Deze gebruik ik bijvoorbeeld momenteel. Hij kost bij vitaminstore 44,95 voor 270 gramquote:Op zondag 31 mei 2009 20:44 schreef The_Hives het volgende:
wat voor soort supplementen gebruik je dan? Het meeste is toch ook gewoon in de winkel te verkrijgen?
Dit is echt serieus, of sarcastisch?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:50 schreef Orlistat het volgende:
Ja, iherb.com is heel betrouwbaar. Heb er al enorm veel bestellingen gedaan.
Dit is serieus. Als je wilt mag je mijn code voor $5 korting hebben als je er nog niets hebt besteld. Tot en met vandaag is het $6 voor verzending met USPS (tot 3lbs).quote:
Ah bedankt!quote:Op zondag 31 mei 2009 21:05 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Dit is serieus. Als je wilt mag je mijn code voor $5 korting hebben als je er nog niets hebt besteld. Tot en met vandaag is het $6 voor verzending met USPS (tot 3lbs).
Hier hetzelfde probleem..quote:Op maandag 1 juni 2009 14:26 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb er wel van gehoord en was van plan om te bestellen, maar ze accepteren alleen creditcards als betaalmiddel en die heb ik dus niet(Paypal ftw).
ik had ook international airmail gekozen, 17 mei besteld en vandaag (eindelijk) binnen. Stickertje van deutche post erop?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:21 schreef deKudt het volgende:
Mijn pakketje is binnen. Het is 11 dagen onderweg geweest. Ik had de verzendoptie 'International Airmail' gekozen, voor $4. Ik heb geen invoerbelasting of andere bijkomende kosten hoeven te betalen. M.a.w: ik heb supplementen gekocht voor een zeer lage prijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |