abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69777171
Hmmm, Andy op twee minuten gereden?
pi_69785844
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmm, Andy op twee minuten gereden?
Die zag zijn broer voorop en drong denk ik niet meer aan om tijd terug te pakken op de koplopers
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_69799869
Uitslag GP Kanton Aargau-Gippingen (1.HC):

1 - Peter Velits (Milram)
2 - Bakelants (Topsport Vlaanderen)
3 - Haussler (Cérvelo)
  zondag 7 juni 2009 @ 17:39:01 #79
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69800178
F. Schleck wint in Luxemburg. Leiderstrui kwam niet meer in gevaar en de etappe werd gewonnen door Breschel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 7 juni 2009 @ 19:20:25 #80
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_69803113
Mooie reportage nu bij Studio Sport over NL-ers die voor het goede doel vele keren de Alpe d'Huez oprijden.
sig verwijderd door FA
  zondag 7 juni 2009 @ 19:23:12 #81
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69803200
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie reportage nu bij Studio Sport over NL-ers die voor het goede doel vele keren de Alpe d'Huez oprijden.
Inderdaad.
Jammer dat ze niet zeggen wie hem het vaakst heeft opgereden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69808824
Uitslag Philadelphia International Championship (1.HC):

1 - Greipel (Columbia)
2 - Henderson (Columbia)

Tsja, als je naar de sprint gaat met Columbia, weet je wat het resultaat is.
pi_69813383
niet Bakelants maar Hermans was 2e in Gippingen

Thijs Al heeft de Ronde van Limburg gewonnen vandaag.

2. Bert-Jan Lindeman
3. Lars Vierbergen

fotos Ronde van Limburg

pi_69814020
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:00 schreef Bartoli het volgende:
niet Bakelants maar Hermans was 2e in Gippingen

Thijs Al heeft de Ronde van Limburg gewonnen vandaag.

2. Bert-Jan Lindeman
3. Lars Vierbergen

fotos Ronde van Limburg

[ afbeelding ]
Het wordt echt tijd dat meer jongens een stap hogerop gaan zetten, wat Westra, Hoogerland, Honig, Van Groen en Mol al hebben gedaan. Een Joost van Leijen, Maarten de Jonge, Lars Vierbergen (oke, nog een beetje jong, maar toch), Robin Chaigneau (geldt hetzelfde voor), Ronan van Zandbeek, Geert van der Sanden, Rikke Dijkxhoorn, Wesley Kreder (die is wel heel jong) enz. Hier heb ik het dus over renners naast de renners van de opleidingsploeg van Rabo.

Dat soort type renners rijden in België wel een niveau hoger bij ploegen als Landbouwkrediet en Topsport Vlaanderen. Heel veel van die renners zijn niet eens beter dan de namen die ik net opnoemde. Zonde dan dat er toch net een ploeg te weinig is om nog wat meer renners de kans te geven.
pi_69814307
Niet een ploeg te weinig, het probleem is vooral dat Skil half Aziatisch is en dat Vacansoleil vol zit met buitenlandse "goede maar ook niet meer dan dat renners" die nu wel voor resultaten zorgen, maar erg warm wordt het Nederlandse publiek nou ook weer niet van een Marcato of Lagutin. Om te zwijgen over renners als de Vocht, Veuchelen en Mortensen.
Dat ze Leukemans een contract hebben gegeven is natuurlijk ook een grap.
pi_69822375
quote:
Laurens ten Dam: 'Ik wil kopmanschap in grote ronde'

Laurens ten Dam pakte eerder dit jaar de bergtrui in de Ronde van Romandië en presteerde uitstekend in de honderdste editie van de Giro d’Italia. De Raborenner laat aan Wielerupdate weten dat hij in de toekomst zeker voor de overwinning wil gaan rijden in een grote ronde: ‘Kopmanschap in een grote ronde zie ik zeker zitten’.

Ten Dam vervolgt: ‘Ik weet niet waar mijn plafond ligt. De Giro was pas mijn tweede grote ronde. De meeste renners uit de top10 hebben er al meerdere gereden. Ik denk door ervaring op te doen in drieweekse rondes alleen maar sterker te worden. De top10 moet er voor mij op termijn wel inzitten.’

De Nederlandse renner zou volgens geruchten in de belangstelling staan van Team Sky en Garmin. De 28-jarige Ten Dam kan nog niet veel duidelijkheid verschaffen over zijn toekomst bij Rabobank. ‘Bij Rabobank heb ik een stap kunnen zetten als renner. Daar ben ik Rabobank zeer dankbaar voor en misschien ben ik ook nog lang niet uitgeleerd. Ik moet gewoon de komende weken alles op een rijtje zetten en dan de beste optie kiezen.’
pi_69823410
Tchmil Die gast blijft niet sporen.
quote:
Tchmil: "Heeft Steegmans iets te verbergen?" ma 08/06/2009 - 11:01
Gert Steegmans wil een toevoeging in zijn contract niet ondertekenen. Heeft de sprinter nog wel een toekomst bij Katjoesja? "Steegmans hoeft dat document niet te tekenen", verrast Andrei Tchmil, de manager van de Russische ProTour-ploeg.

Toch heeft Andrei Tchmil vragen bij de handelswijze van Steegmans (foto). "Op McEwen, Steegmans en Dehaes na hebben alle renners al getekend", zegt de manager van Katjoesja in Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg.
PhotoNews "Enkel die drie renners hebben een probleem met dat document. Hebben ze misschien iets te verbergen? Ik weet het niet."

Steegmans vreest voor zijn plaats in de Tour-selectie van Katjoesja. "Steegmans maakt alleen een kans als hij een rit wint in de Dauphiné of als hij Belgisch kampioen wordt", zegt Tchmil. Het BK wordt afgewerkt op een zwaar parcours in Aywaille.

Kenny Dehaes hoeft zeker al niet te rekenen op een selectie voor de Tour. "Dehaes heeft al problemen om de bevoorrading te halen, hij gaat zeker niet", is Tchmil duidelijk.
pi_69823730
  maandag 8 juni 2009 @ 13:37:05 #89
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_69824285
Dat schijnt de nieuwe mode te zijn. Iedereen gooit maar langs alle kanten met steeds extremer wordende sancties en clausules en helaas wordt dat gecombineerd met de drogredenatie dat iemand alleen maar vragen kan hebben bij die boetes als hij vindt dat ze eigenlijk zeker op hem zouden moeten toegepast worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_69824342
quote:
Kenny Dehaes hoeft zeker al niet te rekenen op een selectie voor de Tour. "Dehaes heeft al problemen om de bevoorrading te halen, hij gaat zeker niet", is Tchmil duidelijk.
Altijd fijn, die bemoedigende woorden van je teambaas.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69825438
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat schijnt de nieuwe mode te zijn. Iedereen gooit maar langs alle kanten met steeds extremer wordende sancties en clausules en helaas wordt dat gecombineerd met de drogredenatie dat iemand alleen maar vragen kan hebben bij die boetes als hij vindt dat ze eigenlijk zeker op hem zouden moeten toegepast worden.
Inderdaad.
pi_69825558
Ik teken ook geen clausule op m'n werk dat ik 5 jaarsalarissen moet teruggeven als ik iets steel ofzo. Ook al heb ik nog nooit iets gestolen en ben ik dat ook niet van plan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 8 juni 2009 @ 14:26:23 #93
67640 SaintOfKillers
pi_69825653
Ik denk niet dat Steegmans aan een hongerloon bij QS reed, maar hij kon véél meer verdienen bij Katousha, dus als die 5 van die jaarlonen moet gaan betalen, dan is dat waarschijnlijk alles wat hij al verdiend heeft in zijn hele carriere.

En het is uiteraard volstrekt normaal om dergelijke aanpassingen heel impulsief (omdat Pfannberger werd betrapt) in contracten zonder al te veel overleg toe te voegen en je renners dan bijna te chanteren om dat te tekenen.

Nee, je moet al een heel erg schimmige figuur zijn om je daar vragen bij te durven stellen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:59:13 #94
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_69828359
Is dat wel legaal zo'n contract?

Goed iig dat hij het niet tekent kan die volgend jaar misschien bij een normale ploeg rijden.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_69843150
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Is dat wel legaal zo'n contract?

Denk 't niet. Lijkt mij een onredelijke eis.
Maar ik heb al wel meer vragen over de legaliteit van het huidige anti-dopingbeleid in het wielrennen.
pi_69905316
Eerste etappe Circuito Montañes (2.2) (met dit jaar een vrij sterk deelnemersveld):

1. Kreder (Rabobank)
2. Montenegro (Andalucía) m.t.
3. Torrent (Andorra) m.t.
4. Van Winden (Rabobank) m.t.
5. Rafael Rodríguez (Froiz) m.t.

Michel Kreder is sterk bezig.
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:16:17 #97
67640 SaintOfKillers
pi_69926375
pi_69928379
Tchmil.
pi_69929966
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef SaintOfKillers het volgende:

!
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:06:22 #100
67640 SaintOfKillers
pi_69932515
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:14 schreef Leatherface het volgende:
Tchmil.
Die zit er niet tussen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')