abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:10:04 #101
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69636647
Niet dat ik er niet van smul hoor!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:14:27 #102
207727 Smallish
Kleintje!
pi_69636771
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef Duderella het volgende:
Ik snap niet waarom je nadat je iemands man hebt ingepikt (hoewel dat Eddems verantwoordelijkheid is, díe was immers getrouwd), behoefte hebt om dan in een roddelprogramma op te treden en je verhaal te doen. Hou toch gewoon lekker je kop dicht tot de belangstelling is overgewaaid en als je er zelf zo van bent overtuigd dat het ware liefde is en het fantastisch goed zit, waarom dan de behoefte om dat almaar te bevestigen in de pers. Geniet ervan en wees de wijste, zou ik denken. Alsof het allemaal al niet pijnlijk genoeg is voor de betrokkenen.
Dat dus. Smakeloos.

Maar reken maar dat er wordt gesmuld gekeken!
Is dat zo?
pi_69636893
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:43 schreef Smallish het volgende:

[..]

Diepteinterview over zijn knuppel ofzo.

Tamelijk smakeloze bende maken ze er overigens van.
Zeker smakeloos , maar de vraag is vooral: waarom?! Waarom in godsnaam moet Micky zich 'verdedigen' en iets terugzeggen over de 'hoop stront'die ze kennelijk over zich heenkrijgt? Wie is dan eigenlijk Micky, vraag ik nog maar eens. Moet Micky binnenkort een speelfilm over echtelijke trouw promoten en voelt ze zich daarom in haar beroepseer aangetast? Komt Micky met een nieuw liedje dat wellicht overschaduwd dreigt te worden door deze onterechte aantijgingen? Heeft Micky net een boek geschreven dat op deze manier verkeerd geïnterpreteerd kan worden? Gaat Micky het Journaal presenteren en is haar imago in het geding? Heeft Micky plannen voor een politieke partij met als speerpunt de hoeksteen van de samenleving?

Niettemin: ik zal vanavond gefascineerd luisteren naar haar verklaring. Ik gok dat het iets wordt in de richting van: "Liefde kun je niet sturen, het overkomt je, en als het je dan overkomt op de manier waarop ik het met Adam heb ervaren, dan ben je een dief van je eigen portemonnee als je er niet op ingaat."
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:39:00 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69637464
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:18 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Zeker smakeloos , maar de vraag is vooral: waarom?! Waarom in godsnaam moet Micky zich 'verdedigen' en iets terugzeggen over de 'hoop stront'die ze kennelijk over zich heenkrijgt? Wie is dan eigenlijk Micky, vraag ik nog maar eens. Moet Micky binnenkort een speelfilm over echtelijke trouw promoten en voelt ze zich daarom in haar beroepseer aangetast? Komt Micky met een nieuw liedje dat wellicht overschaduwd dreigt te worden door deze onterechte aantijgingen? Heeft Micky net een boek geschreven dat op deze manier verkeerd geïnterpreteerd kan worden? Gaat Micky het Journaal presenteren en is haar imago in het geding? Heeft Micky plannen voor een politieke partij met als speerpunt de hoeksteen van de samenleving?

Niettemin: ik zal vanavond gefascineerd luisteren naar haar verklaring. Ik gok dat het iets wordt in de richting van: "Liefde kun je niet sturen, het overkomt je, en als het je dan overkomt op de manier waarop ik het met Adam heb ervaren, dan ben je een dief van je eigen portemonnee als je er niet op ingaat."
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:40:18 #105
207727 Smallish
Kleintje!
pi_69637512
quote:
Ik ben nu op zoek naar mezelf en Micky gidst me daarin.
Ik denk dat Micky het allemaal goed bedoelt, dat zij denkt dat wij nu allemaal op zoek zijn naar onszelf en zij er behoefte aan heeft ons er allemaal doorheen te gidsen. Wat zouden de diepere gedachten anders moeten wezen?!
Is dat zo?
pi_69637520
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als het huwelijk kut is, hoeft hij geen ander te nemen.
Kut is kut zei de boer.......................
Maar als t erg kut is het wel kut om dan maar gewoon te blijven , t leven is zo kort he
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:44:50 #107
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69637654
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Maar als t erg kut is het wel kut om dan maar gewoon te blijven , t leven is zo kort he
Das waar, maar die indruk kreeg ik niet. Maar ieder huisje heeft zijn kruisje, zal ik maar zeggen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:45:33 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69637672
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ik denk dat Micky het allemaal goed bedoelt, dat zij denkt dat wij nu allemaal op zoek zijn naar onszelf en zij er behoefte aan heeft ons er allemaal doorheen te gidsen. Wat zouden de diepere gedachten anders moeten wezen?!
Ik ga straks goed naar haar luisteren.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:54:55 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69637953
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wat is er nou mis met na 10 jaar erachter komen dat je huwelijk kut is?
Volgens mij stond er dat hij er met Micky pas achterkwam dat het al 10 jaar kut was.....

En dan is het natuurlijk een hoop slap geouwehoer, alsmede een baggerexcuus om je vrouw na 20 jaar huwelijk in de steek te laten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_69637990
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ga straks goed naar haar luisteren.
Ja ik ben ook wel benieuwd, zij is trouwens een type die overal boven staat, boeit er niet wat een ander denkt of zegt
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:18:57 #111
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69638711
Voorop gesteld.. dit topique met allemaal vrouwen die meevoelen in het drama van een bruut in de steek gelaten vrouw is HET topic om eens een lekkere bom te leggen ( aangenaam, VersaBOMMIE) en heerlijk te trollen opdat spontaan aan de andere kant van het scherm de tampons er van woede uitploppen zeg maar MAARRRRRRR ....Die Adam Curry is gewoon een te slappe ruggengraatloze lamlul om er niet op in te gaan. Geloof me, het feit dat ik hier niet blijf trollen gaat me enorm irriteren, het is een kans voor open doel en ik schop 'm uit medelij naar de zijlijn en ik denk dat ik mezelf ga kastijden

Afijn ... mijn visie...
Ik geef micky sowieso het voordeel van de twijfel. Zij is de enige partij, even ongeacht haar homewrecker verleden) die nagenoeg geen blaam treft. Want stel je voor je wor verliefd op een leuke vent, echt enorm verliefd.. Hoeveel vrouwen zijn er al niet gevallen voor het “echt waar, ik ga echt van mijn vrouw af want jij bent de enige voor me” bullshitpraatje? En nu niet allemaal zeggen ik niet .. JIJ OOK! Emoties en gevoelens kunnen rare dingen met een mens doen. Sterker nog het kan zelfs de volledige intentie van de man zijn, die echter elke vorm van ruggengraat ontbeert.

Ik zie de situatie een beetje van de andere kant. Ik ben na een lang doch nogal eenzijdig gevecht om mijn huwelijk te redden (* sterretje erbij want ik ga hier op terugkomen!) gescheiden van mijn ex-vrouw, en kwam daarma pas een andere vrouw tegen op mijn levenspad. Deze laatste is ook voor hoer en homewrecker uitgemaakt, terwijl die pas veel later in de picture kwam. Zij heeft daar niet voor gekozen en kan er niet veel aan doen dat ze verliefd op me is geworden, echter in eerste instantie werd ze wel aangewezen als de kwade in deze.

Micky kiest hier ergens wel voor omdat ze nog ten tijde van het huwelijk in de picture kwam, echter geen van jullie allen kan in haar hoofd kijken en zeker weten of er wel kwade intenties bij waren toen ze verliefd werd op Adam. Ze is dus hoogstens erg dom en heeft een hele slechte timing.

Adam daarentegen, is de enige aan te wijzen foute lul in dit verhaal.* Immers als je weet dat je huwelijk kut is en je realiseert je dat zogenaamd pas later als je al op je scharrel ligt zonder überhaupt moeite voor je huwelijk te hebben gedaan, dan ben je een ongelooflijke stomme hompmongool. Daarnaast is hij een ontzettende laffe hufter door Micky naar voren te laten schuiven als de hoer die het huwelijk verziekte. Heb dan ballen en stap naar voren in de pers met een duidelijk signaal dat Jij en jij alleen patries verneukt. Nu verneukt hij en Patries en hij gebruikt Micky, zijn zogenaamde hoop op de toekomst als afweerschild.

Nouja, da’s mijn visie en ik weet dat het gros van jullie, de angry vrouwelijke mob, liever vergif schieten op de buitenvrouw, maar het is wel overduidelijk wie de schuld is van het leed van zowel Patries als Micky.

Zo, en nu ga ik met mijn kop tegen de wand bonken omdat ik een troll-aantrekkelijk topic heb laten liggen 
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:26:48 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69638955
En er werd ook niet echt gehapt op je getroll.

Maar ik ben blij dat je je vrouwelijke kant hier durft te laten zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:29:42 #113
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69639043
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
En er werd ook niet echt gehapt op je getroll.

Maar ik ben blij dat je je vrouwelijke kant hier durft te laten zien.
Dat dus !
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69639058
Jaaaaaa ik kan je niet helemaal ongelijk geven,ik sta versteld van je
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:31:45 #115
207727 Smallish
Kleintje!
pi_69639092
Bommie! Wat eerlijk!

Joh, tuurlijk ligt dit hele verhaal genuanceerder en is het lekker makkelijk om Micky voor de hoer uit te maken. Dat is niet zo zwart-wit als (denk ik) veel posters het hier bedoelen, maar ik spreek natuurlijk alleen voor mezelf. Wat bij mij echter niet in m'n kop past is het feit dat zowel Curry als Hoogendijk het nodig vindt om nu de publiciteit te zoeken. Lekker voor Patries en vooral ook erg fijngevoelig naar dochter Curry. Die zal zich ook errug prettig voelen met de acties van paps en haar nieuwe stiefmams. De uitlatingen die hij doet over zijn huwelijksjaren met Patries . Zijn uitlatingen over het fantastische dat hij nu heeft met Micky: . Bah.

En jouw reactie wordt je vast in dank afgenomen.
Is dat zo?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:40:28 #116
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69639321
hulde voor Bommie van een niet vrouw
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:40:57 #117
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69639336
Jemig bommie, dat gescheld op Micky de hoer is een beetje een SHO-ding hoor. Dat moet je maar net weten natuurlijk. Maar zo scholden we ook op Victor en later op Rob. Ongenuanceerd en ordinair. Gewoon onszelf een beetje voor lul zetten door hysterisch gillend met de vinger te wijzen en intussen de meest bizarre speculaties als waarheden te presenteren. Dat is een beetje een running gag van SHO inmiddels (net als dat 'Team X'-gedoe. Dat is heus niet gebaseerd op diepgaand onderzoek naar de feiten, maar gewoon op waar het het 'lekkerste' is om bij te horen. Fuck de feiten. ) en je moet het maar niet zo serieus nemen, want dat doen we zelf ook niet.

Maar wel lief dat je er zo uitgebreid op in gaat.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:44:55 #118
207727 Smallish
Kleintje!
pi_69639458
En uiteindelijk is het toch allemaal de schuld van Jet.
Is dat zo?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:46:25 #119
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69639510
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:44 schreef Smallish het volgende:
En uiteindelijk is het toch allemaal de schuld van Jet.
Dat wou 'k maar zeggen inderdaad.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:46:28 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69639512
Inderdaad, dat je verliefd bent, okay, maar ga dan niet je ex onderuit halen en verloochen wat jullie hebben gehad.

Ik moet je zeggen, elke kerel die tegen mij zou gallen over zijn (ex-)vrouw, die mag wat mij betreft meteen gaan wiebelen, want dat zou hij mij ook flikken.
Ik heb respect voor een man die zijn vrouw niet natrapt, daar waar het zeker niet nodig is.

Natuurlijk kun je verliefd worden op een ander, zelfs op een ander die een relatie heeft, maar je kunt er ook voor kiezen om er niet op in te gaan. Laat die persoon maar eerst zijn zooi opruimen. Je haalt zelf ook je hele leven overhoop. Jaja, en dat alles uit naam van de liefde. Ook dat zal bekoelen.

Ik vind het nog knap hoe lang ze het met elkaar hebben uitgehouden. Er zijn er genoeg die dat nog niet eens lukt.

edit.
pi_69639542
RTL boulevard sluit vanavond af met Fuck you van Lily Allen op verzoek van Mickey.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:47:42 #122
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69639557
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Duderella het volgende:
Jemig bommie, dat gescheld op Micky de hoer is een beetje een SHO-ding hoor. Dat moet je maar net weten natuurlijk. Maar zo scholden we ook op Victor en later op Rob. Ongenuanceerd en ordinair. Gewoon onszelf een beetje voor lul zetten door hysterisch gillend met de vinger te wijzen en intussen de meest bizarre speculaties als waarheden te presenteren. Dat is een beetje een running gag van SHO inmiddels (net als dat 'Team X'-gedoe. Dat is heus niet gebaseerd op diepgaand onderzoek naar de feiten, maar gewoon op waar het het 'lekkerste' is om bij te horen. Fuck de feiten. ) en je moet het maar niet zo serieus nemen, want dat doen we zelf ook niet.

Maar is dat wel zo .. dat running gag enzo? Het gaat nu natuurlijk over een buitenvrouw.. dus ik denk een beetje van beiden ..

Aan de andere kant, is Patries wel zo oplettend geweest? Als een huwelijk kut is voor 1 beider partijen is 10 jaar toneelspelen wel veel zonder dat het door je ege opgemerkt gaat worden..
Heeft Patries niet oogluikend het huwelijk laten scheuren in de hoop dat Adam zijn lul achterna zou gaan zodat Patries vrij zou EN ze de schuld in Adams schoenen zou kunnen schuiven ?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:49:26 #123
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69639608
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad, dat je verliefd bent, okay, maar ga dan niet je ex onderuit halen en verloochen wat jullie hebben gehad.

Ik heb respect voor een man die zijn vrouw natrapt, daar waar het zeker niet nodig is.
Het zijn ook net bakfietsen he, anders komen ze niet vooruit
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:49:34 #124
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69639612
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Duderella het volgende:

Het is het voorrecht van een vrouw om een andere vrouw voor hoer en homewrecker uit te maken als ze met de man van een andere vrouw ervandoor gaat. Hij telt niet, want hij loopt 24/7 jumpend op zijn pik achterna van nieuwe spanning.
pi_69639622
Misschien bleven ze bij elkaar voor hun dochter...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')