abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69587122
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:37 schreef mrbox het volgende:

[..]

Maar heb jij dan dat als een vriend iets niet helemaal slims zegt je hem niet de voordeel van de twijfel geeft (aangezien het een vriend is en het vast zo niet bedoeld) maar het hem direct zwaar kwalijk neemt ?
Nee, ik geef altijd de voordeel van de twijfel in eerste instantie, maar ik heb zelf erg het gevoel dat ik dat altijd moet doen, en dat kan ik niet hebben/kan ik slecht tegen dat gevoel, omdat ik nooit zulke dingen zou doen, om de relatie te schaden ofzo. Ik kan niet onaardig doen tegen vrienden, heb alles voor je over, en dat blijkt steeds meer dat niemand ook zo erover denkt, dat botst sowieso. Het speelt ook mee dat ik slecht tegen afwijzingen kan zonder goede reden. Zo van, we kunnen niet afspreken, want ik moet hele dag thuis zitten.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:41:11 #27
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69587127
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja ik zie sommige dingen totaal niet. Dat mensen ruzie hebben of juist een relatie hebben dat soort dingen. Hoe sommige dingen in singles zitten zie ik dus niet.
Dat klopt maar als je langer met zo'n iemand om gaat dan merk jij dat echt wel.
Vind je het dan zelf ook lastig om dingen te uiten of voel je, denk je, minder dan andere mensen?
  zondag 31 mei 2009 @ 22:43:41 #28
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_69587198
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Vind je het dan zelf ook lastig om dingen te uiten of voel je, denk je, minder dan andere mensen?
Wow, zie dat maar eens te meten.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:43:58 #29
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69587207
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:

[..]

En andere doen er alles aan om dat wel te hebben
Ja die heb je ook.
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:36 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Kan niet, de vader van mijn ex heeft vrijwel alle lampen meegenomen.

Dan kom je toch gezellig bij mij ik heb wel licht namelijk
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
Een jongen op mijn werk is autistisch, ik zou zelf zeggen best erg (mijn bijbaantje is opzich gewoon redelijk 'dom' werk). En op momenten kan ik me zo aan hem ergeren, en voor de rest is het gewoon accepteren dat dingen heel duidelijk moeten zijn, en dat hij zijn eigen manieren heeft die je niet af kan leren.
Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing alleen voor autisten is die een stukje ingewikkelder
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:44:18 #30
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69587216
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, ik geef altijd de voordeel van de twijfel in eerste instantie, maar ik heb zelf erg het gevoel dat ik dat altijd moet doen, en dat kan ik niet hebben/kan ik slecht tegen dat gevoel, omdat ik nooit zulke dingen zou doen, om de relatie te schaden ofzo. Ik kan niet onaardig doen tegen vrienden, heb alles voor je over, en dat blijkt steeds meer dat niemand ook zo erover denkt, dat botst sowieso. Het speelt ook mee dat ik slecht tegen afwijzingen kan zonder goede reden. Zo van, we kunnen niet afspreken, want ik moet hele dag thuis zitten.
voornamelijk dus ook het verchil van persoonlijkheid dat dan gaat spelen. Hoe kunnen bijvoorbeeld mensen dat soort 'onzinnige' redenen geven, terwijl je dat zelf nooit zou doen.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 31 mei 2009 @ 22:44:49 #31
101353 mrbox
Miep miep
pi_69587235
quote:

[..]

Ah oke lastig meis
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:45:41 #32
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69587258
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef halfbearad het volgende:

[..]

Je merkt, lijkt mij, toch wel dat bepaalde dingen je gewoon veel minder, of juist meer, doen dan anderen?
pi_69587263
quote:

[..]

+ 10. Ontzettend herkenbaar.
pi_69587275
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef halfbearad het volgende:

[..]

Scherp!
pi_69587295
quote:

[..]

Kan ik wel in vinden door altijd maar de goedzak te zijn wordt je toch vroeg of laat misbruikt
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_69587300
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja die heb je ook.
[..]

Dan kom je toch gezellig bij mij ik heb wel licht namelijk
[..]

Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing alleen voor autisten is die een stukje ingewikkelder
Ik dacht voordat ik hem kende dat het erg zou meevallen met dat rekening houden met zijn autisme, maar het is toch erg duidelijk, dat er iets is met hem, maar hoe en wat, dat moet je echt ervaren. Je kan het niet even uitleggen. Wat jij zegt, een onzichtbare handicap. Dat maakt het nog lastiger.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:47:23 #37
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_69587314
Vrienden? Toch wel friends with benefits mag ik hopen?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_69587322
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

voornamelijk dus ook het verchil van persoonlijkheid dat dan gaat spelen. Hoe kunnen bijvoorbeeld mensen dat soort 'onzinnige' redenen geven, terwijl je dat zelf nooit zou doen.
Je vat het echt perfect samen .
  zondag 31 mei 2009 @ 22:47:38 #39
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69587329
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat bedoel je in singles zitten dan? Ik volg ff niet concreet wat je bedoeld.
Ik kan ook geen concreet voorbeeld noemen. Maar sommige voor de hand ligende mis ik. En dat heb jij ook wel gemerkt denk ik. Ik kom redelijk naïve over. Omdat ik sommige dingen niet snap.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69587336
smsjes die er 10 minuten over doen om afgeleverd te worden
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zondag 31 mei 2009 @ 22:47:49 #41
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69587340
Ben weer terug... (nu met een verhoogd risico op kanker ).
pi_69587353
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
Vrienden? Toch wel friends with benefits mag ik hopen?
vriendjes worden?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_69587356
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Kan ik wel in vinden door altijd maar de goedzak te zijn wordt je toch vroeg of laat misbruikt
Daar kwam ik helaas vorig jaar achter ja.
pi_69587370
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Je merkt, lijkt mij, toch wel dat bepaalde dingen je gewoon veel minder, of juist meer, doen dan anderen?
Qua uitdrukking is het voor een hoop mensen moeilijk om zich te uiten. Het is maar net waar je talent ligt denk ik. Het is toch ook een vooroordeel dat mensen zich niet goed kunnen uiten en hun mond houden enzo?
Uitdrukkingsvaardigheid is bij autisten geloof ik niet zo sterk maar iemand die zich niet goed uit kan drukken is meestal geen autist. Beetje dat idee.
pi_69587377
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

+ 10. Ontzettend herkenbaar.
.
pi_69587382
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik dacht voordat ik hem kende dat het erg zou meevallen met dat rekening houden met zijn autisme, maar het is toch erg duidelijk, dat er iets is met hem, maar hoe en wat, dat moet je echt ervaren. Je kan het niet even uitleggen. Wat jij zegt, een onzichtbare handicap. Dat maakt het nog lastiger.
Wat ik bij mijn ex heel erg merkte was het gebrek aan communicatie. Als er iets aan de hand was/gebeurd was, vertelde hij dat niet maar daar moest je zelf achter komen. Is dat wat je bedoelt misschien?
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zondag 31 mei 2009 @ 22:50:02 #47
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_69587418
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef ArTiC het volgende:

[..]

vriendjes worden?
Whehe, wat voor benefits zitten daar aan vast?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:50:11 #48
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69587427
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:

Je vat het echt perfect samen .
Soort van onbegrip dus (van beide kanten dan vaak).. en zelf het gevoel dat je altijd maar moet inbinden met die ander.
Dat word je op een gegeven moment helemaal zat idd. En dan kan je vaak beter zeggen dat je ermee ophoudt dan maar blijft investeren in de vriendschap
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_69587430
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan ook geen concreet voorbeeld noemen. Maar sommige voor de hand ligende mis ik. En dat heb jij ook wel gemerkt denk ik. Ik kom redelijk naïve over. Omdat ik sommige dingen niet snap.
Naief en je praat een hoop mensen na (mening over en weer bedoel ik).

Ej maar je zal het dinsdag wel zien. Hoop dat je duidelijkheid krijgt met bepaalde dingen.
pi_69587446
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Daar kwam ik helaas vorig jaar achter ja.
Ben zo ongeveer al mijn vrienden kwijtgeraakt vorig jaar (yay for domino-effect). Op dat moment was ik echt helemaal depressief, en nu, die 'kennissen' die ik nu heb, het voelt nep tov wat ik vroeger had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')