Dat dus. Smakeloos.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef Duderella het volgende:
Ik snap niet waarom je nadat je iemands man hebt ingepikt (hoewel dat Eddems verantwoordelijkheid is, díe was immers getrouwd), behoefte hebt om dan in een roddelprogramma op te treden en je verhaal te doen. Hou toch gewoon lekker je kop dicht tot de belangstelling is overgewaaid en als je er zelf zo van bent overtuigd dat het ware liefde is en het fantastisch goed zit, waarom dan de behoefte om dat almaar te bevestigen in de pers. Geniet ervan en wees de wijste, zou ik denken. Alsof het allemaal al niet pijnlijk genoeg is voor de betrokkenen.
Zeker smakeloosquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Diepteinterview over zijn knuppel ofzo.![]()
Tamelijk smakeloze bende maken ze er overigens van.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Zeker smakeloos, maar de vraag is vooral: waarom?! Waarom in godsnaam moet Micky zich 'verdedigen' en iets terugzeggen over de 'hoop stront'die ze kennelijk over zich heenkrijgt? Wie is dan eigenlijk Micky, vraag ik nog maar eens. Moet Micky binnenkort een speelfilm over echtelijke trouw promoten en voelt ze zich daarom in haar beroepseer aangetast? Komt Micky met een nieuw liedje dat wellicht overschaduwd dreigt te worden door deze onterechte aantijgingen? Heeft Micky net een boek geschreven dat op deze manier verkeerd geïnterpreteerd kan worden? Gaat Micky het Journaal presenteren en is haar imago in het geding? Heeft Micky plannen voor een politieke partij met als speerpunt de hoeksteen van de samenleving?
Niettemin: ik zal vanavond gefascineerd luisteren naar haar verklaring. Ik gok dat het iets wordt in de richting van: "Liefde kun je niet sturen, het overkomt je, en als het je dan overkomt op de manier waarop ik het met Adam heb ervaren, dan ben je een dief van je eigen portemonnee als je er niet op ingaat."
Ik denk dat Micky het allemaal goed bedoelt, dat zij denkt dat wij nu allemaal op zoek zijn naar onszelf en zij er behoefte aan heeft ons er allemaal doorheen te gidsen. Wat zouden de diepere gedachten anders moeten wezen?!quote:Ik ben nu op zoek naar mezelf en Micky gidst me daarin.
Maar als t erg kut is het wel kut om dan maar gewoon te blijven , t leven is zo kort hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het huwelijk kut is, hoeft hij geen ander te nemen.![]()
Kut is kut zei de boer.......................
Das waar, maar die indruk kreeg ik niet. Maar ieder huisje heeft zijn kruisje, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar als t erg kut is het wel kut om dan maar gewoon te blijven , t leven is zo kort he
Ik ga straks goed naar haar luisteren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik denk dat Micky het allemaal goed bedoelt, dat zij denkt dat wij nu allemaal op zoek zijn naar onszelf en zij er behoefte aan heeft ons er allemaal doorheen te gidsen. Wat zouden de diepere gedachten anders moeten wezen?!
Volgens mij stond er dat hij er met Micky pas achterkwam dat het al 10 jaar kut was.....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wat is er nou mis met na 10 jaar erachter komen dat je huwelijk kut is?
Ja ik ben ook wel benieuwd, zij is trouwens een type die overal boven staat, boeit er niet wat een ander denkt of zegtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ga straks goed naar haar luisteren.
Dat dus !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
En er werd ook niet echt gehapt op je getroll.
Maar ik ben blij dat je je vrouwelijke kant hier durft te laten zien.
Dat wou 'k maar zeggen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:44 schreef Smallish het volgende:
En uiteindelijk is het toch allemaal de schuld van Jet.
Maar is dat wel zo .. dat running gag enzo? Het gaat nu natuurlijk over een buitenvrouw.. dus ik denk een beetje van beiden ..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Duderella het volgende:
Jemig bommie, dat gescheld op Micky de hoer is een beetje een SHO-ding hoor. Dat moet je maar net weten natuurlijk. Maar zo scholden we ook op Victor en later op Rob. Ongenuanceerd en ordinair.Gewoon onszelf een beetje voor lul zetten door hysterisch gillend met de vinger te wijzen en intussen de meest bizarre speculaties als waarheden te presenteren. Dat is een beetje een running gag van SHO inmiddels (net als dat 'Team X'-gedoe. Dat is heus niet gebaseerd op diepgaand onderzoek naar de feiten, maar gewoon op waar het het 'lekkerste' is om bij te horen. Fuck de feiten.
) en je moet het maar niet zo serieus nemen, want dat doen we zelf ook niet.
![]()
Maar wel lief dat je er zo uitgebreid op in gaat.
Het zijn ook net bakfietsen he, anders komen ze niet vooruitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad, dat je verliefd bent, okay, maar ga dan niet je ex onderuit halen en verloochen wat jullie hebben gehad.
Ik heb respect voor een man die zijn vrouw natrapt, daar waar het zeker niet nodig is.
Het is het voorrecht van een vrouw om een andere vrouw voor hoer en homewrecker uit te maken als ze met de man van een andere vrouw ervandoor gaat. Hij telt niet, want hij loopt 24/7 jumpend op zijn pik achterna van nieuwe spanning.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Duderella het volgende:
Jemig bommie, dat gescheld op Micky de hoer is een beetje een SHO-ding hoor. Dat moet je maar net weten natuurlijk. Maar zo scholden we ook op Victor en later op Rob. Ongenuanceerd en ordinair.Gewoon onszelf een beetje voor lul zetten door hysterisch gillend met de vinger te wijzen en intussen de meest bizarre speculaties als waarheden te presenteren. Dat is een beetje een running gag van SHO inmiddels (net als dat 'Team X'-gedoe. Dat is heus niet gebaseerd op diepgaand onderzoek naar de feiten, maar gewoon op waar het het 'lekkerste' is om bij te horen. Fuck de feiten.
) en je moet het maar niet zo serieus nemen, want dat doen we zelf ook niet.
![]()
Maar wel lief dat je er zo uitgebreid op in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |