want het was nog niet allemaal goed uitgepraat, en ik had het ook nog niet afgesloten, losgelaten; er nog geen afstand van genomen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef halfbearad het volgende:
O shit.
Dit is het einde van de wereld jongens.Verschrikkelijk wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
aah oke ja dan is het nu echt over en ff rotquote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee.
[..]
quote:
Oh datquote:Op maandag 1 juni 2009 10:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga hierheen zodirect
www.meidenmarkt.nl
Alleen helemaal geen bier
Tja, dan moet ik het maar doen met de wijn en de bacardi. Ik hoop dat stiekem de appie ofzo open is, maar die zullen ook wel droog staan.quote:
Sterkte ik hoop dat je het overleefdquote:Op maandag 1 juni 2009 10:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, dan moet ik het maar doen met de wijn en de bacardi. Ik hoop dat stiekem de appie ofzo open is, maar die zullen ook wel droog staan.
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef halfbearad het volgende:
O shit.
Dit is het einde van de wereld jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
*Think outside the box*
Ik zie dat er een paar appies open zijn vandaag. Ik ga ff inslaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte ik hoop dat je het overleefd
True. Maar ik kan me best voorstellen waarom dat, als je het bij 1 keer houdt, wel kan helpen met afsluiten.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat![]()
Sex met je ex, nee dankje. Is niet voor niks een ex.
Thanx..quote:Op maandag 1 juni 2009 10:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah oke ja dan is het nu echt over en ff rotsterkte !
Oke doe dat.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik zie dat er een paar appies open zijn vandaag. Ik ga ff inslaan.
Ennuh, wie zin heeft om te frisbieen in Utrecht moet even PMen.
Gewoon niet doen, kan je ook niet in die situatie komenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
True. Maar ik kan me best voorstellen waarom dat, als je het bij 1 keer houdt, wel kan helpen met afsluiten.
Als het een 'uit-maar-nu-seks-relatie'-iets wordt, lijkt het me ook erg gecompliceerd worden.
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
True. Maar ik kan me best voorstellen waarom dat, als je het bij 1 keer houdt, wel kan helpen met afsluiten.
Als het een 'uit-maar-nu-seks-relatie'-iets wordt, lijkt het me ook erg gecompliceerd worden.
1 keer sex is niet vragen om problemen, dat wordt het pas als het vaker gaat gebeuren en voor sommigen is het gewoon een afsluiting van een relatiequote:
Nee vaker dan die evt. ene keer, zou ik het ook idd niet doenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, kan je ook niet in die situatie komen
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1 keer sex is niet vragen om problemen, dat wordt het pas als het vaker gaat gebeuren en voor sommigen is het gewoon een afsluiting van een relatie
Afsluiting is wanneer het woord ex in plaats van vriendin gebruikt wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1 keer sex is niet vragen om problemen, dat wordt het pas als het vaker gaat gebeuren en voor sommigen is het gewoon een afsluiting van een relatie
Het is uit omdat ze zo ongelofelijk slecht in bed was?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..
Sex met je ex, nee dankje. Is niet voor niks een ex.
Ja, eens. Ik zou het niet kunnen denk ik.quote:
Nope.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is uit omdat ze zo ongelofelijk slecht in bed was?![]()
Nee dat snap ik, maar het leek net alsof het er zo stond.quote:
Dat is wel erg als je het uitmaakt omdat de seks slecht is.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar het leek net alsof het er zo stond.
Meer als in, geen behoefte aan. En was sowieso niet van mijn kant gekomen, doorzetter dus tja. zij blijkbaar nietquote:Op maandag 1 juni 2009 11:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar het leek net alsof het er zo stond.
Iemand hier dat wel eens gedaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg als je het uitmaakt omdat de seks slecht is.
quote:
Nee, en ik zou zoiets ook niet doen.quote:
Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 11:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
blijft toch een leuke hobby
Ik zei al ex voordat het voor mij afgesloten was. De laatste keer sex was echt de afsluiting, daarna kon ik het naast me neerleggen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Afsluiting is wanneer het woord ex in plaats van vriendin gebruikt wordt.
Pluk nog liever een wildvreemde van de straat dan.
Ehh, ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden met iemand met wie de sex bagger was, ik vind dat toch vrij belangrijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg als je het uitmaakt omdat de seks slecht is.
en ja, dat kan, maar dat is niet wat normaal gesproken gebeurtquote:Op maandag 1 juni 2009 10:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
1x sex is nou juist wat problemen bracht
Nee, die behoefte heb ik zelf ook niet als het eenmaal uit is.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer als in, geen behoefte aan. En was sowieso niet van mijn kant gekomen, doorzetter dus tja. zij blijkbaar niet
Of het was gewoon over, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer als in, geen behoefte aan. En was sowieso niet van mijn kant gekomen, doorzetter dus tja. zij blijkbaar niet
Oke, maar als je echt verliefd bent wat dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al ex voordat het voor mij afgesloten was. De laatste keer sex was echt de afsluiting, daarna kon ik het naast me neerleggen.
Zo moeilijk is het niet hoor
[..]
Ehh, ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden met iemand met wie de sex bagger was, ik vind dat toch vrij belangrijk.
[..]
en ja, dat kan, maar dat is niet wat normaal gesproken gebeurt
Als je echt verliefd ben is helder na denken niet een optiequote:Op maandag 1 juni 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, maar als je echt verliefd bent wat dan?
Goh je meent het.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of het was gewoon over, dat kan natuurlijk ook.
Nee, maar als je het echt niets vindt, je hebt het erover gehad, vanalles geprobeerd om hem te sturen, om het beter te maken en het blijft kut...quote:
Ik denk dat als je echt verliefd bent je je in de eerste periode er wel overheen kunt zetten dat de sex niet zo goed is. Als de relatie langer duurt kan het denk ik wel heel vervelend zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, maar als je echt verliefd bent wat dan?
Voor jou niet, maar voor haar kennelijk wel, het was gewoon over qua gevoel, heeft doorzettingsvermogen niets mee te maken, op = op.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goh je meent het.
En na een jaar iets met iemand te hebben gehad en van de een op andere dag doen alsof je iemand niet meer kent gaat voor mij niet op.
Blijkbaar als je d'r een maand later met iemand anders ziet.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor jou niet, maar voor haar kennelijk wel, het was gewoon over qua gevoel, heeft doorzettingsvermogen niets mee te maken, op = op.
Ja, dat is kut.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar als je d'r een maand later met iemand anders ziet.
On the rebound, heet dat.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk maar goed dat je van d'r af bent voor ze iets ergens fliktequote:Op maandag 1 juni 2009 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet alleen met seks zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk dat als je echt verliefd bent je je in de eerste periode er wel overheen kunt zetten dat de sex niet zo goed is. Als de relatie langer duurt kan het denk ik wel heel vervelend zijn.
Doeiquote:Op maandag 1 juni 2009 11:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik ga de keuken schoonmaken, boodschappen doen en dan misschien eindelijk de opzet voor mijn artikel afmaken... Fijne dag allemaal!
Das waar.quote:
Krijg je als je te aardig bent en het nog probeerd te redden....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk maar goed dat je van d'r af bent voor ze iets ergens flikte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |