Het idee is net zo verleidelijk als slakken eten.quote:
Wat een overhaaste conclusiequote:Op zondag 31 mei 2009 20:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dit kan geen toeval meer zijn, jullie zijn gemaakt om met elkaar te scharen
Rondom 10quote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Marokkanen kunnen echt niet met elkaar discussieren.
quote:
Lekker man! Met beetje kruidenboter.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het idee is net zo verleidelijk als slakken eten.![]()
Escargot's
dat sletje bij dit was het nieuws was ook tyfusslechtquote:Op zondag 31 mei 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een strontaflevering. Slechte discussie.
Het gaat er altijd behoorlijk verhit aan toe, iets met temperament en zo.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Marokkanen kunnen echt niet met elkaar discussieren.
Neem een Touch Pro?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef gers het volgende:
nou ik zoek dus een telefoon met qwerty toetsenbord![]()
en op fok kwam ik een treo 750v tegen is da wa?
is die duur?quote:
Je zag dat die man moeite had met controle houden over de "discussie."quote:Op zondag 31 mei 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een strontaflevering. Slechte discussie.
Klik. Heb zelf een S710, dat was destijds een van de enige met toetsenbord die bij abonnementen zat.quote:
Ik neem alleen de kruidenboter dan...quote:Op zondag 31 mei 2009 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker man! Met beetje kruidenboter.
Marokkanen zelf zeggen: "Ze halen de minst intelligente marokkanen naar nederland en dan verwachten ze er ook nog wat van."quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Het gaat er altijd behoorlijk verhit aan toe, iets met temperament en zo.Daarbij hebben ze doorgaans hoogstaande argumenten, dat zal wel de te maken hebben met de gemiddelde intelligentie van Marokkanen.
die documentairemakerquote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Het gaat er altijd behoorlijk verhit aan toe, iets met temperament en zo.Daarbij hebben ze doorgaans hoogstaande argumenten, dat zal wel de te maken hebben met de gemiddelde intelligentie van Marokkanen.
eet smakelijkquote:Op zondag 31 mei 2009 21:01 schreef MiVer het volgende:
de pootjes dippen en braden zichzelf
ik weet klinkt gek maar een lekkere
hap wtf, jouw honger is koning
cheers
zeker wel, het toe tastenquote:
deze vrouwelijke klankquote:
Waterijsjequote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ola.
groetjes terugquote:
Tijd niet gezien inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
groetjes terug
jawel..alles ok hier
dus bla bla bla
jij leeft ook
klasse dus
ach ja ffe langs hier
Zachtje bijtenquote:
Ja, ja, zij die geband waren, groeten u.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
Emi, jij hier?
nee maar ik kom er wel kankerhard klaar erdoorquote:Op zondag 31 mei 2009 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
sticking feathers up your butt does not make you a chicken
ik zag je niet op tmfquote:
wel achter de sletjes aangezeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |