Zon is er nu (gelukkig) ff niet. Af en toe ff weer wel, maar komt best wolkenpak aan deze kant op.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heeeeyben je ook zo aan het genieten van de zon?
![]()
Hoe is het met afgelopen met jouw deleted file?
hahahaha natuurlijk begreep ik dat het een grap was hahha zal toch wel gek wezen als het bij jou sneeuwd, hier in amsterdam blauwe lucht en heet en klein beetje wind dus de regen komt nog niet deze kant op.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een garpje, waren pluisjes van een boom, maar leek wel sneeuw.
Over een half uurtje á 3 kwartier gaat het hier ook ff regenen.
Hier is het heerlijk, ik heb in de Paleistuinen gelegen met mijn hondje en dat was onwijs te goed doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zon is er nu (gelukkig) ff niet. Af en toe ff weer wel, maar komt best wolkenpak aan deze kant op.
Ook wel weer mooi om te zien hoe die wolken zich opstapelen. Stapelwolken dus.
Heb de file wel, maar heb hem nog niet goed kunnen omzetten naar 100% tekst.
Nog steeds van die rare tekentjes. Denk dat ie beetje is beschadigd ofzo.
Shit hey, dan moet je maar met ons leuk komen kletsenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Eeste druppels hier, lag nog ff lekker in de tuin
dat lees ik steeds van jou die paleistuinen, lig je dan bij trix op het veldje of heet er zo een park bij jullie, net zoals bij mij het vondelpark.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk, ik heb in de Paleistuinen gelegen met mijn hondje en dat was onwijs te goed doen.
Er was nog iemand die speelde de Bas dus ook nog sfeervol, helaas moest ik weer sassen dus hop toen naar huis.![]()
Maar kan je de file wel lezen en zo maken zoals die was.
Of mis je stukken tekst?
Ja het is de tuin van het Werkpaleis van de Koningin.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat lees ik steeds van jou die paleistuinen, lig je dan bij trix op het veldje of heet er zo een park bij jullie, net zoals bij mij het vondelpark.
oke nu snap ik het, 3 keer Hoera voor onze Koningin, wat lief van der, ach ze heeft al zoveel hectare kan ze best delen met Haar Onderdanen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja het is de tuin van het Werkpaleis van de Koningin.
Zij is zo lief die met ons te delen![]()
Daar is het ook leuk voor kleine kinderen want er staan van die kinderspeel toestellen en aan de andere kant die tuinen heb je meer jongerenouderen die daar chillen
Precies en ik maak elke dag even gebruik van haar Tuinen, dat is leuk voor het hondje een beetje groen zien en ruiken.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke nu snap ik het, 3 keer Hoera voor onze Koningin, wat lief van der, ach ze heeft al zoveel hectare kan ze best delen met Haar Onderdanen.
Mijn hondje ligt dan gelijk in mijn nek als het gaat donderen, terwijl van rotjes trekt hij zich geen bal van aanquote:Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
YESSSSSSSSSSS
Het begint al te donderen in de verte. Hondje lag lekker in de tuin en een grote klap. Hij wist niet hoe snel hij naar binnen moest sprinten. Hij is heul bang voor onweer en zit nu te shaken onder mijn stoel.
Honden zijn watjesquote:Op maandag 1 juni 2009 15:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mijn hondje ligt dan gelijk in mijn nek als het gaat donderen, terwijl van rotjes trekt hij zich geen bal van aan
ik heb ook katten....dat zijn mn moppiesquote:Op maandag 1 juni 2009 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Honden zijn watjes
Mijn katten zijn bikkels
Zijn die katten van jou niet bang dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Honden zijn watjes
Mijn katten zijn bikkels
Katten zijn coolquote:Op maandag 1 juni 2009 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ook katten....dat zijn mn moppies
Oh ja ik denk dat ik zo maar is even langs de avondwinkel loopquote:Op maandag 1 juni 2009 15:42 schreef Laysa het volgende:
tis nu droog al een tijd...het was zo'n grote spetterbui die gelijk verdampt....in die 10 min ff mn logeerkamer omgebouwd...nu weer lekker op balkon...met een roseetje
Zoals ik al zei, het zijn bikkelsquote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zijn die katten van jou niet bang dan?
Mijn vroegere kat was ook zo bang voor onweer
Hier is FOK! gelukkig weer snel, vanmorgen was ut daarin tegen traagquote:Op maandag 1 juni 2009 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik was op tijd, maar de software van Fok werkte niet mee
hier is het weer zinderend warm....lig lekker met mn stoel achterover , beentjes omhoog....lekker bakkenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn katje reageerde niet op de donders, maar ging met de eerste druppenwel naar binnen.
Maar meeste trekt net naast ons langs
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:18 schreef D. het volgende:
yahoooooooooooooohoooooooohoooooohoooooooohooo![]()
Zo, nu weer 'gewoon'
Laat ik het er op houden dat er iets op Ebay staat wat ik al een hele tijd heel graag wil hebbenquote:
ja nu ben ik nwsgierig...je mag het ook via pm vertellenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat er iets op Ebay staat wat ik al een hele tijd heel graag wil hebben
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nu ben ik nwsgierig...je mag het ook via pm vertellen![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:57 schreef Laysa het volgende:
trouwens....ik sta niet op ebay hoor...niet dat ik weet![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, en Soury was er ook met oud en nieuw.
Toch gek, dat ik frits al zo lang niet meer gezien heb.
Veel plezier Nmns
Ik ga ook in actie komen.
Dan wonen we niet ver van elkaar vandaanquote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat lees ik steeds van jou die paleistuinen, lig je dan bij trix op het veldje of heet er zo een park bij jullie, net zoals bij mij het vondelpark.
nu nog....lekker bij mij is de zon weg helaasquote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
BTW tis fucking heet op balkon.. Zit er met een plantenspuit en ingesmeerd mer kids pray faktor 30 (had me bril niet op toen ik het kocht) Maar als het voor "kids" goed is waarom niet voor mij, en tis waterproof
Ik moet nog een paar uurquote:Op maandag 1 juni 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu nog....lekker bij mij is de zon weg helaas
Word je er wel bruin van dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
BTW tis fucking heet op balkon.. Zit er met een plantenspuit en ingesmeerd mer kids pray faktor 30 (had me bril niet op toen ik het kocht) Maar als het voor "kids" goed is waarom niet voor mij, en tis waterproof
Yoh ben net michael jackson Oh nee !!!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Word je er wel bruin van dan?
Hier ook nog steeds de zon maar nu op het achterbalkon![]()
Ik heb trek in wijn dus ga over 1 uurtje maar is naar mijn stamkroeg toe
ben je nu blauw als een smurf hahaha had ik ook een keer gekocht dacht net als jij kan het voor een kind niet kwaad voor ons ook dan niet was het blauw hahaquote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |