Ik kon op een gegeven moment rechts mijn horloge niet meer dragen, vanwege shunt. En links kon ik niet aan wennen. Ding in de kast gelegd, tot ik merkte dat zonder veel relaxer is, minder bewust van tijd op de een of andere manier. En dat is relax. Plus ik hou dus niet meer van shit aan mijn lijf.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ketting of ring ofzo draag ik niet alleen mn horloge
heb wel lang een ring gedragen dus en heel afentoe schrik ik me even rot en denk waar is mn ring, om dan te bedenken OHJA ik hoef dat ding niet meer om
sja mn tatoeages tellen die ook?
Hoe oud ben je ? want de platte horloges zijn over het algemeen de wat meer oude lullen horloges..quote:Op zondag 31 mei 2009 11:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Klopt. Wil niet zeggen dat ik deze ga kopen hoor, maar heb nou ook weer geen 1000+ euro over voor een of ander Zwitsers automatisch horloge
[..]
Zonnebril heb je ook niet?
Dat is waar.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en soms best handig vind ik weet je tenminste wanneer je klaar bent met werken en doe je niet teveel
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ah. Mijne ging ook mee de middellandse zee in, je wil niet weten hoe dat stoffen bandje rookDat is ook waarom ik m niet meer om heb
Voor mij dus wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Omdat een zonnebril vaak net als een horloge als mode-object wordt gezien (en niet als louter functioneel item).
20quote:Op zondag 31 mei 2009 11:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ? want de platte horloges zijn over het algemeen de wat meer oude lullen horloges..
Kijk anders eens in de eco-drive serie van citizen
Goeie morgenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:45 schreef Jannuk het volgende:
goeiemorgen![]()
![]()
Men, wat heb ik rot geslapen vannacht
nah sinds wanneer is oiets leeftijdsgebonden?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ? want de platte horloges zijn over het algemeen de wat meer oude lullen horloges..
Kijk anders eens in de eco-drive serie van citizen
Wat is er dan allemaal nog meer gebeurd gisteren?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:33 schreef DR34M3R het volgende:
Wat hing er in de lucht gisteren
sterkte feitosa
Ik en nog steeds op zoek, iets à la danish design, niet over de top dus. En klein, want ik heb hele dunne polsenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]kan me er wat bij voorstellen
mijn waterdichte horloge is dat niet meer sinds er een nieuw batterijtje in moest
wordt tijd voor een nieuwe!!
Voor mij niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Omdat een zonnebril vaak net als een horloge als mode-object wordt gezien (en niet als louter functioneel item).
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah sinds wanneer is oiets leeftijdsgebonden?
van die enorme joekels vind ik echt zo overdreven not done he, doe er dan nog een zegelring bij en een goudenketting om en tis compleet
Thnx, was al koffie aan het tankenquote:
Hier op FOK! niks volgens mij.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er dan allemaal nog meer gebeurd gisteren?
Nog een reden waarom je zo slecht geslapen hebt?quote:
Stijl gebonden wel jaquote:Op zondag 31 mei 2009 11:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah sinds wanneer is oiets leeftijdsgebonden?
van die enorme joekels vind ik echt zo overdreven not done he, doe er dan nog een zegelring bij en een goudenketting om en tis compleet
jah snap t ook niet ik las wel iets over de bandjes enzoquote:Op zondag 31 mei 2009 11:47 schreef Marurk het volgende:
Toch apart dat het merendeel kiest voor de klassieke met Romeinse cijfers.
We zijn het eens!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah snap t ook niet ik las wel iets over de bandjes enzo
ik heb alleen naar t klokje gekeken en vond die andere dan beter dan dat met die romeinse cijfers
maar blijf erbij, beide zijn ze niets
dus ik heb een ouwe wijven horloge?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Stijl gebonden wel jaje beschrijft het al zelf. Moet je maar eens opletten, horloges zijn echt wel aan leeftijd gebonden
Omdat ik zo eigenwijs geweest ben gisteren, veel te veel gedaan, daarna ben ik te moe om te slapen. Typisch gevalletje: eigen schuld, dikke bultquote:Op zondag 31 mei 2009 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
Nog een reden waarom je zo slecht geslapen hebt?
Ik had een soortgelijke situatie gisterquote:Op zondag 31 mei 2009 11:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er dan allemaal nog meer gebeurd gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |