quote:George Tiller, the Wichita doctor who became a national lightning rod in the debate over abortion, was shot to death this morning as he walked into church services.
Tiller was shot just after 10 a.m. at Reformation Lutheran Church at 7601 E. 13th, where he was a member of the congregation. An anonymous police source confirmed Tiller was the victim.
Jammer voor de arts, hopelijk voor hem heeft hij op het laatste moment berouw gehad. RIP.quote:Gen 9,6
Wie bloed van mensen vergiet, diens bloed wordt door mensen vergoten, want God heeft de mens als zijn evenbeeld gemaakt.
Beetje zielig om na te trappen naar deze kerkbezoeker.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:08 schreef Sander het volgende:
Idd, want God is liefde.
Ik heb geprobeerd een TS te maken waarin mijn eigen mening niet is verwoord. Ik hoop dat deze arts rust in vrede.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:11 schreef Bill_E het volgende:
Amerika..
En Ts vindt dus dat hij slecht werk deed?
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een TS te maken waarin mijn eigen mening niet is verwoord.
Mislukt dus.quote:hopelijk voor hem
Waarom zou hij dan berouw moeten hebben volgens jou?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een TS te maken waarin mijn eigen mening niet is verwoord. Ik hoop dat deze arts rust in vrede.
OP heet dat, de openingspostquote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een TS te maken waarin mijn eigen mening niet is verwoord. Ik hoop dat deze arts rust in vrede.
Dat is allesbehalve objectief.quote:Jammer voor de arts, hopelijk voor hem heeft hij op het laatste moment berouw gehad.
Ik heb het in ieder geval geprobeerdquote:
Yeah, right:quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
quote:hopelijk voor hem heeft hij op het laatste moment berouw gehad
Dat is dan wel ontzettend ontzettend mislukt, en niet alleen door de posticon waarmee je het bericht hebt gepost.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Failquote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hoezo, is er al wat meer bekend over de dader dan? Voor hetzelfde geldt is de dader afkomstig uit het krakersmilieu, zoals bij die louis sevrekre of is het een afgewezen minnares of homoseksuele lover... Het kan natuurlijk ook een slachtoffer van een mislukte abortus zijn geweest, figuren als Tiller hebben vaak overal vijanden.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:16 schreef Re het volgende:
knettergek die fundamentalisten
De waarheid is hard he? Nu je ontdekt dat die brave Amerikaanse Christenen ook in staat zijn tot moorden.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hoezo, is er al wat meer bekend over de dader dan? Voor hetzelfde geldt is de dader afkomstig uit het krakersmilieu, zoals bij die louis sevrekre of is het een afgewezen minnares of homoseksuele lover... Het kan natuurlijk ook een slachtoffer van een mislukte abortus zijn geweest, figuren als Tiller hebben vaak overal vijanden.
quote:
homoseksuele fundamentalisten, atheïstische fundamentalisten, hindoestaanse fundamentalisten, feministische fundamentalisten, pro-abortus fundamentalisten etc.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
Christenfundamentalisten, moslimfundamentalisten, één pot nat.
Nee, dat heb je nietquote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval geprobeerd
Het is vast een christelijke fundamentalist.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hoezo, is er al wat meer bekend over de dader dan? Voor hetzelfde geldt is de dader afkomstig uit het krakersmilieu, zoals bij die louis sevrekre of is het een afgewezen minnares of homoseksuele lover... Het kan natuurlijk ook een slachtoffer van een mislukte abortus zijn geweest, figuren als Tiller hebben vaak overal vijanden.
deze platitude doet vermoeden dat jij bij die groep hoortquote:
In dat geval kan het ook zelfmoord geweest zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:29 schreef Megumi het volgende:
Het is vast een christelijke fundamentalist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |