Heb nu wel een update mail gekregen. Nog geen permanente datum bekent.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
het is nu toch al te laat
ik had trouwens het zelfde verhaal, maar dan 3 jaar geleden. Ben toen nog een paar keer langs geweest en toen hebben ze mij maar bovenaan de lijst gezet en kon ik mijn PowerBook mee nemen.dat kun je ook nog proberen. Heb uiteindelijk maar 4 weken gewacht!
quote:Overigens, vorige maand toevallig ook weer een mooie ervaring, mijn PowerBook is een tijdje geleden gestolen en had dus een factuur nodig.
Dus ik bel op naar de MacHouse Rotterdam om te vragen of ze mijn factuur konden mailen en dat was geen probleem. Een week later niks, dus ik bel waar het bleef. Krijg ik te horen: 'Wij draaien geen facturen uit, dat kan alleen in Woerden!'Dat is uiteindelijk wel gelukt, alleen heb ik daar nog ander halve week op moeten wachten..
Nee, het is niet mijn favoriete winkelketen
Ik had zelf ook bij een reseller gewerkt, ik was daar de enige met echte IT kennis (en echt geen sales skillsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb nu wel een update mail gekregen. Nog geen permanente datum bekent.
Bestelling is naar productie maar nog geen ETA (wat dat dan ook precies wezen mag?). Het kinderarbeidertje dat em moet maken is vast met vakantie
[..]
Ik had 't eigenlijk ook moeten weten om het moment dat ik vroeg naar de andere grafische kaart... "Andere grafische kaart" (iMac) Leek me toch wel basis kennis
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had zelf ook bij een reseller gewerkt, ik was daar de enige met echte IT kennis (en echt geen sales skills) maar dat vonden hun 4 weken ook niet echt meer bijzonder.
Het gaat die reseller om het verpatsen van de stuff van Apple, echt niet om wat erin zit. We moesten dus elke klant MobileMe aansmeren en AppleCare enzo.
Klopt maar af en toen zijn er toch van die figuren die een mac willen omdat hij zo schattig eruit ziet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik snap dat niet zo in de nederlandse macstores. In de gemiddelde macstore komen toch mensen die al jarenlange computerervaring hebben en weten wat ze willen. Additionele verkopen door 'skills' kan je dus wel vergeten.
Estimated Time of Arrivalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
ETA (wat dat dan ook precies wezen mag?).
mail?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand een tip voor een toffe RSS lezer?
cleanerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:03 schreef mlam het volgende:
Heeft iemand een suggestie voor een goede cleaner voor OSX zoals ccleaner voor windows?
Ik gebruik al een hele tijd Bloglines. Die is online, en echt super handig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
Times? Als het gaat om tofheid wint 'ie wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
NetNewsWirequote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
Niet nodig. De enige trojans die er zijn zitten idd in dat soort shady torrents, en belangrijker: ze hebben allemaal je administrator password nodig voor ze iets kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:37 schreef koffiekoekje het volgende:
* Alvast gaat downloaden
En tevens virus/trojan vraagje![]()
Is het nodig software te hebben om je tegen dergelijk gespuis te beschermen? Zo ja, wat heeft de voorkeur?
Ik begrijp dat er nauwelijks virussen zijn, maar er schijnen ook wat trojans (en wormen?) te zijn.
Bijvoorbeeld.
Het is vast vaker gevraagd, maar toch ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |