Donderdagquote:
Ja, ik doelde dan ook op jóuw essentie (mede omdat jij toch niet inhoudelijk reageert op mijn posts). Maar als er iemand de plank volledig mis slaat qua reageren op argumentatie ben jij het wel. Ik heb je namelijk nog niet één keer inhoudelijk op mijn posts in zien gaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Alsof er één essentie is en het woord 'essentie' op een manier uitgelegd kan worden. Voor zover er überhaupt ooit een discussie is ontstaan, in plaats van een uitwisseling van standpunten, dan is deze nogal in het slop geraakt. Het onvermogen om mijn argumenten simpelweg te begrijpen, is daar debet aan.
Dat hoeft dat helemaal niet te impliceren, daar 'al dan niet' niet aan hoeft te geven dat er daadwerkelijk users met een belachelijke meningen zijn. Wederom wordt in dat opzicht mijn post verdraaid en nogal vrij geïnterpreteerd.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
Daarmee impliceer jij dat er (hier) ook mensen zijn met een belachelijke mening.
Dus dat heb je wel degelijk gezegd.
Niet dat ik vind dat er geen mensen meteen belachelijke mening rondlopen, maar daar gaat het niet over.
In een eerder stadium heb ik mijn standpunt al onderbouwd, mocht je daar daadwerkelijk oprecht in geïnteresseerd zijn dan verwijs ik je vrolijk naar mijn eerdere postings. Nu ziet het er eerder naar uit alsof je op een pathetische manier een punt probeert te maken, gelet op de opbouw van iedere post van je.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, ik doelde dan ook op jóuw essentie (mede omdat jij toch niet inhoudelijk reageert op mijn posts). Maar als er iemand de plank volledig mis slaat qua reageren op argumentatie ben jij het wel. Ik heb je namelijk nog niet één keer inhoudelijk op mijn posts in zien gaan.
Op een simpele vraag om onderbouwing krijg ik bovenstaande reactie terug. Chapeau.
eerst zit je het te ontkennen, maar vervolgens geef je het wel toe.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef Emimich het volgende:
Wat uiteraard niet wegneemt dát er inderdaad users zijn met een belachelijke mening. Vaak zijn ze ook dom, dat lijkt me dan ook geen toeval.
Jawel, anders had je dat 'al dan niet' weg kunnen laten.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat hoeft dat helemaal niet te impliceren, daar 'al dan niet' niet aan hoeft te geven dat er daadwerkelijk users met een belachelijke meningen zijn.
Nee hoor.quote:Wederom wordt in dat opzicht mijn post verdraaid en nogal vrij geïnterpreteerd.
Ah succes alvast! Zal wel lukken toch? Hoe lang gaat je verdediging ongeveer duren?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Donderdag
Woensdag avond lekker sporten, dan ontspannen naar bed en dan om 9 uur 's-morgens verdedigen
Definieer dom.. Ik heb ook genoeg WO'ers domme opmerkingen horen maken..quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat uiteraard niet wegneemt dát er inderdaad users zijn met een belachelijke mening. Vaak zijn ze ook dom, dat lijkt me dan ook geen toeval.
Hahaha, wat een HBO-mentaliteit.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eerst zit je het te ontkennen, maar vervolgens geef je het wel toe.FAIL
Mijn verdediging mag max 15 minuten duren en kan 30 minuten vragen verwachtenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah succes alvast! Zal wel lukken toch? Hoe lang gaat je verdediging ongeveer duren?
Nee, je zei enkel dat het beter was voor je ontwikkeling om tijdens je adolescentie zelfstandig te gaan wonen. Waarom dat beter was heb ik nergens kunnen lezen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
In een eerder stadium heb ik mijn standpunt al onderbouwd, mocht je daar daadwerkelijk oprecht in geïnteresseerd zijn dan verwijs ik je vrolijk naar mijn eerdere postings. Nu ziet het er eerder naar uit alsof je op een pathetische manier een punt probeert te maken, gelet op de opbouw van iedere post van je.
Pfoe, vind zo'n bevraging altijd lastig. Zal wel loslopen, want ze laten je niet een verdediging doen als het niet zou halenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn verdediging mag max 15 minuten duren en kan 30 minuten vragen verwachten
Dat had gekund maar dat doet niet ter zake. Het punt is dat mijn formulering overeen komt met mijn uitleg en dat die zinsbouw zowel technisch als pragmatisch gezien volledig correct is.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
Jawel, anders had je dat 'al dan niet' weg kunnen laten.
Vermaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom reageren we nog op Emimich? Hij faalt in het flamen en zit alleen maar zijn superioriteit te verdedigen. Faalhaas 1e klasse...
Daarom, ik ga wel wat risico nemen met mijn invalshoek.. maar laat wel dan zien dat ik mijn onderzoek ook in een andere sector had kunnen doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Pfoe, vind zo'n bevraging altijd lastig. Zal wel loslopen, want ze laten je niet een verdediging doen als het niet zou halen
Als je daadwerkelijk denkt dat de kaarten zo liggen, dan raad ik je aan om mijn posts eens te gaan herlezen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, je zei enkel dat het beter was voor je ontwikkeling om tijdens je adolescentie zelfstandig te gaan wonen. Waarom dat beter was heb ik nergens kunnen lezen.
Kijk, die sneer dan.. over 'pathetisch' gesproken. De ironie.
Nee hoor. Over verloedering van het universitair onderwijs gesprokenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat had gekund maar dat doet niet ter zake. Het punt is dat mijn formulering overeen komt met mijn uitleg en dat die zinsbouw zowel technisch als pragmatisch gezien volledig correct is.
Ja ik las wel iets over risico met je invalshoek in het vorige SC topic, maar heb het niet gelezen..quote:Op maandag 1 juni 2009 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom, ik ga wel wat risico nemen met mijn invalshoek.. maar laat wel dan zien dat ik mijn onderzoek ook in een andere sector had kunnen doen.
True..quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk denkt dat de kaarten zo liggen, dan raad ik je aan om mijn posts eens te gaan herlezen.
Onderbouwing?quote:Overigens heb ik niet beweerd dat je op je 18de je huis uit moet maar als je op je, laten we zeggen, 22ste nog thuis woont dan doe je mijns inziens wel iets fout, tenzij je een heel goed excuus hebt. De adolescentie is bedoeld als een periode waarin je op eigen benen kan gaan staan en nog onverschrokken en onbevreesd de hele wijde wereld in kan trekken in een staat van vrijwel volledige onafhankelijkheid.
.
Ik begin er zelf vertrouwen in te krijgen. Ik weet dat ik het kan toepassen en verklaren, dus het moet gewoon goed komen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik las wel iets over risico met je invalshoek in het vorige SC topic, maar heb het niet gelezen..
Ah, het beruchte nee-argument, gebruikt zoals het een echte scholier betaamt.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
Nee hoor. Over verloedering van het universitair onderwijs gesproken![]()
.
Mooi zoquote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik begin er zelf vertrouwen in te krijgen. Ik weet dat ik het kan toepassen en verklaren, dus het moet gewoon goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |