Deze gebruik ik bijvoorbeeld momenteel. Hij kost bij vitaminstore 44,95 voor 270 gramquote:Op zondag 31 mei 2009 20:44 schreef The_Hives het volgende:
wat voor soort supplementen gebruik je dan? Het meeste is toch ook gewoon in de winkel te verkrijgen?
Dit is echt serieus, of sarcastisch?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:50 schreef Orlistat het volgende:
Ja, iherb.com is heel betrouwbaar. Heb er al enorm veel bestellingen gedaan.
Dit is serieus. Als je wilt mag je mijn code voor $5 korting hebben als je er nog niets hebt besteld. Tot en met vandaag is het $6 voor verzending met USPS (tot 3lbs).quote:
Ah bedankt!quote:Op zondag 31 mei 2009 21:05 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Dit is serieus. Als je wilt mag je mijn code voor $5 korting hebben als je er nog niets hebt besteld. Tot en met vandaag is het $6 voor verzending met USPS (tot 3lbs).
Hier hetzelfde probleem..quote:Op maandag 1 juni 2009 14:26 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb er wel van gehoord en was van plan om te bestellen, maar ze accepteren alleen creditcards als betaalmiddel en die heb ik dus niet(Paypal ftw).
ik had ook international airmail gekozen, 17 mei besteld en vandaag (eindelijk) binnen. Stickertje van deutche post erop?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:21 schreef deKudt het volgende:
Mijn pakketje is binnen. Het is 11 dagen onderweg geweest. Ik had de verzendoptie 'International Airmail' gekozen, voor $4. Ik heb geen invoerbelasting of andere bijkomende kosten hoeven te betalen. M.a.w: ik heb supplementen gekocht voor een zeer lage prijs.
doen ze alleen met bestelling via airmail, mijn tweede pakketje had het ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:33 schreef deKudt het volgende:
Aan computergirl:
Ik weet niet meer of er bij mij een stickertje van Deutsche Post op zat. Voor zover ik me kan herinneren niet.
Ik had er inderdaad ook een stickertje op zitten met 'Deutsche Post'.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:07 schreef computergirl het volgende:
ik had ook international airmail gekozen, 17 mei besteld en vandaag (eindelijk) binnen. Stickertje van deutche post erop?
Is dat ook niet dat spul dat je bij Bagels 'n Beans kunt krijgen? Een shotje in je jus?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Negentien het volgende:
[..]
Deze gebruik ik bijvoorbeeld momenteel. Hij kost bij vitaminstore 44,95 voor 270 gram
een vergelijkbaar product kost bij iHerb ¤35.99 voor 600 gram..
Dat scheelt dus nogal
Ik bestel tegenwoordig bij iHerb al mijn vitamines en voedingssupplementen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:24 schreef Negentien het volgende:
Goedenavond!
Ik spendeer mijn geld graag aan dingen die goed voor me zijn. Normaal koop ik bij het Nederlandse vitaminstore, maar net kwam ik iHerb.com tegen.![]()
Nu vroeg ik me af of iemand ervaring met deze winkel heeft? Het lijkt me wel een betrouwbare zaak en ze verzenden naar Nederland. Of zijn er betere supplementen-winkels te vinden op het wereldwijde web?
Gebruik jij voedingsupplementen, waarom wel / niet?
Danku voor de aandacht!
Da's volgens mij altijd met dit soort crap. Ook die gast met z'n kortingscodes in elk topic enzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:42 schreef dabadbass het volgende:
WTF, zijn dat mensen van die winkel die hier reageren?
Ik krijg gewoon geen antwoord, het enige wat er in dit topic gepost wordt is propaganda
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:45 schreef 16meter het volgende:
Heb je niks aan, van Kruidat. In Nederland kun je hoger gedoseerde melatoninepillen alleen op recept krijgen, in de winkel met 0,1mg ofzo.
Of Iherb Code BAR839 ;-) Bestel al ruim 8 jaar bij Iherb. Nooit een probleem mee gehad. Vroeger kwam het pakketje wel eens bij de douane terecht, meestal aantal euro's meer betalen. Maar da's al een tijdje niet meer gebeurd. Lijkt allemaal een beetje willekeurig te zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:52 schreef deKudt het volgende:
Ik lees dat mensen de korting-codes niet vertrouwen en denken dat er slinkse iHerb verkopers achter zitten. Welnu, daar zit enige waarheid in. De site iHerb heeft een systeem bedacht waarmee ze kopers lokken. Dat lokken gebeurt als volgt: Als je klant wordt bij iHerb ontvang je een persoonlijke code. Ik heb de code TEC532 gekregen. Als mensen besluiten ook klant te worden bij iHerb kunnen ze met deze code 5 euro korting ontvangen. Die korting is het lokkertje. Waarom zou een klant (zoals ik) moeite doen om zijn persoonlijke code te verspreiden? Omdat je een klein bedrag ontvangt (ik dus ook), in de vorm van een iHerb-krediet, iedere keer als iemand mijn code gebruikt om klant te worden.
Oftewel: Elke klant is ook een beetje een verkoper. En de 5 euro korting die wordt beloofd, ontvang je ook echt.
Ik heb de gewoonte mijn ervaring te posten. Helaas heb ik dit keer slecht nieuws. Mijn laatste bestelling bij iHerb is nooit aangekomen. Of dit debet is aan iHerb of de leverancier weet ik niet. Desondanks ga ik opnieuw een bestelling doen.
De inklaringskosten zijn inderdaad belachelijk!! Ik houd daarom mijn bestelling altijd beperkt tot maximaal $130 en krijg daarom meestal geen douaneaanslag. Ook heb ik gemerkt dat als je kiest voor verzending via DHL je zending minder vaak met de douane te maken krijgt én je je pakketje ook veel sneller in huis hebt. Meestal binnen een week.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef Lizzebeest het volgende:
Mijn pakjes worden steeds onderschept door de douane. Duurt al snel 5 weken voordat het pakje er is. De belasting is een lachertje. Maar ik denk dat ik maar een inklaringsbedrijfje ga opstarten. Die 12,50 euro inklaringskosten zijn toch echt uitzuigerij.
Ik zou gewoon BAR839 gebruiken. Super mega zupa kortingquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef Acid075 het volgende:
[..]
De inklaringskosten zijn inderdaad belachelijk!! Ik houd daarom mijn bestelling altijd beperkt tot maximaal $130 en krijg daarom meestal geen douaneaanslag. Ook heb ik gemerkt dat als je kiest voor verzending via DHL je zending minder vaak met de douane te maken krijgt én je je pakketje ook veel sneller in huis hebt. Meestal binnen een week.
De kortingscode FAQ501 is overigens ook in 2013 gewoon nog bruikbaar.
Momenteel krijg je met deze code zelfs EXTRA korting :-))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |