quote:'Mijn dochter is zó teleurgesteld'
Curry: 'Ik vluchtte in marihuana'
AMSTERDAM, dinsdag - Adam Curry voelde zich tijdens zijn huwelijk met Patricia Paay al langer niet gelukkig. "Ik nam mijn toevlucht tot marihuana totdat ik mijn nieuwe liefde Micky Hoogendijk tegenkwam."
"Ik heb niet gepraat over mijn problemen en daardoor was de schade tussen mij en Patricia onherstelbaar." Curry verbrak twee weken geleden na 22 jaar zijn relatie met Paay.
quote:Exclusief: Adam Curry verbreekt stilzwijgen over liefde Micky Hoogendijk'Dit is échte liefde'
Vanessa Bontje
AMSTERDAM - 'Thuis denken ze dat papa gek is geworden en dat er een vrouw mijn leven is gestapt die schaamteloos misbruik van me maakt.' Adam Curry praat voor het eerst over de liefdesrelatie met Micky Hoogendijk, voor wie hij Patricia Paay verliet.
'Maar ik kan niet langer liegen tegen mezelf. Dit is echte liefde, ja. Ik kan maar tot één conclusie komen: met Patricia was ik blijkbaar niet gelukkig.'
Van Adam Curry en Micky Hoogendijk mag nu iedereen weten dat ze als een blok voor elkaar zijn gevallen. Maar samen op de foto, dat willen ze nog niet. Adam: 'We willen het mijn dochter Christina niet inwrijven.' Hij zegt, met tranen in zijn ogen: 'Het doet me heel veel verdriet dat ik haar zoveel pijn doe. Ze is zó teleurgesteld in me. Ja, ik ben vanaf de eerste zoen met Micky zeven weken lang oneerlijk geweest. Maar ik ben eigenlijk al jaren oneerlijk tegenover mezelf.'
Adam: 'Ik zou een waardeloze vader zijn als ik Christina, die bijna 19 is, niet meegeef dat het leven geen wals is, maar een wilde jungledans. Dat situaties veranderen, dat mensen veranderen. Ik vluchtte in marihuana, zat vast met mijn gevoel. Ik ben niet gék geworden, ik ben in tien jaar niet zo helder in mijn hoofd geweest. Ik ben nu op zoek naar mezelf en Micky gidst me daarin. Zij is mijn copiloot, ze begrijpt alles.'
Adam Curry besloot twee weken geleden aan zijn vrouw Patricia te vertellen dat het na 22 jaar over was. 'Als Patricia eerlijk is tegenover zichzelf, dan wéet ze dat het tussen ons lan langer niet meer was zoals vroeger. Er is toen we tien jaar geleden definitief naar Europa kwamen veel veranderd. Tussen ons, maar ook met mij. Ik heb daarover niet gepraat, en als je lang genoeg ontkent dat er iets misgaat, is de schade uiteindelijk onherstelbaar.'
Het ligt niet aan jou, maar aan mij in het kwadraat. Slappe hap, die Curry.quote:
Nou he! Dat ie dat zelf niet ziet. Misschien zit zijn lul haar voor zijn ogen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:06 schreef Copycat het volgende:
Wat een overduidelijk midlifecrisis problematiek.
En al tien jaar niet meer gelukkig. De fucking helft van je huwelijk, eikel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:22 schreef Duderella het volgende:
Ook prettig trouwens, als je ex-echtgenoot verklaart dat hij zijn huwelijk met je eigenlijk zo kut vond, dat hij al jaren zijn toevlucht nam in de marihuana. Dat is gewoon een trap na.
Volgens mij zijn dat van die Thaise trannies. Vrouwen met een pik.quote:Wat zijn eigenlijk ladyboys? (In dat stukje van GS).
quote:Ik ben nu op zoek naar mezelf en Micky gidst me daarin. Zij is mijn copiloot, ze begrijpt alles.'
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
![]()
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
"Zij is mijn copiloot."quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
![]()
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Nou ja, ik ben de beroerdste niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:51 schreef peterfan het volgende:
" ik ben niet gek geworden, ik zie het nu pas allemaal helder..."![]()
OMFG!
gekkig...yep gekkig!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:14 schreef Anniebab het volgende:
FF vraagje aan wie dan ook :Er worden zeker wel eens stukjes verwijderd van een topic/Want ik las t eens na en mistte stukjes,klopt dat of word ik gekkig?
volgens mij niet, tenzij een modje aan het schoonmaken geslagen is.. maar die zijn ook....gekkig... Net als de Admins!quote:
Nou dan vonden ze die boxershort te heftig want dat stuk is weg. Ach ging ook wel een beetje te ver eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij niet, tenzij een modje aan het schoonmaken geslagen is.. maar die zijn ook....gekkig... Net als de Admins!
hoe jong ben jij eik ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou dan vonden ze die boxershort te heftig want dat stuk is weg. Ach ging ook wel een beetje te ver eigenlijk.
ik dacht zelf ietsje ouder omdat je soms zooooooooo vorzichtig en genuanceerd bent...quote:
Hoi Ole, wat heb je aan, wat zijn je maten ?quote:
Ja maar ik heb alles ff nagelezen van vorige week en toen schaamde ik me dood, en toen kwam die Wave fan er ook ff tussen .Ja misschien ben ik soms wel wat te voorzichtig.Moet ook ff wennen hier hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik dacht zelf ietsje ouder omdat je soms zooooooooo vorzichtig en genuanceerd bent...
Ohwja! Adam steent natuurlijk de grot uit, hij wijst alle mannen de weg !
Maar wat is er nou mis met na 10 jaar erachter komen dat je huwelijk kut is?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
![]()
Slap geouwehoer. En dan heb ik het niet over Paay of Curry.
Jij bent gewoon nog een ouwerwetse verknipte kerel. Met een Zeeman onderbroek, net als eddem...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Ole, wat heb je aan, wat zijn je maten ?
Ohwja: Team Adam!
Twintig jaar. Niks. Alleen is het imo wel een beetje midlifecrisis-suf om 't niet binnen je huwelijk bespreekbaar te maken, maar om, onder het mom 'mijn vrouw begrijpt me niet meer', alles op te geven voor een kalverliefde op leeftijd. En om vervolgens in de media nog even fijntjes uit te halen naar je soon to be ex, met uitspraken dat het laatste decennium van jullie gezamenlijk leven al een farce was.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:37 schreef versabommie het volgende:
Maar wat is er nou mis met na 10 jaar erachter komen dat je huwelijk kut is?
quote:Interview met Micky Hoogendijk
Nederland kijkt Micky Hoogendijk met de nek aan omdat ze gezien wordt als degene die Adam Curry en Patricia Paay uit elkaar heeft gedreven. Vanavond praat ze er voor het eerst over met RTL Boulevard.
Net terug van haar vakantie op Ibiza met Adam Curry vertelt Micky Hoogendijk voor het eerst over hoe verliefd ze is op de aanstaande ex-man van Patricia Paay. Sinds het bekend is dat zij achter de breuk tussen Adam en Patricia zit, heeft de actrice veel stront over zich heen gekregen. Voor Micky is het dus nu tijd om daar op te reageren.
Laatst gewijzigd: dinsdag 02 juni 2009, 12:46
En dan tegelijk uitspraken doen als: " Ik wil het mijn dochter niet inwrijven..." .quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twintig jaar. Niks. Alleen is het imo wel een beetje midlifecrisis-suf om 't niet binnen je huwelijk bespreekbaar te maken, maar om, onder het mom 'mijn vrouw begrijpt me niet meer', alles op te geven voor een kalverliefde op leeftijd. En om vervolgens in de media nog even fijntjes uit te halen naar je soon to be ex, met uitspraken dat het laatste decennium van jullie gezamenlijk leven al een farce was.
En bedankt, Adam.
Als het huwelijk kut is, hoeft hij geen ander te nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wat is er nou mis met na 10 jaar erachter komen dat je huwelijk kut is?
Diepteinterview over zijn knuppel ofzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft
Zo boeiend vond ik zijn knuppel anders niet op die foto'squote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Diepteinterview over zijn knuppel ofzo.![]()
Tamelijk smakeloze bende maken ze er overigens van.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zo boeiend vond ik zijn knuppel anders niet op die foto'sMaar dat geeft niet voor Mickey, immers is dit échte liefde
Albert is er vanavond niet zit in England..Dus zal dat smakeloze wel meevallen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Diepteinterview over zijn knuppel ofzo.![]()
Tamelijk smakeloze bende maken ze er overigens van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |