Wanneer ben je dan in de gelegenheid om te bellen?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen, want die taart is überlekker.
Heb nog geen keuze gemaakt voor een diëtiste hier.. En ik pleeg dat soort telefoontjes liever niet op m'n werk. Waarom hebben die mensen geen fatsoenlijke websites eigenlijk?!
hihi mooi he, toen had ik mijn haren donker geverfd en iedereen vond het mooi staanquote:Op zondag 31 mei 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Wíe had ook alweer wàt tegen naakt kamperen?
Dat dusquote:
Niet alleen mannen denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
Co moet de mannen weer van zich afslaan vanavond!![]()
Ja, doe je dat toch!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:53 schreef conleche het volgende:
Ik heb er wel coupenaadjes in gemaakt hoor, dus die inkijk van die dame in de OP heb ik niet, het zit eigenlijk wel vrij strak. Maar ja ik ga wél dansen natuurlijk......Misschien heb ik wel een bikinitop met halter in het blauw, dan kan ik die onderste bandjes naar beneden foezelen..........eerst maar eens in bad. Muziekje erbij...........
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Vandaag naar het hondenstrandje gelopen met Da Bink, dat was het verste lopen tot nu toe en ging prima
Amper steken meer, ik ga dinsdag ook gewoon werken. Ik werk op dinsdag alleen 's ochtends (altijd) dus dat is mooi even rustig beginnen en dan woensdag weer de hele dag.
Dinsdag is het een week geleden hmm?quote:Alleen dat bloed. Ik ben het zat![]()
Och jeetje meisje toch!!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:54 schreef Syrena het volgende:
Zo die Co!![]()
Ik doe echt nooit dingen met een blote rug aan, ik heb altijd wel oneffenheden (=pukkeltjes) op m'n rug.
Lijst:
O/L/T: Suikerwafel met chocolade
D: Lapje varkensfilet, sla
T: Veel snot en gejank bij mijn mama en papa, want het is uit.
Nu zit ik in een halflege flatmorgen komt ie de rest halen.
Het is echt beter zo, maar waarom is dat toch altijd zo afgrijselijk k*t![]()
Sjugt.
Ik ga zometeen weer lekker naar mijn papsie en mamsie en de hondIk zie de puinhopen hier morgenavond wel weer aan.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:54 schreef Syrena het volgende:
Zo die Co!![]()
Ik doe echt nooit dingen met een blote rug aan, ik heb altijd wel oneffenheden (=pukkeltjes) op m'n rug.
Lijst:
O/L/T: Suikerwafel met chocolade
D: Lapje varkensfilet, sla
T: Veel snot en gejank bij mijn mama en papa, want het is uit.
Nu zit ik in een halflege flatmorgen komt ie de rest halen.
Het is echt beter zo, maar waarom is dat toch altijd zo afgrijselijk k*t![]()
Sjugt.
Ik ga zometeen weer lekker naar mijn papsie en mamsie en de hondIk zie de puinhopen hier morgenavond wel weer aan.
Nou, hij wilde zaterdagmiddag praten en binnen 5 minuten waren we het erover eens dat het gewoon niet meer gaat en we beter uit elkaar kunnen gaan. Daarna nog twee uur tegenelkaar aan zitten janken en knuffelen en toen is ie naar zijn ouders gegaan en heb ik mijn beste vriendin gebeld en een andere vriendin gesmst. Die laatste heeft de anderen ingelicht en 's avonds ben ik op een terras gaan zitten met de meiden.quote:
Natuurlijk hoort het erbij, maar je mag het niettemin best melden en even aanstippen als zorgpunt. Ze kunnen niet ruiken hoe het jou vergaat, want dat het erg verschilt ben je wel achter inmiddels, nietwaar?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Er stond in het boekje dat ik meekreeg dat het ruim een week zou/kon duren ongeveer Sigme.
Dus het zal er nog wel bij horen hoorEn het is ook niet heel veel, maar wel lastig. Maar ik moet niet klagen, het valt me al met al best mee.
1) Wanneer vlieg je terug?quote:Ik begin alleen bloednerveus te worden voor 9 juni, dan krijgt mijn moeder de uitslag of ze uitzaaiingen heeft.
En ik krijg ook de uitslag op diezelfde dag, maar daar verwacht ik alle goeds van![]()
Ik ben benieuwd als mijn moeder een slechte uitslag krijgt, of ze me dat wel vertelt dan omdat ik dan op vakantie ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |