Je krijgt de eer om een gepersonaliseerde post van de weledele heer Biels te ontvangen. Dat jij, uit dankbaarheid, niet linea recta voorover buigt om zijn voeten te kussen, zegt in casu meer over je eigen ontwikkeling dan onze alom gewaardeerde, hyperintelligente gast.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:34 schreef moonmovies het volgende:
En in welke vorm heb jij me nu wijzer gemaakt, muv. het inhoudelijk reageren van de bovenstaande vraag?
Allebei uit '92, ik zie de mogelijkheden.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:38 schreef Crack_ het volgende:
Ha! Ik kom ook uit valkenswaard, daten ?
Alsof ik dat niet wist johquote:Op maandag 1 juni 2009 01:38 schreef Biels het volgende:
[..]
80% is nog steeds een ruime meerderheid. Toch een stukje wiskunde en statistiek wat ik je hier bijbreng.
Zelfs bij die tjappie in de klas gezeten, dus nee sorry!quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Allebei uit '92, ik zie de mogelijkheden.
Ik zie meer heil in het pad waar we nu op zitten.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet wist joh
Trouwens ben je nog niet eens inhoudelijk op het topic in gegaan...
Wat was je naam ook al weer?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfs bij die tjappie in de klas gezeten, dus nee sorry!
dat is toch een verschrikking..
Zie je niet dat ik al een ijsje heb?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ], sitting in a tree.
Je bent best cute, waarom zie je het niet zitten in onze krullenbol?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:41 schreef Crack_ het volgende:
Zelfs bij die tjappie in de klas gezeten, dus nee sorry!
dat is toch een verschrikking..
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:46 schreef moonmovies het volgende:
Hier, Crack_ zat ook op het VMBO, die is toch ook niet dom?
Toch?
Weetikveel, alsof ik dat kan concluderen aan de hand van 2 posts. Hier, een les in onderzoeksmethoden!quote:Op maandag 1 juni 2009 01:46 schreef moonmovies het volgende:
Hier, Crack_ zat ook op het VMBO, die is toch ook niet dom?
Toch?
Dat kon je een paar maanden geleden bij mij wel, toen je in mijn profiel las dat ik op het VMBO zatquote:Op maandag 1 juni 2009 01:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Weetikveel, alsof ik dat kan concluderen aan de hand van 2 posts. Hier, een les in onderzoeksmethoden!
Is dit een serieuze vraag?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent best cute, waarom zie je het niet zitten in onze krullenbol?
Heb ik jou ooit eerder gezien op het forum dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:50 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Dat kon je een paar maanden geleden bij mij wel, toen je in mijn profiel las dat ik op het VMBO zat
1. Hoe oud?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag?
1. Ik wil graag iemand die ouder is
2. het moet toch écht mijn niveau zijn
3. WTF SEXAPPEAL ?!!?!$!?3!$?1!
Jij herinnert mij niet, ik jou wel. Helaas op een negatieve manierquote:Op maandag 1 juni 2009 01:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit eerder gezien op het forum dan?.
Doe me even linken, dan kan ik even oordelen of ik hier fout zat.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:51 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Jij herinnert mij niet, ik jou wel. Helaas op een negatieve manier
Even in mijn postgeschiedenis spitten...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Doe me even linken, dan kan ik even oordelen of ik hier fout zat.
Kan het zo even niet vind, was volgens mij een klaagtopic over vmbo (en die zijn er veelquote:Op maandag 1 juni 2009 01:53 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Even in mijn postgeschiedenis spitten...
Ojah! Hoi Henk.quote:
Ok, dus hij valt af als potentieel materiaal voor een serieuze relatie. Zou je een one night stand met hem kunnen hebben?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:50 schreef Crack_ het volgende:
Is dit een serieuze vraag?
1. Ik wil graag iemand die ouder is
2. het moet toch écht mijn niveau zijn
3. WTF SEXAPPEAL ?!!?!$!?3!$?1!
Daar staat me niks meer van bij inderdaad, helaas. Maar nu vergeet ik je niet meer hoor, knullenbinkie.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:58 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Kan het zo even niet vind, was volgens mij een klaagtopic over vmbo (en die zijn er veel), en toen postte iemand filmpje, waarop ik reageerde in de trend van: "Niet iedereen op het vmbo is zo dom als in dat filmpje"
Herinner je me positief of negatief?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar staat me niks meer van bij inderdaad, helaas. Maar nu vergeet ik je niet meer hoor, knullenbinkie.
quote:
Want wat doe jij nou? MBO niv.4 gok ik...quote:Op maandag 1 juni 2009 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Minimaal 2 jaar ouder dan dat ik ben, minimal havo en nee sorry.
Nee jij wel ?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, dus hij valt af als potentieel materiaal voor een serieuze relatie. Zou je een one night stand met hem kunnen hebben?
Negatief, je bent niet zo leergierig als ik zou willen zien. Ik probeer je te onderwijzen, en je doet mijn posts af met wat "quote:Op maandag 1 juni 2009 02:01 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Herinner je me positief of negatief?
Ik ben wel 19quote:Op maandag 1 juni 2009 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Minimaal 2 jaar ouder dan dat ik ben, minimal havo en nee sorry.
Voldoe je dan niet aan haar andere eis?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:02 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Want wat doe jij nou? MBO niv.4 gok ik...
Ik ben niet van de herenliefde.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:03 schreef Crack_ het volgende:
Nee jij wel ?
Jawel, maar dat snapt ze zelf ook wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Voldoe je dan niet aan haar andere eis?
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooit gaan gokken![]()
Ik doe vavo, zoek maar op, dat is alleen voor hele slimme mensen!
quote:Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs. Zo kunnen die jongeren toch nog een diploma behalen. En dat diploma is het paspoort tot vervolgonderwijs.
*sighquote:
Oh, daar. Daar kom ik regelmatig langs...quote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*sigh
Het vavo = voor volwassen, dus.. volwassenen zijn geen jongeren
En hoe ik dar dan opkom ? Nou moet je even die site lezen he, stercollega havo 1 jaar
en als je van het vmbo afkwam, moest je gemidd. een 8 staan en kun je havo in 1 jaar gaan doen
"Jongeren die zijn vastgelopen" kunnen dat niet, spijt me!
Maar jij bent 16-17, en dus ook geen volwassene?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*sigh
Het vavo = voor volwassen, dus.. volwassenen zijn geen jongeren
En hoe ik dar dan opkom ? Nou moet je even die site lezen he, stercollega havo 1 jaar
en als je van het vmbo afkwam, moest je gemidd. een 8 staan en kun je havo in 1 jaar gaan doen
"Jongeren die zijn vastgelopen" kunnen dat niet, spijt me!
Nu wel!quote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef Biels het volgende:
[..]
En terecht. Waarom kan ik niet reageren in je fotoboek?
Wel als je dus echt heel erg slim bent, via de rutte routequote:Op maandag 1 juni 2009 02:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar jij bent 16-17, en dus ook geen volwassene?
Waarom zoek je dan iemand van de HAVO, dat is dan toch beneden je peil?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel als je dus echt heel erg slim bent, via de rutte route
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |