Echt serieus. Bol af met al die nieuwe man zever. Elk jaar is er volgens een paar debiele trendwatchers een heel nieuwe trend. Dan moet de man weer huilen, dan moet hij weer kunnen koken, dan moet hij weer een holbewoner zijn. Rot toch eens op met die massahysterie. Laat de man toch gewoon de man zijn. Trouwens de himbo bestaat al. Het zijn Guidos, homo's en strandjanetten.quote:Er is alweer een nieuwe man geboren: de himbo. Deze mannelijke 'babe' is alleen maar bezig met zijn uiterlijk en aantrekkelijkheid.
Types
Na de echte gentleman die weer gesignaleerd is en de gastroseksueel die met kookpotten weet te verleiden, lijkt de himbo in opmars. De naam werd in Amerika uitgevonden waar ze worden vergeleken met vrouwelijke 'bimbo's' en babes als Pamela Anderson, Paris Hilton en Kate Perry. Net als deze dames, wandelen himbo's nooit de deur uit zonder aan hun looks te werken.
Rolmodellen
De mannelijke 'babe' spiegelt zich aan rolmodellen als David Beckham, Brad Pitt en Matthew McConaughey. Hj gaat voortdurend op zoek naar bevestiging van zijn uiterlijk en aantrekkelijkheid. Daar draait het allemaal om. Een serieus gesprek is niet voor hem, verwacht geen ellenlange discussies of moeilijke vragen. Wel wil hij het, net als zijn rolmodellen, het maken in de muziek-, mode- of sterrenwereld. Zijn levenservaringen zullen hem daarbij niet helpen, wel zijn looks.
Haren
Zijn vrouwelijke aanhang is groot, mede dankzij zijn geweldige 'looks'. Dat weet hij en zal zich omringen met het nodige gezelschap. Zo zet hij steevast een zonnebril op, zelfs in de winter. Heiliger dan wat ook, is zijn haardos. Als zijn haar goedzit, is de jongen tevreden. (lvl)
http://hln.be/hln/nl/35/S(...)man-heet-himbo.dhtml
Himbaquote:Op zondag 31 mei 2009 10:15 schreef Adelante het volgende:
De himboHet klinkt als een volksstam in donker Afrika
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:13 schreef zagevent het volgende:
Trouwens de himbo bestaat al. Het zijn Guidos, homo's en strandjanetten.
Voetbalquote:De mannelijke 'babe' spiegelt zich aan rolmodellen als David Beckham, Brad Pitt en Matthew McConaughey
Klopt. "Mode" wordt ook door nichten in Parijs bedacht...quote:Op zondag 31 mei 2009 10:15 schreef sinadO het volgende:
Het zijn altijd vrouwen of homo's die dat soort trends bedenken.
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:15 schreef sinadO het volgende:
Het zijn altijd vrouwen of homo's die dat soort trends bedenken.
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
In Amerika noemen ze het een Himo, en in Nederland noemen we het een Guido.
EXCUSEER?!!?!??quote:Op zondag 31 mei 2009 10:13 schreef zagevent het volgende:
Bol af met al die nieuwe man zever.
Dat is een gaye flikker uit LotRquote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef Appelknaller het volgende:
De man met lang haar en baard moet weer terugkomen:
[ afbeelding ]
Dit is nog eens een man, niks gel of wax, niks glad gezicht, niks veels te vaak douchen, gewoon een man zijn.
True, maar eigenlijk is heel LotR gay.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Orlando Bloom was de LOTR-flikker gezien zn uiterlijk
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:23 schreef Marurk het volgende:
Gewoon een ander woord voor metroseksueel gaylord dus.
Falco denkt dat hij Lord of the Rings heeft gezien maar heeft per ongeluk Lord of the Cockrings gekekenquote:
Bijna. Dat is iemand die vrouwen versiert door voor hen te koken.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
De gastroseksueel?. Dat klinkt meer alsof je sex hebt met voedsel. Een komkommer uithollen en als fleshlight gebruiken ofzo
.
*eenschquote:Op zondag 31 mei 2009 16:23 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan ga ik het niet eens onverdiend vinden als ze onverhoopt in elkaar geslagen worden.
"Wat mannen willen"quote:Op zondag 31 mei 2009 10:20 schreef Flurry het volgende:
Vast bedacht door de homo's van één of ander kutbedrijf die van hun voorraad hairstylingproducten af moeten
hoho echte mannen scheren NIET!!!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:30 schreef Metatron het volgende:
[..]
"Wat mannen willen".
Eerst een zalfje om de huid voor te bereiden op het scheren. Dan een scheerschuim wat vooral niet prikt, en gaan we scheren met een scheermes wat zo veel 'veiligheden' en 'comfort-verhogende ergonomische ontwikkelingen' kent dat het vrijwel onmogelijk is geworden om er mee te scheren. En natuurlijk na het scheren een verzorgende hydraterende creme, want gut zeg, je zal als 'echte man' het eens geen babyzacht huidje hebben.
Pleur. Op.
Je hoort met een half-bot enkel scheermes de stoppels van je smoel te schrapen tot het bloed langs je kin loopt, om dan met je bebloede bakkes in je auto te stappen. DAN ben je een vent.
Schop ze maar eens voor de ballen, dan zijn het zeker vrouwen.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:55 schreef Pakspul het volgende:
Van de geslacht verwarde mannen die er nog achter moeten komen dat ze toch geen vrouw zijn
het zou je zoon maar zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 17:01 schreef zagevent het volgende:
Dat krijg je van al die debiele nieuwe mannentrends.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zweer het, mocht ik zo'n zoon hebben.
WTF!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:01 schreef zagevent het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef Appelknaller het volgende:
De man met lang haar en baard moet weer terugkomen:
[ afbeelding ]
Dit is nog eens een man, niks gel of wax, niks glad gezicht, niks veels te vaak douchen, gewoon een man zijn.
Echt na 10 sec begin ik al te rillen, brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 31 mei 2009 17:01 schreef zagevent het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Al die tokio hotel fans die voor hem/haar/het opkomen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:01 schreef zagevent het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zou een post-natale abortus overwegen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |