Dat bedoel ik, dat blijft in je kop zitten, dat rot lied.quote:
Kun je niet eff neurien? Wie weet herkennen we het liedje?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat blijft in je kop zitten, dat rot lied.
en ik maar raden ,wie het zijn.
dacht nu zal het wel verdwenen zijn van de radio, mooi niet, ieder half uur..
begon ik weer te denken, wie zijn dit, vragen aan buren , familie, zelfs op FOK
niemand kon me helpen, maar ik vorder al in mijn zoektocht
jeetje , wat een verhaal, na 1700 km.
Heb hem al gevonden, zie boven bij youtuubje..quote:Op maandag 1 juni 2009 01:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Kun je niet eff neurien? Wie weet herkennen we het liedje?
Slaap lekker ,ik ga er ook van tussenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb hem al gevonden, zie boven bij youtuubje..
maar ben nu op zoek naar meer informatie..
eigenlijk morgen, wat weer vandaag is, nu ga ik eerst slapen,
trusten.
Gelukkig niet ver weg, staat in het vorige SC-topic.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand postte laatst een liedje van Miss Montreal ofzo, welke was dat?
quote:Op zondag 31 mei 2009 04:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb vanavond iets moois gehoord op een festival. Van de band Miss Montreal.
Nu ben ik geen grote fan van mainstream popmuziek, maar dit was kippenvel om het live te horen![]()
Ze vertelde van tevoren dat het gaat over een overleden vriend van haar, en ze zong het met nóg
meer emotie dan in deze versie. Ik moest gewoon even een traantje laten.Zij ook trouwens.
Thanksquote:Op maandag 1 juni 2009 01:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig niet ver weg, staat in het vorige SC-topic.
[..]
Even terugkomen op de hamstergate: dochter hier kocht er ooit eentje, meneer dierenwinkel zei: het is een mannetje, nou mooi niet! 5 koters opeens erbijquote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ooit een hamster uitgekozen uit een nestje omdat ie werd gepest.Hij was heel vlug"rap" en snel dus de naam werd Speedy Gonzalez..Helaas op de tocht gestaan denk ik"en na 3 weken was ie doodHet was geen kwestie van slechte verzorging want ooit was er Pebbles die 5 jaar is geworden
quote:Op maandag 1 juni 2009 03:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even terugkomen op de hamstergate: dochter hier kocht er ooit eentje, meneer dierenwinkel zei: het is een mannetje, nou mooi niet! 5 koters opeens erbij.
Vier heeft ze opgevroten en nummer 5 gaven we weg maar die werd weer door een kat opgevroten, schoot niet op dus.
Madame hamster maakte in de avonduren/nacht nogal herrie dus zette ik haar in de hal.
Vrat ze een gat door de kooi en verdween in de meterkast en stortte naar beneden.
Vriend hier heeft haar via een touw nog kunnen redden maar de tweede keer was het einde oefening.![]()
Ik wil nooit meer hamsters!
Hadden wij met cavia s..quote:Op maandag 1 juni 2009 03:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even terugkomen op de hamstergate: dochter hier kocht er ooit eentje, meneer dierenwinkel zei: het is een mannetje, nou mooi niet! 5 koters opeens erbij.
Vier heeft ze opgevroten en nummer 5 gaven we weg maar die werd weer door een kat opgevroten, schoot niet op dus.
Madame hamster maakte in de avonduren/nacht nogal herrie dus zette ik haar in de hal.
Vrat ze een gat door de kooi en verdween in de meterkast en stortte naar beneden.
Vriend hier heeft haar via een touw nog kunnen redden maar de tweede keer was het einde oefening.![]()
Ik wil nooit meer hamsters!
Wat een ratten he, die lui van de dierenwinkels haha!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden wij met cavia s..
We hadden twee vrouwtjjes, dachten we...zeiden ze![]()
Op gegeven moment komen mijn kinderen aanstormen, de cavia doet zo gek,
Wij kijken , lag ze te bevallen.
Toen sprong zoonlief weer op moeder, en zo bleven ze aan de gang.
Ik naar de dierenwinkel, en gelukkig, mocht ik ze daar zetten, kreeg werkelijk nachtmerries, van een huis vol met alleen maar cavias erin., en maar voortplanten.
was bij de konijnen af.
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is veels te mooi weer om binnen te zijn eerst even bakkie![]()
En dan met een boek de Paleistuinen in.
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze openquote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?
Ik denk de grotere winkels wel, want de stad is tenslotte zondag ook gewoon openquote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze open
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze open
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk de grotere winkels wel, want de stad is tenslotte zondag ook gewoon open
Kan je het beste op internet kijken naar openingstijden
Ik denk dat het meer adrenaline kost dan je in één jaar kunt aanmakenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou maar ik zou me ook rot schrikken hoor, in haar geval!
Ik zie nu net dat de AH vandaag geslotenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, ik wil naar de AH, en naar de karwei. De karwei is open dat weet ik zeker. Ik graszaad kopen zodat ik straks de kale plekken bij kan zaaien.
En nee Nmns het is helemaal niet zo moeilijk een mooie grasmat te krijgen, het komt gewoon door die buien van zondagavond. Hoor!
Dan verbrand hetquote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
En wat las ik aan de overkant? Waarom mag je gras niet sproeien als het in de zon ligt?
Wat?!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat de AH vandaag gesloten
ik had mijn post al gecorrigeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?!Zijn ze gewoon 2 dagen dicht?
je mag niks water geven met de zon erop anders verbrand hetquote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
En wat las ik aan de overkant? Waarom mag je gras niet sproeien als het in de zon ligt?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan verbrand het
Kortom, sproeien in de avond
Eh, ff denken of ik er 1 in de buurt heb, anders ga ik gewoon naar het centrum.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik had mijn post al gecorrigeerd
de XL AH is wel open
Je weet het allemaal wel hè, maar je denkt niet naquote:Op maandag 1 juni 2009 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik doe het steeds ook overdag, tijdens de zon, maar dan ben ik dus mijn frisse jongen sprietjes aan het cremeren? Oei.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=462&Art_Type=1
Vind dat je leuk bezig bent Liesje in je nieuwe huis en tuin. Klinkt heel gezellig.
Sinds 1 april woon je er toch? net 2 maanden en nu al zo ver met verven, schutting
tuin........
In de Elandstraat zit ook een XL AHquote:Op maandag 1 juni 2009 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh, ff denken of ik er 1 in de buurt heb, anders ga ik gewoon naar het centrum.
Eigenlijk de enige XL die ik ken zit in de boogaard.
Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet het allemaal wel hè, maar je denkt niet na![]()
waterdruppeltjes, vergrootglaseffect
Ohwja!! DIe ken ik en is niet zo gek ver bij de karwei vandaan!quote:
Natuurlijk op je eigen tempo, want jouw werk , nieuwe opleiding en van alles gingen ook door.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
Dank je wel fluitert, wat ben je toch een attent mens
1 april kreeg ik de sleutel, ik denk dat ik er 3 weken later woonde ofzo.en ik heb idd veel gedaan,
maar gelukkig is alles niet zo groot he? Ik heb het wel in een Anneliestempo gedaan trouwens
Ik vind het bij een beginnende relatie vaak wel leuk, na een paar weken begint het mij te vervelen en vind ik het maar zo zo, na een paar maanden kan ik dat domme gevraag niet uitstaan en denk ik "Tief eens een eind op s.v.p."quote:Op maandag 1 juni 2009 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Maar daar heb ik jullie voor, om jullie te bestoken met domme vragen. En ik leer elke dag nieuwe dingen, hoe leuk is dat?
Kijk is aan, dan kan je toch nog gewoon je boodschappen in huis halenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja!! DIe ken ik en is niet zo gek ver bij de karwei vandaan!
En ik denk 10 minuutjes van mijn huis, gewoon de weimarstraat doorfietsen
Ohw, nou dat is duidelijk dan.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het bij een beginnende relatie vaak wel leuk, na een paar weken begint het mij te vervelen en vind ik het maar zo zo, na een paar maanden kan ik dat domme gevraag niet uitstaan en denk ik "Tief eens een eind op s.v.p."
Dat is een handige sitequote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=462&Art_Type=1
Liesje Vind dat je leuk en ijverig bezig bent in je nieuwe huis en tuin. Klinkt heel gezellig.
Sinds 1 april woon je er toch? net 2 maanden en nu al zo ver met verven, schutting,
tuin........en zelfs tuinlampjes.
Gelukkig niet nee!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Om het gras maar even voor je voeten weg te maaien
![]()
Gelukkig hebben wij geen relatie
Daar staat niets over in de zon sproeien toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Natuurlijk op je eigen tempo, want jouw werk , nieuwe opleiding en van alles gingen ook door.
Deze las ik ook nog:
Gazon sproeien
Als het gazon kort wordt gemaaid en het ligt op droge (zand)grond, sproei het dan iedere dag even.
Anders wordt bruin en als het gras bruin wordt ben je eigenlijk al te laat.
Sproeien doe je het best aan het begin van de middag. Dan kan het gras nog goed opdrogen,
echter niet sproeien in de felle zon dan kan het gras verbranden en wordt het ook bruin.
Een gazon dat meer een speelfunctie heeft, moet je niet te kort maaien en dat hoeft dan ook minder
gesproeid te worden. Om de dag, moet voldoende zijn.
Woon je samen NMNS?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het bij een beginnende relatie vaak wel leuk, na een paar weken begint het mij te vervelen en
vind ik het maar zo zo, na een paar maanden kan ik dat domme gevraag niet uitstaan en denk ik
"Tief eens een eind op s.v.p."
"Doe gewoon je ding, doe ik het mijne" is mijn motto. Ik maak maar zelden ruziequote:Op maandag 1 juni 2009 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee!
Volgens mij zouden wij de hele dag ruzie hebben dan, jij bent ook niet de makkelijkste natuurlijk
Maar je bent wel lief hoor
UIteraard, uiteraard!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Doe gewoon je ding, doe ik het mijne" is mijn motto. Ik maak maar zelden ruzie
De grond moet gewoon lekker vochtig zijn, niet kledder. Gewoon met dit weer iedere avond even nat maken en 't komt goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar staat niets over in de zon sproeien toch?
En om de dag, is dat ook bij nieuw gras?
Zie je? Ik weet niets.
Nee en ja. Langzaam maar zeker vormt 't zich en ontstaan er stilzwijgende compromissen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die fase zijn jullie gelukkig voorbij nu
Dat gaat bij oudere mensen altijd wat trager he? Jullie zijn wat stugger en patronen zijn al meer ingesleten. :pquote:Op maandag 1 juni 2009 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee en ja. Langzaam maar zeker vormt 't zich en ontstaan er stilzwijgende compromissen.
Toen had ik een banquote:Op maandag 1 juni 2009 11:25 schreef liesje1979 het volgende:Ik kwam trouwens laatst je sinterklaasgedicht nog tegen op mijn laptop.
En binnenkort 3 weken richting Tchechie en Roemenie,quote:Op maandag 1 juni 2009 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bijna gaat de proefperiode van samenwonen in
Ja, echt flex ben je niet meer, dat is wel waar. Je ontwikkeld redelijk vaste patronen en die zijn soms lastig te doorbreken.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat gaat bij oudere mensen altijd wat trager he? Jullie zijn wat stugger en patronen zijn al meer ingesleten. :p
quote:
Ja, dat was wel grappig, jij vroeg er hier naar en een paar dagen eerder had ik er ook over zitten praten. Ook weer zo'n compromis trouwens.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En binnenkort 3 weken richting Tchechie en Roemenie,
LS volgens mij. Die had er nogal grote verhalen over.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja gelukkig kon ik het voor je posten!![]()
Wie ging daar nou nog maar weer over uit zijn/haar dak? Dat ik een ban moest enzo?
Maar dat deed hij volgens mij meer om Noek een hak te zettenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
LS volgens mij. Die had er nogal grote verhalen over.
Ohwja Ls, begon en opeens had ik het helemaal gedaan, en ik maar klagen bij jou. Maar ik heb het iig niet weggehaald.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
LS volgens mij. Die had er nogal grote verhalen over.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat deed hij volgens mij meer om Noek een hak te zetten
En ik maar tegen je roepen dat je het maar weg moest halen, maar dat wilde je ook weer nietquote:Op maandag 1 juni 2009 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja Ls, begon en opeens had ik het helemaal gedaan, en ik maar klagen bij jou. Maar ik heb het iig niet weggehaald.
Ja, jouw Sinterklaas en Kerstkadootje was naar beide ouders gaan om iets op te biechtenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja dat kan wel, het is alweer zo lang geleden!(begin december he? heftige periode voor mij
)
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik maar tegen je roepen dat je het maar weg moest halen, maar dat wilde je ook weer niet
Ja en mijn moeder was nog jarig ookquote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jouw Sinterklaas en Kerstkadootje was naar beide ouders gaan om iets op te biechten![]()
Weet het niet meer, Caroo had volgens mij gewonnen en daar kwam gedoe over met Soury.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee daar was ik heel stellig in, ik vond het zo onzinnig allemaal
Wie heeft er toen eigenlijk gewonnen? Fan of Caro ofzo?
Ik vond die van Fan voor Coos ook zo tof!
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet het niet meer, Caroo had volgens mij gewonnen en daar kwam gedoe over met Soury.
Een vriendin belde op dat zij een klein hotel kan beheren 20 minuten van Praag,quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat was wel grappig, jij vroeg er hier naar en een paar dagen eerder had ik er ook over zitten praten. Ook weer zo'n compromis trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |