Ik voel een: Yvonne!! Piem0ls!! reeks aankomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:15 schreef yvonne het volgende:
Kunnen we niet een groot snickel-gate maken? Ik heb geen idee meer waar ik zit
Hier, bij Prries, bij Patje, in GC en alles gaat over snickels
Gelukkig.quote:
Dan zou ik t naakstrand daar niet doen,anders verval je weer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, doe ik, de 9e om 06.00 uur vertrek ik #Bodrum
Ruilen doen we via Hyves. Dat klinkt stom, maar werkt het best.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:18 schreef yvonne het volgende:
Ja, doe ik, de 9e om 06.00 uur vertrek ik #Bodrum
Ik merk het wel, zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ruilen doen we via Hyves. Dat klinkt stom, maar werkt het best.
Ik wil je gewoon mijn password geven om je te laten zien dat het klopt.
Bovendien komen ruilingen vaak op het laatst tot stand, dat iemand zich realiseert dat zijn dochter naar de orthodontitst moet ofzo, verzin het maar.
Nee, maar je mag wel in de KLM world lounge.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:23 schreef yvonne het volgende:
Ik merk het wel, zou leuk zijn!
Tofquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel in de KLM world lounge.
Da's alvast rond. En of ik je vlieg? Keine ahnung.
Alles hoor je bij het inchecken en dan krijg je ook een fijne boodschap van mij.
Als je naar Turkije vliegt ga je toch niet shoppen op Schiphol?quote:
Ben jij piloot?Of steward/?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als je naar Turkije vliegt ga je toch niet shoppen op Schiphol?
Dan zit je best lekker in de KLM-lounge. Want de wachttijd is killing.
Bovendien kan je dan lekker Fok!ken.
Ik haal de koffers erin en eruit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef Anniebab het volgende:
Ben jij piloot?Of steward/?
wil je dan volgende keer wat voorzichtiger zijn met mijn koffers? die scheur vond ik niet grappigquote:
Volendam...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:46 schreef Stansfield het volgende:
Hoe oud is die Liza eigenlijk? Ze ziet er best jong uit om al helemaal gesetteld te zijn met man en kind.
Dacht van 26quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:46 schreef Stansfield het volgende:
Hoe oud is die Liza eigenlijk? Ze ziet er best jong uit om al helemaal gesetteld te zijn met man en kind.
Of Loekiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef Anosmie het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: wie is eraf geknipt?
a. Wim
b. De ober van Chinees restaurant Riksja uit de Plutostraat
c. Jan
d. Eddem
Die reacties daar ook.quote:
quote:Jongens jullie weten niet hoe zij is, ze heeft jaren lang een relatie gehad met een jongen die er per ongeluk achter kwam dat ze al vreemd ging met haar man. Van buiten misschien een mooie meid, maar dat vind ze zelf ook, bijna iedereen die haar kent heeft een bloedhekel aan haar, want ze kan alleen maar negatief zijn over anderen, dit blijft ook niet aan want over 1 jaar zijn ze weer op elkaar uitgekeken.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef Anosmie het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: wie is eraf geknipt?
a. Wim
b. De ober van Chinees restaurant Riksja uit de Plutostraat
c. Jan
d. Eddem
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Anniebab het volgende:
Wij zien er hier allemaal jonger uit, dat komt door de visolie.
Ik vind hem de laatste tijd juist knapper dan voorheen, maar ik heb wel vaak me lenzen niet in dus....t zou kunnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Maar nu we het hier toch over hebben: Jan vind ik dus een enorme ouwe kop hebben. Vinden jullie niet?Ik zou niet denken dat dat een jonge kerel in de bloei van zijn leven is.
Maar goed, met al die vrouwen, heb je ook veel zorgen natuurlijk.
Ik vind hem er ouder uitzien sinds Yolanthe hem op dieet zette en hij is afgevallen. Hij heeft sindsdien zo`n kinderlijk lijfje met dunne pootjes en oude kop.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Maar nu we het hier toch over hebben: Jan vind ik dus een enorme ouwe kop hebben. Vinden jullie niet?Ik zou niet denken dat dat een jonge kerel in de bloei van zijn leven is.
Maar goed, met al die vrouwen, heb je ook veel zorgen natuurlijk.
Anniebab, aangezien dit het Volendam-roddel-topic is... Hebbie nog leuke roddels over Nick & Simon???quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd juist knapper dan voorheen, maar ik heb wel vaak me lenzen niet in dus....t zou kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |