Kan het zo even niet vind, was volgens mij een klaagtopic over vmbo (en die zijn er veelquote:Op maandag 1 juni 2009 01:53 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Even in mijn postgeschiedenis spitten...
Ojah! Hoi Henk.quote:
Ok, dus hij valt af als potentieel materiaal voor een serieuze relatie. Zou je een one night stand met hem kunnen hebben?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:50 schreef Crack_ het volgende:
Is dit een serieuze vraag?
1. Ik wil graag iemand die ouder is
2. het moet toch écht mijn niveau zijn
3. WTF SEXAPPEAL ?!!?!$!?3!$?1!
Daar staat me niks meer van bij inderdaad, helaas. Maar nu vergeet ik je niet meer hoor, knullenbinkie.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:58 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Kan het zo even niet vind, was volgens mij een klaagtopic over vmbo (en die zijn er veel), en toen postte iemand filmpje, waarop ik reageerde in de trend van: "Niet iedereen op het vmbo is zo dom als in dat filmpje"
Herinner je me positief of negatief?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar staat me niks meer van bij inderdaad, helaas. Maar nu vergeet ik je niet meer hoor, knullenbinkie.
quote:
Want wat doe jij nou? MBO niv.4 gok ik...quote:Op maandag 1 juni 2009 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Minimaal 2 jaar ouder dan dat ik ben, minimal havo en nee sorry.
Nee jij wel ?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, dus hij valt af als potentieel materiaal voor een serieuze relatie. Zou je een one night stand met hem kunnen hebben?
Negatief, je bent niet zo leergierig als ik zou willen zien. Ik probeer je te onderwijzen, en je doet mijn posts af met wat "quote:Op maandag 1 juni 2009 02:01 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Herinner je me positief of negatief?
Ik ben wel 19quote:Op maandag 1 juni 2009 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Minimaal 2 jaar ouder dan dat ik ben, minimal havo en nee sorry.
Voldoe je dan niet aan haar andere eis?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:02 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Want wat doe jij nou? MBO niv.4 gok ik...
Ik ben niet van de herenliefde.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:03 schreef Crack_ het volgende:
Nee jij wel ?
Jawel, maar dat snapt ze zelf ook wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Voldoe je dan niet aan haar andere eis?
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooit gaan gokken![]()
Ik doe vavo, zoek maar op, dat is alleen voor hele slimme mensen!
quote:Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs. Zo kunnen die jongeren toch nog een diploma behalen. En dat diploma is het paspoort tot vervolgonderwijs.
*sighquote:
Oh, daar. Daar kom ik regelmatig langs...quote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*sigh
Het vavo = voor volwassen, dus.. volwassenen zijn geen jongeren
En hoe ik dar dan opkom ? Nou moet je even die site lezen he, stercollega havo 1 jaar
en als je van het vmbo afkwam, moest je gemidd. een 8 staan en kun je havo in 1 jaar gaan doen
"Jongeren die zijn vastgelopen" kunnen dat niet, spijt me!
Maar jij bent 16-17, en dus ook geen volwassene?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*sigh
Het vavo = voor volwassen, dus.. volwassenen zijn geen jongeren
En hoe ik dar dan opkom ? Nou moet je even die site lezen he, stercollega havo 1 jaar
en als je van het vmbo afkwam, moest je gemidd. een 8 staan en kun je havo in 1 jaar gaan doen
"Jongeren die zijn vastgelopen" kunnen dat niet, spijt me!
Nu wel!quote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef Biels het volgende:
[..]
En terecht. Waarom kan ik niet reageren in je fotoboek?
Wel als je dus echt heel erg slim bent, via de rutte routequote:Op maandag 1 juni 2009 02:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar jij bent 16-17, en dus ook geen volwassene?
Waarom zoek je dan iemand van de HAVO, dat is dan toch beneden je peil?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel als je dus echt heel erg slim bent, via de rutte route
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |