Ik wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:39 schreef rena het volgende:
Deel 4 alweer. Misschien leuk om binnenkort een echte OP te maken. Ik ben alleen niet zo creatief.
Beetje geschiedenis van het merk. Misschien de peugeots van de users? Een foto of zo? Misschien wordt de post dan te grootquote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik ben alleen niet zo best in teksten maken
Je kan het ook zo doen dan:quote:Op zondag 31 mei 2009 16:49 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Beetje geschiedenis van het merk. Misschien de peugeots van de users? Een foto of zo? Misschien wordt de post dan te groot
Een XS zonder die ene tankdop?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:56 schreef geelkuikentje het volgende:
Hier de mijne:
[ link | afbeelding ]
Peugeot 206 2.0 XS Hdi uit 2001. Rijdt heerlijk
Heb hem nog wel liggenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Een XS zonder die ene tankdop?
Of was dat een optie?
Of hebben de diesels die niet?
Ja die jaquote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Heb hem nog wel liggen
Deze bedoel je vast (beetje wazige foto maar ja...):
[ link | afbeelding ]
Deze zat er niet bij. Die was van mijn vorige 206 (waar ik deze dop bij gekocht heb). Hoort volgens mij niet standaard bij een XS.
De dop is momenteel (nog) niet te koop. Heb hem origineel gekocht bij een originele Peugeot boer. Die dop was niet erg goedkoop.quote:
Ja ik weet wat ze kosten.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
De dop is momenteel (nog) niet te koop. Heb hem origineel gekocht bij een originele Peugeot boer. Die dop was niet erg goedkoop.
Ik zat er ook al aan te denken - vandaar dat plaatje - maar ik wist niet goed wat er in moestquote:Op zondag 31 mei 2009 16:39 schreef rena het volgende:
Deel 4 alweer. Misschien leuk om binnenkort een echte OP te maken. Ik ben alleen niet zo creatief.
Zo iets was het wel jaquote:Op zondag 31 mei 2009 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja ik weet wat ze kosten.
Ergen rond de 50 euro nietwaar?
Zoiets inderdaad.. Heb er naar zitten kijken. Zelf ook 1 zonneklep nodig, alleen in setjes te bestellen, 90 euro. Dure grap als je zoiets per ongeluk afbreekt.quote:
Volgens mij hebben alle Peugeots daar last van.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Nexie het volgende:
Ik heb gisteren in zo'n 206 gezeten (bij een garage). Zit lekker moet ik zeggen, beetje "hoog" voor mijn gevoel en ik mis een beetje het zicht over de motorkap. Ik had geen idee waar de voorkant op hield zeg maar, dat is wel even wennen.
Overigens zat ik net daarvoor in een 106 gti, wat zijn die dingen mooi! Heb helaas nog niet de gelegenheid gehad om er een proefrit in te maken, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ben wel benieuwd of je dat verschil in power ten opzichte van een "gewone" 106 goed voelt.
Hetzelfde geldt overigens voor de 206, als ik bij de gti naar de info kijk is hij super snel en ook nog eens super zuinig, knappe combinatie
Waarschijnlijk een kwestie van wennen dan.. Moet wel toegeven dat zo'n auto je als het ware omarmt zodra je instaptquote:Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle Peugeots daar last van.
206 kan ik de neus niet zien, maar bij onze 407 al helemaal niet.
Ja, op gegeven moment wen je er aan en weet je precies hoelang je neus isquote:Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kwestie van wennen dan.. Moet wel toegeven dat zo'n auto je als het ware omarmt zodra je instapt
<knip>
Ik zie 'm niet!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn laatste aanwinst in actie.
http://www.redsunrising.n(...)m+30-05/DSCF0605.JPG
http://www.redsunrising.n(...)m+30-05/DSCF0606.JPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |