Iemand hier dat wel eens gedaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg als je het uitmaakt omdat de seks slecht is.
quote:
Nee, en ik zou zoiets ook niet doen.quote:
Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 11:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
blijft toch een leuke hobby
Ik zei al ex voordat het voor mij afgesloten was. De laatste keer sex was echt de afsluiting, daarna kon ik het naast me neerleggen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Afsluiting is wanneer het woord ex in plaats van vriendin gebruikt wordt.
Pluk nog liever een wildvreemde van de straat dan.
Ehh, ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden met iemand met wie de sex bagger was, ik vind dat toch vrij belangrijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg als je het uitmaakt omdat de seks slecht is.
en ja, dat kan, maar dat is niet wat normaal gesproken gebeurtquote:Op maandag 1 juni 2009 10:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
1x sex is nou juist wat problemen bracht
Nee, die behoefte heb ik zelf ook niet als het eenmaal uit is.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer als in, geen behoefte aan. En was sowieso niet van mijn kant gekomen, doorzetter dus tja. zij blijkbaar niet
Of het was gewoon over, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer als in, geen behoefte aan. En was sowieso niet van mijn kant gekomen, doorzetter dus tja. zij blijkbaar niet
Oke, maar als je echt verliefd bent wat dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al ex voordat het voor mij afgesloten was. De laatste keer sex was echt de afsluiting, daarna kon ik het naast me neerleggen.
Zo moeilijk is het niet hoor
[..]
Ehh, ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden met iemand met wie de sex bagger was, ik vind dat toch vrij belangrijk.
[..]
en ja, dat kan, maar dat is niet wat normaal gesproken gebeurt
Als je echt verliefd ben is helder na denken niet een optiequote:Op maandag 1 juni 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, maar als je echt verliefd bent wat dan?
Goh je meent het.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of het was gewoon over, dat kan natuurlijk ook.
Nee, maar als je het echt niets vindt, je hebt het erover gehad, vanalles geprobeerd om hem te sturen, om het beter te maken en het blijft kut...quote:
Ik denk dat als je echt verliefd bent je je in de eerste periode er wel overheen kunt zetten dat de sex niet zo goed is. Als de relatie langer duurt kan het denk ik wel heel vervelend zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, maar als je echt verliefd bent wat dan?
Voor jou niet, maar voor haar kennelijk wel, het was gewoon over qua gevoel, heeft doorzettingsvermogen niets mee te maken, op = op.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goh je meent het.
En na een jaar iets met iemand te hebben gehad en van de een op andere dag doen alsof je iemand niet meer kent gaat voor mij niet op.
Blijkbaar als je d'r een maand later met iemand anders ziet.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor jou niet, maar voor haar kennelijk wel, het was gewoon over qua gevoel, heeft doorzettingsvermogen niets mee te maken, op = op.
Ja, dat is kut.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar als je d'r een maand later met iemand anders ziet.
On the rebound, heet dat.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk maar goed dat je van d'r af bent voor ze iets ergens fliktequote:Op maandag 1 juni 2009 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet alleen met seks zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk dat als je echt verliefd bent je je in de eerste periode er wel overheen kunt zetten dat de sex niet zo goed is. Als de relatie langer duurt kan het denk ik wel heel vervelend zijn.
Doeiquote:Op maandag 1 juni 2009 11:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik ga de keuken schoonmaken, boodschappen doen en dan misschien eindelijk de opzet voor mijn artikel afmaken... Fijne dag allemaal!
Das waar.quote:
Krijg je als je te aardig bent en het nog probeerd te redden....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk maar goed dat je van d'r af bent voor ze iets ergens flikte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |