17e geëindigd zie ik net. En dit jaar 3e. Maar met leuke aankopen, dat wel. Daarvoor had Cambuur het geld niet vóór Menzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:50 schreef _Mike_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Menzo, hoe was Cambuur voordat hij er kwam?
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, nu niet. Wederom een belachelijke actie van die lul van een Nijhuis.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Nja, hoe vd Heijden Nijhuis aanvloog was geel wel terecht natuurlijk
en dan te bedenken dat Nijhuis in de ogen van Uilenberg het beste presterende slaafje isquote:Op zondag 31 mei 2009 17:52 schreef neen het volgende:
Nijhuiswat een zak stront is het ook he, ik begrijp ook niet dat hij de look a like van Wiedemeijer probeert te worden, das net zo'n zak stront
UC is de laatste tijd al verboden terrein voor deze incompetente apenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:56 schreef Damzkieee het volgende:
Vink was ook al een drama
Gek he, dat ze nooit meemogen naar een EK/WK
Vink floot anders wel CL niet zo lang terugquote:Op zondag 31 mei 2009 17:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
UC is de laatste tijd al verboden terrein voor deze incompetente apen
Ja en hoequote:Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vink floot anders wel CL niet zo lang terug
En waardeloos als ik me goed herinnerquote:Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vink floot anders wel CL niet zo lang terug
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik breek hier de keet af als Cambuur scoort
Ik doe meequote:Op zondag 31 mei 2009 17:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik breek hier de keet af als Cambuur scoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:04 schreef BluesRebel het volgende:Wat denk je zelf...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Moment, edit in deze post.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:03 schreef Damzkieee het volgende:
Pass mij die herhaling van die handsbal nog eens dan!!
Ik haal de spoiler even weg, dan klopt je postquote:Op zondag 31 mei 2009 18:04 schreef BluesRebel het volgende:
Ben ik de enige die Nijhuis op sommige momenten wel een flesje tegen z'n kutkop gunt?
Denk eerlijk gezegd van nietquote:
Reken er maar op van wel. Wat een gladde flikker vind ik dat zeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd van niet
Maar ik ga even eten dus veel plezier en laten we hopen dat gerechtigheid nog bestaat in de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |