Oh, nee zijn grappen. Omdat ik me erger aan tokkie muziek, zou ik het liefst thuis zijn, en niet graag buiten komen, suggereert hijquote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
Emimich 47. Ja, dat soort grappen zet zoden aan de dijk. Jezus, doe eens je best ofzo, want dit lijkt nergens op.
Wees er dan gewoon eerlijk omquote:Op maandag 1 juni 2009 01:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat niet. Die gast is een student van 24 ofzo. Dat merk je toch meteen.
Als je niet eens wilt zeggen wat je in een slowchat over stage doet, en wat voor opleiding of werk je doet, dan zal dat wel niet iets zijn waar je trots op kunt zijn. Ik durf tenminste te melden dat ik VMBO doe.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet nodig, ik verblijf hier maar tijdelijk en stel mijn anonimiteit op prijs en zulks.
Bwehe, VMBO.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:04 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wees er dan gewoon eerlijk om
[..]
Als je niet eens wilt zeggen wat je in een slowchat over stage doet, en wat voor opleiding of werk je doet, dan zal dat wel niet iets zijn waar je trots op kunt zijn. Ik durf tenminste te melden dat ik VMBO doe.
Dat wist je al, uit eerdere topicsquote:
Wat doe jij dan?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:08 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Dat wist je al, uit eerdere topics. Maar ik ga teminste wel naar een beetje fatsoenlijke vervolgopleiding
Weer zo'n anonieme internet heldquote:
Bravo jongeman, dat je maar iets van je leven weet te maken.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:08 schreef moonmovies het volgende:
Dat wist je al, uit eerdere topics. Maar ik ga teminste wel naar een beetje fatsoenlijke vervolgopleiding
Wat ik doe of wie ik ben, dat is allemaal volkomen irrelevant.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:09 schreef moonmovies het volgende:
Wat doe jij dan?
Of durf je dat niet te zeggen? [ afbeelding ]
WO is inderdaad voldoende.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat ik doe of wie ik ben, dat is allemaal volkomen irrelevant.
Oh, enquote:Op maandag 1 juni 2009 01:08 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, waarde Biels.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:15 schreef Biels het volgende:
WO is inderdaad voldoende.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:59 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]En waar baseer je dat op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoort erzelf bij man. Kwantiteit boven kwaliteit verkiezen.![]()
Waarom niet. Ik doe dat ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:23 schreef moonmovies het volgende:
Want, als je WO deed, dan zat je ook echt de internetheld op een forum uit te hangen
Ik ga nooit in discussie met een -in mijn ogen- dom figuur, daar sta ik namelijk boven. Het verbaast me dat jullie dat wel doen. Dat jullie liever de internetheld die het ver geschopt heeft uithangen. Is dat om van een minderwaardigheidscomplex af te komen of hoe? Leg me dat eens uit...quote:
Ik als WO'er zie het als mijn plicht en roeping om minder begaafden te onderwijzen en zo de samenleving op een hoger niveau te brengen. Daarom probeer ik met een positieve benadering en vriendelijke houding de verstandelijk beperkte jongere te helpen.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:31 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ik ga nooit in discussie met een -in mijn ogen- dom figuur, daar sta ik namelijk boven. Het verbaast me dat jullie dat wel doen. Dat jullie liever de internetheld die het ver geschopt heeft uithangen. Is dat om van een minderwaardigheidscomplex af te komen of hoe? Leg me dat eens uit...
En ik ben verstandelijk beperkt omdat?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik als WO'er zie het als mijn plicht en roeping om minder begaafden te onderwijzen en zo de samenleving op een hoger niveau te brengen. Daarom probeer ik met een positieve benadering en vriendelijke houding de verstandelijk beperkte jongere te helpen.
positieve benadering?quote:
Ik kan niet in elke post college geven, dus elk klein stukje ontwikkeling is positief. En verstandelijk beperkt is natuurlijk een eufemisme voor VMBO'er.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:34 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En ik ben verstandelijk beperkt omdat?
En in welke vorm heb jij me nu wijzer gemaakt, muv. het inhoudelijk reageren van de bovenstaande vraag?
Wees niet zo blindquote:Op maandag 1 juni 2009 01:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan niet in elke post college geven, dus elk klein stukje ontwikkeling is positief. En verstandelijk beperkt is natuurlijk een eufemisme voor VMBO'er.
80% is nog steeds een ruime meerderheid. Toch een stukje wiskunde en statistiek wat ik je hier bijbreng.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:37 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wees niet zo blindAlsof elke vmbo-er dom is, bij ons komt 20% van het VMBO van het havo/vwo af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |