Dat lapje tekst na 'mijn redenatie' heb ik helemaal niet bedacht. Dat verzin je ter plekke, wederom verdraai je mijn woorden.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, drogredenatie.
Het ene hoeft het ander niet uit te sluiten.
Jouw redenatie: je bent minder sociaal capabel als je lang thuis blijft wonen.
De werkelijkheid: minder sociaal capabele mensen blijven langer thuis wonen.
Inderdaad, het volgen van een universitair studie an sich is nog geen garantie dat je ook daadwerkelijk enige intelligentie bezit.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
Universiteit doen of jezelf tof vinden omdat je jezelf van universitair niveau vindt is iets anders.
Zelf een band plakken? Proleet die je d'r bent, dat laat je toch door een arbeider doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik ga even m'n band plakken, viel Spaß met Emimich gewenst.
Verzin ik het ter plekke of verdraai ik jouw woordenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat lapje tekst na 'mijn redenatie' heb ik helemaal niet bedacht. Dat verzin je ter plekke, wederom verdraai je mijn woorden.
Ban hem aub ff voordat je weggaat...?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik ga even m'n band plakken, viel Spaß met Emimich gewenst.
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:44 schreef Emimich het volgende:
Daarnaast is er een sociale component. Zeker bij het studeren aan een Universiteit hoort een bepaalde verbondenheid met je mede-studenten en die ga je niet krijgen als je iedere dag om 5 uur de trein pakt en de weekenden lekker bij mammie en pappie op de bank zit. Het universitair onderwijs is er niet alleen om je kennis te vergroten maar ook om je mogelijkheden op ieder gebied te ontplooien.
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, drogredenatie.
Het ene hoeft het ander niet uit te sluiten.
Jouw redenatie: je bent minder sociaal capabel als je lang thuis blijft wonen.
De werkelijkheid: minder sociaal capabele mensen blijven langer thuis wonen.
Allebei.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:03 schreef Isdatzo het volgende:
Verzin ik het ter plekke of verdraai ik jouw woorden.
.
Boo hoo, beter houd je je bezig met je boerderij in plaats van continu te flamen.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Bootje84 het volgende:
Ban hem aub ff voordat je weggaat...?
Oh wacht.. jouw redenatie moet dus zijn: als je thuis blijft wonen ontwikkel je je per definitie minder op sociaal gebied.quote:
Probeer na het plakken het nog een keer.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
Oh wacht.. jouw redenatie moet dus zijn: als je thuis blijft wonen ontwikkel je je per definitie minder op sociaal gebied.
't Is goed met jouquote:Op maandag 1 juni 2009 17:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Probeer na het plakken het nog een keer.
Dat soort ongeschoold tuig weigert dienst op 2e pinksterdagquote:Op maandag 1 juni 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zelf een band plakken? Proleet die je d'r bent, dat laat je toch door een arbeider doen.
Je moet de economie wel stimulerenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zelf een band plakken? Proleet die je d'r bent, dat laat je toch door een arbeider doen.
Van de fietsenmaker.. Dat zijn natuurlijk de grootste afzetters. ¤12,5 uurloon en ¤50 voor een nieuwe binnen en buitenband.. maar dan wel van Schwalbe, want die zijn lekker duur..quote:Op maandag 1 juni 2009 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Door het zelf te doen.
Dan bescherm ik alleen m'n eigen economie.
Tot vandaag werd er in de SC nooit moeite over gedaan. Ik vind het ook een totaal nutteloze discussiequote:Op maandag 1 juni 2009 17:13 schreef Renesite het volgende:
**
Ik dacht dat het UNI/HBO/MBO geblêr allang voorbij wasOoit...
Het was... te mooi... om waar te zijn!!!
Dat is het ook. Ik heb me in ieder geval vandaag hier goed vermaakt.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef PieterBas het volgende:
Tot vandaag werd er in de SC nooit moeite over gedaan. Ik vind het ook een totaal nutteloze discussie
Het ging puur om vermaak..quote:Op maandag 1 juni 2009 17:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik heb me in ieder geval vandaag hier goed vermaakt.
Nou, wat een lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |