Heb je na een paar keer ook wel gezien.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Little Big Planet.
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Echte mannen spelen hun spellen gewoon op de computer, daar hebben ze geen huppeldepup spelcomputer voor nodig. Daarbij zijn die spellen ook gewoon buiten proportioneel duur.
Ja, alles is buitenproportioneel duur afgezet tegen gratis via isohunt. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Echte mannen spelen hun spellen gewoon op de computer, daar hebben ze geen huppeldepup spelcomputer voor nodig. Daarbij zijn die spellen ook gewoon buiten proportioneel duur.
Bron. Je lult uit je nek.quote:
Het is een miljardenindustrie geworden die nog steeds stijgt. Met je opmerking "gaming is dood" kun je er niet verder naastzitten.quote:
Vond vroeger de pc game's leuker.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:00 schreef miodzio het volgende:
[..]
Het is een miljardenindustrie geworden die nog steeds stijgt. Met je opmerking "gaming is dood" kun je er niet verder naastzitten.
Goed argumentquote:
Ja, zoals Fable en GTAquote:Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goed argument
PC-gaming gaat wel redelijk dood ja, vooral als je kijkt naar alle console-exclusives die de laatste tijd uitkomen.
Fifa en needforspeed zijn de enige spelletjes die ik nog leuk vind, vroeger waren het er veel meer. Ben niet de enigste die dat vind. En ben ook wel een redelijke oldbie in computer spelletjes.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef Genius-F het volgende:
Fifa op de pc is ook om te huilen.
Fifa op console FTW
Dat is heul niet waarquote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef Genius-F het volgende:
Fifa op console FTW
Need For Speedquote:Op zondag 31 mei 2009 13:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fifa en needforspeed zijn de enige spelletjes die ik nog leuk vind, vroeger waren het er veel meer. Ben niet de enigste die dat vind. En ben ook wel een redelijke oldbie in computer spelletjes.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef Genius-F het volgende:
Fifa op console FTW
Dat.quote:
PC gaming?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goed argument
PC-gaming gaat wel redelijk dood ja, vooral als je kijkt naar alle console-exclusives die de laatste tijd uitkomen.
want als je 31 bent mag je niet meer op een playstation spelen?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
31 zijn en dan nog games spelen, en dan ook nog op een playstation: sad.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef onderscheid het volgende:
[..]
want als je 31 bent mag je niet meer op een playstation spelen?
Maar dat slaat dus nergens op. Gamen is gewoon een nieuwe vorm van geacepteerd algemeen tijdverdrijf geworden, net zoals het kijken van een film of lezen van een boek. Is dat ook ineens "sad" zodra je geen puber meer bent?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]ik zeg dus dat dat SAD is, als je even terugleest.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind gamen op een PC echt 10x niks, liever gewoon een controller in je hand, een PC heb ik om te werken, internetten en Photoshoppen. fappen.
Killzone = FPS, valt dus af.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:59 schreef IkkuhNL2 het volgende:
UFC 09,
Midnight Club: LA
Motorstorm 2
Fuel (komt nog uit)
Fable 2
GTA IV
Killzone 2
Gran Turismo 5 Prologue.
Genoeg om je even te vermaken
Race Driver Grid is super manquote:Op zondag 31 mei 2009 14:29 schreef ForumGek het volgende:
Hier een beetje hetzelfde verhaal. Wachten op GT5 (heb nu Race Driver: GRID, maar dat spel is echt kut!) Virtua Tennis is wel tof, en natuurlijk Skate en Skate2. Moet je wel enige affiniteit hebben met extremesports natuurlijk.
Ik mis brute spellen als powerboat racen () of jetski ofzo, of een goed BMX spel zoals Dave Mirra Pro Bmx op de pc/ps2 was
!
Nee, jij weet gewoon niet wat leuk is.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:43 schreef Chuck.Norris het volgende:
dit zijn égte games;
duke nukem 3d
doom I en II
need for speed 1, 2, 3
commandos 1
fifa 98
mohaa
rtcw
...
Betere spellen zijn er gewoonweg niet gekomen, en sommige van hierboven zijn meer dan 10jaar oud![]()
enkel gta was revolutionair
al de nieuwe games kunnen mij niet bekoren, na half uurtje ben ik ze kotsbeu..
gaming is dood
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:43 schreef Chuck.Norris het volgende:
dit zijn égte games;
duke nukem 3d
doom I en II
need for speed 1, 2, 3
commandos 1
fifa 98
mohaa
rtcw
...
Betere spellen zijn er gewoonweg niet gekomen, en sommige van hierboven zijn meer dan 10jaar oud![]()
enkel gta was revolutionair
al de nieuwe games kunnen mij niet bekoren, na half uurtje ben ik ze kotsbeu..
gaming is dood
Tekken: JA!quote:
Was ik oorspronkelijk ook van plan, tot ik hoorde dat 'ie ook op de XBox uit komt. Helemaal geen reden om dat véél te dure Playstation 3 meer aan te schaffen. Ook niet voor BluRay.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:09 schreef PrinceLu het volgende:
Final Fantasy 13, daar wacht ik al op sinds ik dat klere apparaat heb.
Dan moet je het dus doen met gare Engelse stemmen en zo'n 10x de DVD verwisselen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:40 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Was ik oorspronkelijk ook van plan, tot ik hoorde dat 'ie ook op de XBox uit komt. Helemaal geen reden om dat véél te dure Playstation 3 meer aan te schaffen. Ook niet voor BluRay.
Geen probleem. Vroegâh speelde ik ook PC adventure games waar je tussen maar liefst 8 CDs moest switchen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:35 schreef memrtn het volgende:
[..]
Dan moet je het dus doen met gare Engelse stemmen en zo'n 10x de DVD verwisselen.
Ja en vroeger gingen ze ook nog met paard en wagen naar de grote stad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:12 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Geen probleem. Vroegâh speelde ik ook PC adventure games waar je tussen maar liefst 8 CDs moest switchen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef McGilles het volgende:
Kunnen we van dit topic niet weer een topic maken dat FPS's op de console sucken, want je kan niet normaal richten, zeker niet vergeleken met tobo + muisKomt omdat je dan totally n00b bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat het probleem is dat men zich teveel op de mainstream richt. Als je dat leuk vindt dan kun je je aardig vermaken. Maar op de zoveelste FPS of RTS die zich vrijwel niet onderscheidt van de rest zit ik niet te wachten. Verder wordt het gemiddelde spel steeds korter en simpeler. Ook dat schiet niet op.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:37 schreef Tuvai.net het volgende:
De gaming-industrie is ook niks mee voor mij. Ik hou het lekker bij de oldschool retro games. Van al die hippe dertien in een dozijn FPS en sport (Fifa) games die ze tegenwoordig aan de lopende band maken moet ik niks hebben. Doe mij nog maar een goeie RPG.
Op Starcraft 2 en Diablo 3 zit ik ook behoorlijk te wachten. Laatst nog Starcraft en Brood Wars helemaal doorgefietst. Meesterlijke game blijft dat.
En zij niet aan Socom Confrontationquote:Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, Medal of Honor: Allied Assault, daar redden Killzone en Gears het echt niet bij.
Ik heb afgelopen weekend een nieuwe gamepc gewonnen twv 1500 euro. EPIC WIN!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef RoW_0 het volgende:
xbox al maanden niet aangedaan...
maar een gamepc gekocht twv 1500 euroWIN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net alsof die exclusives zo goed zijn. Ik ken geen enkele exclusive game op de ps3 die ik veel zou willen spelen na een aantal maanden, dit in tegenstelling tot vele pc games die jaren na release nog leuk zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef RickoKun het volgende:
Wat trouwens wel zo is, is dat ik een omhooggaande trend zie in de PS3 exclusives.
Het enige spel voor xbox360 (die ik zelf heb) wat exclusive is, is volgens mij Overlord 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |