Wáár is de logica??!!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:04 schreef onlogisch het volgende:
Waarop 1 van die wijven hinnikt : Ja maar wij lopen met paarden![]()
Dood moet je. Hoor je? Doooooood.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:06 schreef gabberklaas het volgende:
Ik loop en fiets altijd door rood.
en met een blauw oog, als ze mij waren tegengekomenquote:
Want jij had ze dan elk één van je gekleurde lenzen gegeven?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:11 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
en met een blauw oog, als ze mij waren tegengekomen
Wat denk je nou? Die arme beesten.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:11 schreef hoppla het volgende:
Waarom zaten ze niet op het paard?
Omdat het róód was, duh! Je mag alleen door rood lopen náást het paard.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:13 schreef sinadO het volgende:
[..]
Omdat het róód was, duh! Je mag alleen door rodo lopen náást het paard.
De enige oplossing, je wint dit topic.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:16 schreef Bill_E het volgende:
Volgende keer gewoon op het laatste moment vol in de remmen en vol in de toeter dan kunnen ze achter hun paarden aanrennen
Nee, en normaal sla ik geen vrouwen, maar voor arrogante paardenwijven maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 31 mei 2009 12:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Want jij had ze dan elk één van je gekleurde lenzen gegeven?
Ik heb nog nooit een stoplicht gezien voor paarden.quote:
Gelukkig kost het aniticiperen met een auto op het soort uilskuikens als jij niet zoveel..........quote:Op zondag 31 mei 2009 12:23 schreef ufopiloot het volgende:
Terechte klacht.. Maar je kunt er vaak niks tegen doen. Als jij door groen rijdt, en je rijdt een voetganger aan die door rood loopt over een zebrapad, ben jij alsnog degene de schuld krijgt omdat stoplichten hulpmiddelen zijn en de regel eigenlijk is dat je iemand over een zebrapad voorrang moet verlenen.
Maar fietsen doe ik sowieso altijd door rood, net als de rest van bijna alle fietsersAlleen zorg ik ervoor dat ik niet word doodgereden en zorg ik dat het veilig is.. Wat je soms niet kan zeggen van bejaarden, zelfs als ze door groen gaan
Stoppen voor rood als fietser is namelijk erg slecht voor het milieu. Je verspeelt je bewegingssnelheid aan je remmen en die zetten het om in hitte. En vervolgens heb je weer enorm veel kracht nodig (verbruik je meer zuurstof en produceer je meer CO2) om weer op snelheid te komen. Dus is het veel beter om zonder te remmen door te rijden want dan belast je het milieu minder zwaar.
Ik zeg toch, bij mij hoeft dat nietquote:Op zondag 31 mei 2009 12:30 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Gelukkig kost het aniticiperen met een auto op het soort uilskuikens als jij niet zoveel..........
Don't fuck with horses... No seriously..don't fuck with them.quote:
Dat beetje CO2 wat de mens (of elk ander dier) uit ademt maakt echt geen verschil.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:34 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ik zeg toch, bij mij hoeft dat nietIk ben gewoon dubbelzijdig milieuvriendelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |