Och.. komt wel weer goed allemaal. Uiteindelijk. Misschien met hem, misschien op een andere manier, ik weet het niet. Maar voorlopig nog ff niet dus.quote:
Het leven duurt lang zat inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och.. komt wel weer goed allemaal. Uiteindelijk. Misschien met hem, misschien op een andere manier, ik weet het niet. Maar voorlopig nog ff niet dus.
What happened?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:33 schreef DR34M3R het volgende:
Dat sowieso, maar niet op de manier zoals jij denkt vrees ik. Mijn ex komt mijn kids terugbrengen, en mijn.. tsja, sinds gisteren ex-bf bliijkbaar wil ook nog even komen praten vanmiddag.
Ik ga de details hier niet neerzetten, maar houd het maaar op wat issues die eerst opgelost moeten worden voor we überhaupt verder kunnen, als dat er nog in zit iig. Probleem is dat we wel nog stapel zijn op elkaar, maar deze 2 punten zijn nu gewoon een te groot struikelblok.quote:
Heb je het over een beste vriend of vriendin of jouw vriend? Nou ja, hoe dan ook, succes!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga de details hier niet neerzetten, maar houd het maaar op wat issues die eerst opgelost moeten worden voor we überhaupt verder kunnen, als dat er nog in zit iig. Probleem is dat we wel nog stapel zijn op elkaar, maar deze 2 punten zijn nu gewoon een te groot struikelblok.
Gisteren wezen "shoppen"quote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef Carooltje79 het volgende:
sow het wordt al wat drukker hier?
Hoe was jullie weekend? En nog plannen voor vandaag?
Over mijn vriend. Tenminste.. dat was ie. Ik ga er van uit dat een vriendschap er sowieso wel in zal zitten nog, time will tell..quote:Op zondag 31 mei 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het over een beste vriend of vriendin of jouw vriend? Nou ja, hoe dan ook, succes!
Gisteren lekker bbq met wat vrienden.. was super gezelliequote:Op zondag 31 mei 2009 10:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gisteren wezen "shoppen"
Vandaag lekker thuis in de tuin wat kleur opdoen (moet nu echt eens wat gaan leren).
Jij?
Goedemorgenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef Carooltje79 het volgende:
sow het wordt al wat drukker hier?
Hoe was jullie weekend? En nog plannen voor vandaag?
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 10:46 schreef Ajam het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Gisteren wezen shoppen. (oh, niet met Marurk trouwens, als ik dat geweten had, hadden we samen kunnen gaan). Vandaag lekker met een boekje op het balkon denk ik.
Jeetje.. Succes!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
Over mijn vriend. Tenminste.. dat was ie. Ik ga er van uit dat een vriendschap er sowieso wel in zal zitten nog, time will tell..
Min of meer hetzelfde weekend als ik dus!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:46 schreef Ajam het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Gisteren wezen shoppen. (oh, niet met Marurk trouwens, als ik dat geweten had, hadden we samen kunnen gaan). Vandaag lekker met een boekje op het balkon denk ik.
BBQenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gisteren lekker bbq met wat vrienden.. was super gezellie![]()
en vanmiddag een kinder-verjaardag.. dus geen rustig zondagje voor mij
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Wat gaan de Singles vandaag doen...?
Was voor mij ook weer 1ste x dit jaarquote:
Ja, best wel. Duurde even voor ik sliep haha. Wat verstandig!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
In de tuin wat leren (moet ook eens gebeuren), en daarbij een beetje kleur opdoen.
Goedemorgen autoquote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Mopje! Ik heb je niet meer laten weten, maar het wordt wel krap, zoals verwacht..quote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Sterkte.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Over mijn vriend. Tenminste.. dat was ie. Ik ga er van uit dat een vriendschap er sowieso wel in zal zitten nog, time will tell..
Okéquote:Op zondag 31 mei 2009 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mopje! Ik heb je niet meer laten weten, maar het wordt wel krap, zoals verwacht..
Ik moet mijn huis opruimen en meubels verplaatsen enzo. En bbq-en vanavond.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Dank je wel. Ga jij nog leuke dingen doen?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:56 schreef automatic_ het volgende:
OkéJammer maar helaas. Veel plezier in ieder geval straks en morgen
De beste manier toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:57 schreef dawg het volgende:
Ik ga straks mijn kater wegzuipen op het 60e verjaardagsfeestje van mijn vader.
Actief hoor! Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen, maar "opruimen" vind ik nietsquote:Op zondag 31 mei 2009 10:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moet mijn huis opruimen en meubels verplaatsen enzo. En bbq-en vanavond.![]()
Wat ga jij doen?
Have funquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Actief hoor! Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen, maar "opruimen" vind ik niets
Dagje autorijden dus?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zus is nu douchen, daarna ga ik douchen en dan gaan we naar mijn ouders. Later vanmiddag ga ik richting Almere en vanavond richting België voor een feestje.
Ja zoiets, alleen het ritje naar België is gewoon onderuit zakken in een té relaxte autoquote:Op zondag 31 mei 2009 11:04 schreef dawg het volgende:
Dagje autorijden dus?
Autorijden is leuk, zolang het niet langer dan 2 uur is. Alles langer pak ik liever de trein.
Ja, met een betje geluk heb ik de mijne volgende week ook weer terug.quote:
De tweede.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:13 schreef Marurk het volgende:
OK, even een vraagje voor de dames.
Welke vinden jullie het mooist?
http://i299.photobucket.com/albums/mm296/Marurk/234.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm296/Marurk/123.jpg
ik vind ze beide niets maar als ik MOET kiezen dan de 234quote:Op zondag 31 mei 2009 11:13 schreef Marurk het volgende:
OK, even een vraagje voor de dames.
Welke vinden jullie het mooist?
http://i299.photobucket.com/albums/mm296/Marurk/234.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm296/Marurk/123.jpg
ja toch je eigen? gelukt om m ergens te laten fixenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, met een betje geluk heb ik de mijne volgende week ook weer terug.
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja toch je eigen? gelukt om m ergens te laten fixen
Maar misschien des te beter voor je groei als mensquote:Op zondag 31 mei 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Damn, gisteren was niet goed voor mijn zelf vertrouwen
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind ze beide niets maar als ik MOET kiezen dan de 234
OK, bedanktquote:
wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Damn, gisteren was niet goed voor mijn zelf vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |