Ik heb nooit zin in een lapoquote:Op zondag 31 mei 2009 00:59 schreef Jotcha het volgende:
Had geen zin in de lapo, kan geen OP erin zetten met de iPod
Ik kan het aantal posts niet zien, is puur gokkenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in een laponormaal post ik ook niet meer na de 290 posts ofzo
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie al weer single eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat we geen lapo willen?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef Marurk het volgende:
En dat is dus het probleem waarom we single zijn.
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:05 schreef Marurk het volgende:
[..]Ik 4-5 maand, maar was relatie van niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 jaar dus
![]()
Sinds November vorig jaarquote:Op zondag 31 mei 2009 01:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan het aantal posts niet zien, is puur gokken
Hoe lang zijn jullie al weer single eigenlijk?
Gewoon actie ondernemen, dat moeten we doen. Niet zeggen dat we geen zin hebben. Gaan met die banaan.quote:
Was het maar zo simpel hequote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gewoon actie ondernemen, dat moeten we doen. Niet zeggen dat we geen zin hebben. Gaan met die banaan.
Als dat zo makkelijk was, bestond deze reeks niet geloof ikquote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gewoon actie ondernemen, dat moeten we doen. Niet zeggen dat we geen zin hebben. Gaan met die banaan.
Mij lukt het de laatste tijd wel beterquote:Op zondag 31 mei 2009 01:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk was, bestond deze reeks niet geloof ik
Ik geef toe, ik moet meer ondernemend zijn.. Maar zo op iemand afstappen ofzo, nee das niet mijn ding
Ach ik denk dat ik wel weet wat ik wil.. Alleen als 't puntje bij 't paaltje komt, wil 't mij nietquote:Op zondag 31 mei 2009 01:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mij lukt het de laatste tijd wel beterIk heb alleen geen idee wat ik nou precies wil
Herkenbaar. Ik ben ook niet zo'n player. Een aantal gasten die ik ken van de studie zijn dat wel. Die willen alleen neukrelaties en verder niets.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk was, bestond deze reeks niet geloof ik
Ik geef toe, ik moet meer ondernemend zijn.. Maar zo op iemand afstappen ofzo, nee das niet mijn ding
Neukrelatie lijkt me niks, kan ik niet uit ervaring zeggen, maar goed. En ik neem alleen zelf initiatief als ik zie dat de ander me leuk vindt, of als de ander nog minder initiatief neemtquote:Op zondag 31 mei 2009 01:15 schreef Marurk het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben ook niet zo'n player. Een aantal gasten die ik ken van de studie zijn dat wel. Die willen alleen neukrelaties en verder niets.En dan het liefst ook nog met jonge meisjes (totaal niet hun leeftijd).
En ja, afstappen op meisjes is soms lastig. Maar wij mannen zijn wel degenen die het initiatief moeten nemen. Een paar vriendinnen van mij zeggen zelf dat ze vinden dat de man het in alle gevallen moet doen. Zij zijn wel de laatste die iets zullen ondernemen.
Ja zo ben ik ook wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Neukrelatie lijkt me niks, kan ik niet uit ervaring zeggen, maar goed. En ik neem alleen zelf initiatief als ik zie dat de ander me leuk vindt, of als de ander nog minder initiatief neemt
En dan blijf ik in m'n eentje overquote:
Maar jij ging zo ook slapenquote:
Hier? Geen idee..quote:
Wat programmeren?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hier? Geen idee..
Ben op 't moment aan 't programmeren, en ik ben veel te eigenwijs't wil me niet lukken, dus ik ga waarschijnlijk pas slapen als het me wel lukt
Ik ben niet verder gekomen dan HTMLquote:
Weltrustenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan HTML
Anyway, veel succes nog. Ik ben nu echt weg. Morgen wil ik ook nog een beetje normaal zijn.
Tot morgen ofzo!
Vrouw en 5000+ reacties in je fotoboek... wat doe je hierquote:Op zondag 31 mei 2009 03:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen!!!
Hoe is het hier?
Net uitgeweest met vriendin en Djayzz was erg gezellig. En zelfs nog iemand tegen gekomen die ik enkel van foto kende en hij ziet er best leuk uit meot ik zeggen
Dus daar zal binnenkort wel een date inzitten
Cue toch, zo laat hier?!quote:Op zondag 31 mei 2009 03:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen!!!
Hoe is het hier?
Net uitgeweest met vriendin en Djayzz was erg gezellig. En zelfs nog iemand tegen gekomen die ik enkel van foto kende en hij ziet er best leuk uit meot ik zeggen
Dus daar zal binnenkort wel een date inzitten
Een vent of dat niet?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
@TT. Blijkbaar.
Maar eerst ontbijten met ibu, mijn hoofdpijn van gisteravond is alleen maar erger geworden vannacht. Wel geslapen gelukkig. En nu eens zien wat vandaag me gaat brengen.
Dat sowieso, maar niet op de manier zoals jij denkt vrees ik. Mijn ex komt mijn kids terugbrengen, en mijn.. tsja, sinds gisteren ex-bf bliijkbaar wil ook nog even komen praten vanmiddag.quote:
okquote:Op zondag 31 mei 2009 10:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar niet op de manier zoals jij denkt vrees ik. Mijn ex komt mijn kids terugbrengen, en mijn.. tsja, sinds gisteren ex-bf bliijkbaar wil ook nog even komen praten vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |