quote:Russian newspaper Nezavisimaya Gazeta states that Denis Mencov, Ivan Basso, Franco Pellizotti and (already caught) Antonio Colom are on the list of riders with suspected blood values
Ik zou bijna zeggen , het zou mij bij die vier niks verbazen , maar bij wie zou het mij uberhaupt wel nog verbazen als ze erop stonden ...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef Bartoli het volgende:
Volgens een bericht op Facebook. In hoeverre dit klopt want mijn Russisch is zo slecht dat ik dat niet kan natrekken via de site vd krant.
[..]
origineel artikel niet gevonden. kwam dit tegen op Facebook die het van hun beurt weer hadden van:quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Link naar het artikel soms? ik lees een beetje Russisch...
wrsl gewoon een verzinsel van die gastquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zat zelf ook al op de site, en zie er nergens wat van staan, kijk even door...
Dat die op de lijst van 50 staan lijkt me logisch. Nu gaat het er alleen om of dit om toppers gaat die sowieso meer in de gaten worden gehouden omdat ze toppers zijn of omdat ze echt verdachte bloedwaarden hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef Bartoli het volgende:
Volgens een bericht op Facebook. In hoeverre dit klopt want mijn Russisch is zo slecht dat ik dat niet kan natrekken via de site vd krant.
[..]
Rooijakkers lijkt een boost te krijgen van zijn tourselectie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:01 schreef TheArt het volgende:
Op dit moment in de proloog van de Ster Elektrotoer aan de gang. Een tussenstandje na 78 renners:
1 - Piet Rooijakkers (Skil-Shimano) 8'07"
2 - Marcel Sieberg (Columbia) 8'13"
3 - Mauro Facci (Quick Step) 8'15"
4 - Robert Förster (Milram) 8'15"
5 - Thomas De Gendt (Topsport Vlaanderen) 8'16"
Een Nederlands podium zonder Rabobank nog wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:02 schreef TheArt het volgende:
Terpstra wint de proloog van de Ster Elektrotoer! Zijn tweede zege in een week tijd en ook nog eens een volledig Nederlands podium.
1 - Niki Terpstra (Milram) 7'59"
2 - Lieuwe Westra (Vacansoleil) 8'01"
3 - Piet Rooijakkers (Skil-Shimano) 8'07"
4 - Philippe Gilbert (Silence-Lotto) 8'11"
5 - Hayden Roulston (Cervelo) 8'11"
6 - Sebastian Langeveld (Rabobank) 8'11"
7 - Maarten Tjallingii (Rabobank) 8'12"
8 - Martin Reimer (Cervelo) 8'13"
9 - Marcel Sieberg (Columbia) 8'13"
Elke dag na middernacht een samenvatting op RTL7. Meer ook niet, dat is dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooi startveld.Jammer (of beter gezegd: onbegrijpelijk!) dat dit niet uitgezonden wordt op TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |