nah standaard moet ik op de een of andere manier t glas van een nieuw horloge binnen 2 weken bekrassen langs een muur ofzoquote:Op zondag 31 mei 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
Zijn hier ook mensen die hun horloge altijd kwijt raken of kapot maken?
Ik snap het.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah snap t ook niet ik las wel iets over de bandjes enzo
ik heb alleen naar t klokje gekeken en vond die andere dan beter dan dat met die romeinse cijfers
maar blijf erbij, beide zijn ze niets
Vandaag lekker rustig aan doen en van het weer genieten.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:51 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Omdat ik zo eigenwijs geweest ben gisteren, veel te veel gedaan, daarna ben ik te moe om te slapen. Typisch gevalletje: eigen schuld, dikke bult
Gisteren vanaf half 5 's middags tot 3 uur 's nachts aan het zuipen geweest.quote:
1 wijzertje is erafgevallenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
Zijn hier ook mensen die hun horloge altijd kwijt raken of kapot maken?
Je hebt pm trouwens.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah standaard moet ik op de een of andere manier t glas van een nieuw horloge binnen 2 weken bekrassen langs een muur ofzo
Oh. Hm, dan kon jij alsnog wel eens winnen. Op drank!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gisteren vanaf half 5 's middags tot 3 uur 's nachts aan het zuipen geweest.
Nu ook echt ontzettend brak.
Dat trek ik niet eens meer tegenwoordig.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gisteren vanaf half 5 's middags tot 3 uur 's nachts aan het zuipen geweest.
Nu ook echt ontzettend brak.
dat is waar maar toch, zoek nog even verderquote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik snap het.Maar wilde eens iets anders/aparts uitproberen. Heb al zo'n standaard stalen band-ding, en om nou weer zo'n zelfde te kopen, vind ik ook maar geldverspilling.
Dat gaat heel makkelijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah standaard moet ik op de een of andere manier t glas van een nieuw horloge binnen 2 weken bekrassen langs een muur ofzo
Oude man.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat trek ik niet eens meer tegenwoordig.
ouwe lulquote:Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoe kan een horloge gay zijn?quote:
Ik ook niet, van 22:00 tot 3:00 was lang genoeg, gezien mijn kater.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je had toen je thuiskwam een halve liter water moeten tanken.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef Kluts het volgende:
Als iemand DE remedie tegen een kater heeft houd ik me aanbevolen.
En hij deed het weer?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1 wijzertje is erafgevallenZelf wel weer gefixt
ik hoorde gebakken eieren met spekquote:Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef Kluts het volgende:
Als iemand DE remedie tegen een kater heeft houd ik me aanbevolen.
Verwijfde stijl.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe kan een horloge gay zijn?
Omdat ze voor je gevoel meer voor een vrouw zijn?
Daar helpt bij mij echt niet. Een vette hap of gewoon een bord warm eten helpt bij mij wel weerquote:Op zondag 31 mei 2009 11:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je had toen je thuiskwam een halve liter water moeten tanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |