Die zag zijn broer voorop en drong denk ik niet meer aan om tijd terug te pakken op de koplopersquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie reportage nu bij Studio Sport over NL-ers die voor het goede doel vele keren de Alpe d'Huez oprijden.
Het wordt echt tijd dat meer jongens een stap hogerop gaan zetten, wat Westra, Hoogerland, Honig, Van Groen en Mol al hebben gedaan. Een Joost van Leijen, Maarten de Jonge, Lars Vierbergen (oke, nog een beetje jong, maar toch), Robin Chaigneau (geldt hetzelfde voor), Ronan van Zandbeek, Geert van der Sanden, Rikke Dijkxhoorn, Wesley Kreder (die is wel heel jong) enz. Hier heb ik het dus over renners naast de renners van de opleidingsploeg van Rabo.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:00 schreef Bartoli het volgende:
niet Bakelants maar Hermans was 2e in Gippingen
Thijs Al heeft de Ronde van Limburg gewonnen vandaag.
2. Bert-Jan Lindeman
3. Lars Vierbergen
fotos Ronde van Limburg
[ afbeelding ]
quote:Laurens ten Dam: 'Ik wil kopmanschap in grote ronde'
Laurens ten Dam pakte eerder dit jaar de bergtrui in de Ronde van Romandië en presteerde uitstekend in de honderdste editie van de Giro d’Italia. De Raborenner laat aan Wielerupdate weten dat hij in de toekomst zeker voor de overwinning wil gaan rijden in een grote ronde: ‘Kopmanschap in een grote ronde zie ik zeker zitten’.
Ten Dam vervolgt: ‘Ik weet niet waar mijn plafond ligt. De Giro was pas mijn tweede grote ronde. De meeste renners uit de top10 hebben er al meerdere gereden. Ik denk door ervaring op te doen in drieweekse rondes alleen maar sterker te worden. De top10 moet er voor mij op termijn wel inzitten.’
De Nederlandse renner zou volgens geruchten in de belangstelling staan van Team Sky en Garmin. De 28-jarige Ten Dam kan nog niet veel duidelijkheid verschaffen over zijn toekomst bij Rabobank. ‘Bij Rabobank heb ik een stap kunnen zetten als renner. Daar ben ik Rabobank zeer dankbaar voor en misschien ben ik ook nog lang niet uitgeleerd. Ik moet gewoon de komende weken alles op een rijtje zetten en dan de beste optie kiezen.’
quote:Tchmil: "Heeft Steegmans iets te verbergen?" ma 08/06/2009 - 11:01
Gert Steegmans wil een toevoeging in zijn contract niet ondertekenen. Heeft de sprinter nog wel een toekomst bij Katjoesja? "Steegmans hoeft dat document niet te tekenen", verrast Andrei Tchmil, de manager van de Russische ProTour-ploeg.
Toch heeft Andrei Tchmil vragen bij de handelswijze van Steegmans (foto). "Op McEwen, Steegmans en Dehaes na hebben alle renners al getekend", zegt de manager van Katjoesja in Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg.
PhotoNews "Enkel die drie renners hebben een probleem met dat document. Hebben ze misschien iets te verbergen? Ik weet het niet."
Steegmans vreest voor zijn plaats in de Tour-selectie van Katjoesja. "Steegmans maakt alleen een kans als hij een rit wint in de Dauphiné of als hij Belgisch kampioen wordt", zegt Tchmil. Het BK wordt afgewerkt op een zwaar parcours in Aywaille.
Kenny Dehaes hoeft zeker al niet te rekenen op een selectie voor de Tour. "Dehaes heeft al problemen om de bevoorrading te halen, hij gaat zeker niet", is Tchmil duidelijk.
Altijd fijn, die bemoedigende woorden van je teambaas.quote:Kenny Dehaes hoeft zeker al niet te rekenen op een selectie voor de Tour. "Dehaes heeft al problemen om de bevoorrading te halen, hij gaat zeker niet", is Tchmil duidelijk.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat schijnt de nieuwe mode te zijn. Iedereen gooit maar langs alle kanten met steeds extremer wordende sancties en clausules en helaas wordt dat gecombineerd met de drogredenatie dat iemand alleen maar vragen kan hebben bij die boetes als hij vindt dat ze eigenlijk zeker op hem zouden moeten toegepast worden.
Denk 't niet. Lijkt mij een onredelijke eis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |