Ik pretendeer helemaal niemand te kennen, je verdraait mijn woorden. Typerend dat je aangeeft dat je op me spuugt, zo'n absoluut gebrek aan waardigheid onderschrijft alleen maar mijn woorden.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
Dan is dit de laatste reactie op jou van mij. Ik heb een vreselijke hekel aan kortzichtige mensen die denken dat ze mensen kénnen op basis van een paar posts. Ik spuug op je. Ik hoop je ook niet meer in het volgende topic tegen te komen..
That doesn't keep you from trying.quote:
Op Fok is geen plaats voor nuance? Ahahahquote:en het is irrelevant wie ik ben of wie jullie zijn. Op FOK is er geen plaats voor nuance
Dat was het heel punt niet, maar prima. Twee vragen voor jou:quote:en is er niets mis mee te oordelen op basis van een paar posts. Want zelfs die enkele posts geven al een goede indicatie van de mogelijkheden van een user.
Ik was er gisteren en zaterdag niet, moet even wat inhalen hèquote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Daph_ het volgende:
Alweer een nieuwe?De SC gaat harder terwijl het buiten mooier weer wordt. Eh?
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan is dit de laatste reactie op jou van mij. Ik heb een vreselijke hekel aan kortzichtige mensen die denken dat ze mensen kénnen op basis van een paar posts. Ik spuug op je. Ik hoop je ook niet meer in het volgende topic tegen te komen..
Laptop + draadloos internet + tuinquote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Daph_ het volgende:
Alweer een nieuwe?De SC gaat harder terwijl het buiten mooier weer wordt. Eh?
Te warm? Hier in Amsterdam is het heeeerlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was er gisteren en zaterdag niet, moet even wat inhalen hè.
Overigens was het toen ook beter weer dan nu.. vind 't een beetje te warm eigenlijk.
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:03 schreef PieterBas het volgende:
Als ik vandaag niet aan mijn verdediging moest werken.. had ik nu op het strand gezeten
Hoe anderen mij hier beoordelen, laat me koud. Iedereen heeft namelijk recht op zijn, al dan niet belachelijke, mening.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
That doesn't keep you from trying.
Op Fok is geen plaats voor nuance? Ahahah. Waarom is er op Fok geen plaats voor nuance?
Dat was het heel punt niet, maar prima. Twee vragen voor jou:
1. Hoe denk je dat anderen jou hier beoordelen.
2. Nou, dan ben ik benieuwd hoe jij mij beoordeelt na die paar posts die je van mij gezien hebt.
Tuurlijk beoordeel je iemand na het zien van een paar posts, want vaak heb je niet meer om over te oordelen. Maar om daar dan zo stellig van overtuigd te zijn, dat zegt dan toch weer iets over jou. Sowieso kan je je natuurlijk afvragen of het beeld dat jij van een persoon op Fok hebt daadwerkelijk overeen komt met die persoon buiten Fok.
Dat jij iemands mening bestempelt als belachelijk, zegt natuurlijk wel weer iets over jouw kortzichtigheid.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe anderen mij hier beoordelen, laat me koud. Iedereen heeft namelijk recht op zijn, al dan niet belachelijke, mening.
Om even terug te keren naar de essentie: de individuele beoordeling van users doet in deze niet ter zake. Mijn redeneringen gingen namelijk over groepen users an sich, niet Henk of Piet van SES.
Presentatie schiet aardig op, maar de nervositeit begint toch een beetje op te zetten. Wat helemaal niet erg is. Vanmorgen in de tuin mijn scriptie nog eens goed doorgelezen en ingespeeld welke vragen mogelijk gesteld gaan worden.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]Succes! Schiet het een beetje op?
Ik ga deze week afdwingen dat ik mijn verdediging mag doen, morgen moet ik naar die Graftak toe. Ik heb haar tig keer geprobeerd te bellen om het over die afspraak te hebben, maar ze nam niet op en belde niet terug. Fijn.
Dat doe ik niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat jij iemands mening bestempelt als belachelijk, zegt natuurlijk wel weer iets over jouw kortzichtigheid.
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Te warm? Hier in Amsterdam is het heeeerlijk
Heb vanaf half 11 in mijn bikini in de tuin gezeten
Dan mag jij uitleggen hoezo dát de essentie is. Als ik me het goed herinner was de essentie óóit dat jij vond dat het beter was om rond je 20e uit huis te gaan. Daar gaat het al tijden niet meer over, maar jij wil terug naar de essentie. Prima. Dan mag jij uitleggen waarom jij denkt dat dat beter is.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe anderen mij hier beoordelen, laat me koud. Iedereen heeft namelijk recht op zijn, al dan niet belachelijke, mening.
Om even terug te keren naar de essentie: de individuele beoordeling van users doet in deze niet ter zake. Mijn redeneringen gingen namelijk over groepen users an sich, niet Henk of Piet van SES.
quote:
uhm... jaquote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je 'm morgen?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Presentatie schiet aardig op, maar de nervositeit begint toch een beetje op te zetten. Wat helemaal niet erg is. Vanmorgen in de tuin mijn scriptie nog eens goed doorgelezen en ingespeeld welke vragen mogelijk gesteld gaan worden.
Daarmee impliceer jij dat er (hier) ook mensen zijn met een belachelijke mening.quote:
Alsof er één essentie is en het woord 'essentie' op een manier uitgelegd kan worden. Voor zover er überhaupt ooit een discussie is ontstaan, in plaats van een uitwisseling van standpunten, dan is deze nogal in het slop geraakt. Het onvermogen om mijn argumenten simpelweg te begrijpen, is daar debet aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
Dan mag jij uitleggen hoezo dát de essentie is. Als ik me het goed herinner was de essentie óóit dat jij vond dat het beter was om rond je 20e uit huis te gaan. Daar gaat het al tijden niet meer over, maar jij wil terug naar de essentie. Prima. Dan mag jij uitleggen waarom jij denkt dat dat beter is.
Voor zo'n superieure user val je me toch vies tegen, maar dat laat je koud. Gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |