Hij had 16 goals over het hele seizoen, nu in de playoffs heeft ie dr al bijna half zoveelquote:Op zondag 31 mei 2009 02:55 schreef nyny83 het volgende:
InderdaadSpeelt goed de laatste paar wedstrijden. Blij dat het weer 1-1 is.
Dat is ook waarom de Penguins gewoon weer in de finals staan. In de reguliere competitie waren ze veel te afhankelijk van Malkin en Crosby alleen. Nu zijn er meer spelers die het verschil kunnen en hebben gemaakt. Sinds de trainer switch en komst van Guerin is het alleen maar beter gegaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
Hij had 16 goals over het hele seizoen, nu in de playoffs heeft ie dr al bijna half zoveel
Matig? Nul shots in een power play is gewoon slecht.quote:
Klopt, maar toen hij het typte was de PP nog niet afgelopenquote:Op zondag 31 mei 2009 03:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Matig? Nul shots in een power play is gewoon slecht.
Haha ja, eindelijk een duidelijke replay van die goal. Dacht eerst dat het de defenceman was.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:45 schreef nyny83 het volgende:
HAha die goal van Stuart was idd wel lame. Rebound vanaf de boarding tegen de achterkant van het been van Fleury zo te zien.
Klopt jaquote:Op zondag 31 mei 2009 03:50 schreef nyny83 het volgende:
Heuj, eigenlijk nooit geweten... maar begrijp ik nou van de commentator dat als je een icing maakt dat je niet mag linechangen? In dat geval wel een slimme time-out.
Weet niet welke series het was, volgens mij Penguins tegen de Canes en de Canes wisselde wel, maar moesten terug wisselen want het was icing.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:50 schreef nyny83 het volgende:
Heuj, eigenlijk nooit geweten... maar begrijp ik nou van de commentator dat als je een icing maakt dat je niet mag linechangen? In dat geval wel een slimme time-out.
Even opgezocht, maar is pas sinds 2005-2006. Grappig, nooit gewetenquote:
Ja alweer. Pens zijn totaal niet minder imo maar Detroit scoort 3 van die lame goals..quote:
same here eigenlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 04:32 schreef Katth het volgende:
Blijf me verbazen over het aantal leger/marine reclames tussendoor en aan de andere kant ook weer niet. Blijft Amerika
Beetje tegenwicht. Veel Pens fans hier.quote:
Ik ben bang dat niemand meer wil. En terecht.quote:Op zondag 31 mei 2009 04:32 schreef Katth het volgende:
Blijf me verbazen over het aantal leger/marine reclames tussendoor en aan de andere kant ook weer niet. Blijft Amerika
Tja.... we voeren 2 oorlogen momenteel, en Noord Korea en Iran beginnen ook redelijk lastig te doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 04:32 schreef Katth het volgende:
Osgood speelde weer goed inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef Guard het volgende:
Osgood was ook good () als ik de de highlights zo zie...
En eeuwig zonde dat die spinmove van Crosby geen goal opleverde, dat was echtgeweest
quote:The first octopus landed on the ice during the Red Wings' 1952 Stanley Cup run, courtesy of brothers Pete and Jerry Cusimano, who owned a fish market. If you know your cephalopods, you will know that an octopus has eight tentacles. In those days it took eight playoff wins to claim the Cup, hence the supposed symbolism of the gesture.
Er zijn veel betere streams te vindenquote:Op maandag 1 juni 2009 02:23 schreef PirE het volgende:
http://en.justin.tv/rkonwo
streampje voor de liefhebbers
Idd, die neem ik ook altijd. Strakke kwaliteit en hapert nooit.quote:
Zal best, maar de kwaliteit van die sopcast stream is wel beterquote:Op maandag 1 juni 2009 02:34 schreef Katth het volgende:
[..]
Die loopt dik een minuut achter.
http://www.justin.tv/zeeghost/popout
pass=gold
Die is nog beter dan de sopcast, maar die ustreams zijn vaak erg haperig en knallen er vaak uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:42 schreef nyny83 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/PuckYou werkt ook goed
Klopt, maar dit keer hapert hij niet, vandaar dat ik hem even noem. Ustreams zijn over het algemeen idd haperig, maar die van PuckYou is de laatste tijd erg goed, behalve als er voetbal op TV isquote:Op maandag 1 juni 2009 02:46 schreef Katth het volgende:
[..]
Die is nog beter dan de sopcast, maar die ustreams zijn vaak erg haperig en knallen er vaak uit.
Zat er wel een beetje aan te komen.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:54 schreef Saviola het volgende:
Malkin kreeg hem dus. Aarzelend begin van de Pens maar ze hebben zich goed hersteld
Ik van die foodcommercials.. Bacon Burgers, Philly cheesesteaks.. krijg er altijd zo'n vreselijke honger van 's nachtsquote:Op maandag 1 juni 2009 02:56 schreef nyny83 het volgende:
Ik word echt knetterleip van die Marines-reclames
Haha ik voel je pijn (in mn buik)quote:Op maandag 1 juni 2009 03:02 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik van die foodcommercials.. Bacon Burgers, Philly cheesesteaks.. krijg er altijd zo'n vreselijke honger van 's nachts
Hehehe, daarom heb ik net een blik knakworsten warm gemaaktquote:Op maandag 1 juni 2009 03:02 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik van die foodcommercials.. Bacon Burgers, Philly cheesesteaks.. krijg er altijd zo'n vreselijke honger van 's nachts
Yup, maar wel mooi ingeschoten. Gisteren waren de refs in het voordeel van de pens, mag ook wel eens andersomquote:Op maandag 1 juni 2009 03:31 schreef Saviola het volgende:
Ja hoor, 2-1 Detroit terwijl Hossa een penalty had moeten krijgen
Valt toch wel mee? Gaf net een knappe assist op Guerin die hem op de paal schootquote:
Kruisje klikken ^^quote:Op maandag 1 juni 2009 04:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op http://www.ustream.tv/channel/PuckYou word ik GEK van die religieuze ads die steeds in beeld verschijnen
Blijft toch terugkomenquote:
Haha ja, Osgood deed ook nog ff mee en raakte een ref.quote:Op maandag 1 juni 2009 04:42 schreef nyny83 het volgende:
wow, dikke fights nog ff... die pak ik nog ff mee
Klopt, het is ook iets gelijkwaardiger. Maar Wings blijven beter op de beslissende momenten.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:09 schreef Fiama het volgende:
Heb beide wedstrijden niet kunnen zien maar als ik het allemaal zo lees is het meer gelijkwaardig dan vorig jaar. Het is voor mij dus ook niet onwaarschijnlijk dat het na de 2 wedstrijden in Pittsburgh 2-2 staat. Detroit blijft gewoon goed, dus het is maar even afwachten.
2-2 in powerplay van Pens nu: slap shot van Letang. Leek houdbaar...quote:
Mwah, het was gewoon een penalty. Enige fout die ze hebben gemaakt is het niet callen van die too many men. Ben ff mn laptop verplaatsen en aan de TV koppelenquote:
Hij kreeg een paar goede beuken maar is voor de duivel niet bang. Prachtig dat 'ie zo knokt steeds.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:59 schreef Saviola het volgende:
Niet kunnen kijken helaas, wel goed van de Pens![]()
Die Helm is wel een heldje, maar hij werd zo te zien toch een paar keer helemaal omver gebeukt
In de nacht van donderdag op vrijdag om 02.00 's nachtsquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Fiama het volgende:
En ik heb internet.... volgende game kan ik dus weer kijken! 2-2 wordt het, moet ook gewoon.
Laat het inderdaad maar 2-2 worden, ja. Niks mis mee, als de Wings maar wel uiteindelijk de Cup pakkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Fiama het volgende:
En ik heb internet.... volgende game kan ik dus weer kijken! 2-2 wordt het, moet ook gewoon.
Noooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef popolon het volgende:
Draper en waarschijnlijk ook Datsyuk zijn erbij.
Hmm, Malkin is eigenlijk beter in vorm. Misschien kunnen de Wings daar beter hun best verdedigende center op zetten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:25 schreef WasQ het volgende:
Er moet helaas wel meer beter. Te beginnen met PK! Dat is echt dramatisch. Maar thuis in de Joe kunnen we weer lekker Zetterberg op Crosby zetten...
Vanavond?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:29 schreef nyny83 het volgende:
Red Wings winnen met gemak vanavond voorspel ik.
Vrij dominant. Veel hits. En Datsyuk doet ook meteen vuil werk .quote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:49 schreef nyny83 het volgende:
Heuj die penalty voor Kunitz slaat nergens op
Hahaquote:Op zondag 7 juni 2009 03:27 schreef nyny83 het volgende:
Volgens mij zit Drizzt Dourden stiekem TOCH te kijken trouwens
En ook veel wel. Volgens mij 2 assists al. Pens pakken nu domme penalties. Zo gaan ze nooit meer terugkomen.quote:Op zondag 7 juni 2009 03:31 schreef popolon het volgende:
Zoveel dat Datsyuk doet dat niet in de stats verschijnt, wat een verschil maakt hij.
Ja, ik zit hier ook als anti-penguins fanquote:Op zondag 7 juni 2009 04:46 schreef nyny83 het volgende:
Mjah, gelukkig ben ik geen fan en heb ik alleen een lichte voorkeur voor de Pens in deze series
Behoorlijk grote kans denk ik. Denk dat een kans om de cup te winnen onvermoede krachten losmaakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:03 schreef Saviola het volgende:
Zelfs als ze game 6 winnen, hoeveel kans hebben ze nou daadwerkelijk om een game 7 te winnen in Detroit..
Nietquote:Op zondag 7 juni 2009 03:27 schreef nyny83 het volgende:
Volgens mij zit Drizzt Dourden stiekem TOCH te kijken trouwens
Danke.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef nyny83 het volgende:
In de nacht van dinsdag op woensdag om 02.00 uur
Tuurlijk, het kan altijd gebeuren dat Fleury een mega-dag heeft en de puck er gewoon niet in wil. Aan de andere kant hebben de Pens een whopping twee goals in drie wedstrijden in de Joe gescoord, dus dan kan het lange wedstrijd wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beginnen sommige Wingsfans hem al te knijpen?
Eerlijk toegegeven, dat had ik gister ook![]()
Tja och, ik heb geen hekel aan de Wingsquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef WasQ het volgende:
Respect dat je ervoor uit durft te komen dat je een Avs-fan bent
De rivalry was altijd geniaal, maar ik ben bang dat het van Detroit-kant nu vrijwel over is. Onze rivals zijn momenteel de Sharks (met Lemieux) en de Ducks (en de Pens, eigenlijk alle dieren die in/op het water leven).
Zijn jullie al met meer dan ik. Volgens mij ben ik de enige sharks-fan hierquote:
De Sharks houden alleen niet zo van playoffs..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zijn jullie al met meer dan ik. Volgens mij ben ik de enige sharks-fan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |