Ziet er sjiek uit, maar ben toch blij met mijn "gewone" sportstoeltjes in mijn 306quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:22 schreef Impry het volgende:
Vanmiddag samen met een vriend de kuipstoelen gemonteerd, geen tijd meer gehad om de spoiler te plakken, dus dat komt nog later deze week.
[ afbeelding ]
De kuipstoelen zitten er na een middagje flink uitproberen dus in, het is best een gedoe om alles goed passend en vast te krijgen. Zeker omdat het op wat moeilijker bereikbare plekken zit, maar het is allemaal gelukt en ze zitten echt heerlijk!
Hier een aantal foto's:
De stoelen op de achterbank in de auto.
[ afbeelding ]
De situatie zoals het was.
[ afbeelding ]
Wat losse materialen.
[ afbeelding ]
Het stoelframe en de gliders monteren.
[ afbeelding ]
De eerste stoel staat erin.
[ afbeelding ]
Toen stond de tweede er ook in, net als de gordelhouders die nog gemonteerd moesten worden.
[ afbeelding ]
En zo ziet het er van voren uit.
[ afbeelding ]
Ik ga nog wel een keer wat betere foto's maken, maar dat doe ik wel als de spoiler er ook op zit.
Tikken als in iets in het interieur?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik krijg wat van mijn 207.. Als ik 110 of harder ga op de snelweg, dan gaat er iets tikken in de auto. Gruwelijk irritant...
Ja...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Tikken als in iets in het interieur?
Ja, de gewone uit m'n GTi waren ook niet slecht, maar eigenlijk net te breed. En deze stonden toch nog op zolder.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ziet er sjiek uit, maar ben toch blij met mijn "gewone" sportstoeltjes in mijn 306
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:41 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe Groene Kaart binnen gehad, maar ik kan nergens mijn handtekening zetten. Heeft iemand anders hem ook al binnen? Het model is ook anders. Waar je eerst je handtekening moest zetten, daar staat nu een stempel/adres van de verzekering.
Dat zei een vriendinnetje ook alquote:Op donderdag 10 september 2009 13:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
dubbel post
Geen idee eigenlijk, wist niet eens dat er een handtekening op je groene kaart moet
Hahaquote:Op donderdag 10 september 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zei een vriendinnetje ook al
"Ik heb er nog nooit een handtekening opgezet".
Misschien moest dat dan alleen bij de Univé?
Okiquote:Op donderdag 10 september 2009 13:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha
Zou kunnen, kan me niet herinneren dat ik er een handtekening op heb gezet iig. Zal thuis eens kijken
unive ook maar ik kan het niet vinden... anders bel ik volgende week wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Bij interpolis moest je wel altijd de groene kaart tekenen
Waar dan? k heb m net, en kon niet echt n "handtekeningvakje" vinden?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Bij interpolis moest je wel altijd de groene kaart tekenen
Qua looks zou ik het wel willen, alleen ik zit tegen het comfort/wegligging aan te hikken. Op dit moment rijdt de auto echt goed en de vering is perfect. Kan nog gewoon hard over drempels heen en hij is niet stuiterig.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef St4ck3r het volgende:
Iemand zijn 206 GTI nog goedkoop verlagen?
Heb hier Autostyle -30mm verlagingsveren liggen.. Nieuw gekocht helaas zijn mijn eigen schokdempers lek waardoor ik aan de schroefset moet..
Wat voor blok ligt erin dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:47 schreef Impry het volgende:
Nog even twee nieuwe foto's:
[ link | afbeelding ]
Klikbaar
Een flink gevulde motorkapDinsdag nog een A6 Avant met 225PK mee uitgetrokken
![]()
[ link | afbeelding ]
Klikbaar
Jammer dat het profiel niet meer super is, en de banden die ik er nu onder heb 14" is.quote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Impry het volgende:
Ik laat de veren toch maar even zitten, auto is nu al stug genoeg.
Gisteren m'n 206 RC-look spoiler gemonteerd, ben zeker tevreden over het resultaat. Zowel qua kleur als qua pasvorm.
[ link | afbeelding ]
Overigens heb ik ook m'n 15" GTi velgen te koop staan:
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/282150248
www.rdw.nl en dan even kentekencheck doen?quote:Op zondag 27 september 2009 15:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat voor blok ligt erin dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |