Ik heb nooit zin in een lapoquote:Op zondag 31 mei 2009 00:59 schreef Jotcha het volgende:
Had geen zin in de lapo, kan geen OP erin zetten met de iPod
Ik kan het aantal posts niet zien, is puur gokkenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in een laponormaal post ik ook niet meer na de 290 posts ofzo
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie al weer single eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat we geen lapo willen?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef Marurk het volgende:
En dat is dus het probleem waarom we single zijn.
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:05 schreef Marurk het volgende:
[..]Ik 4-5 maand, maar was relatie van niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 jaar dus
![]()
Sinds November vorig jaarquote:Op zondag 31 mei 2009 01:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan het aantal posts niet zien, is puur gokken
Hoe lang zijn jullie al weer single eigenlijk?
Gewoon actie ondernemen, dat moeten we doen. Niet zeggen dat we geen zin hebben. Gaan met die banaan.quote:
Was het maar zo simpel hequote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gewoon actie ondernemen, dat moeten we doen. Niet zeggen dat we geen zin hebben. Gaan met die banaan.
Als dat zo makkelijk was, bestond deze reeks niet geloof ikquote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gewoon actie ondernemen, dat moeten we doen. Niet zeggen dat we geen zin hebben. Gaan met die banaan.
Mij lukt het de laatste tijd wel beterquote:Op zondag 31 mei 2009 01:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk was, bestond deze reeks niet geloof ik
Ik geef toe, ik moet meer ondernemend zijn.. Maar zo op iemand afstappen ofzo, nee das niet mijn ding
Ach ik denk dat ik wel weet wat ik wil.. Alleen als 't puntje bij 't paaltje komt, wil 't mij nietquote:Op zondag 31 mei 2009 01:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mij lukt het de laatste tijd wel beterIk heb alleen geen idee wat ik nou precies wil
Herkenbaar. Ik ben ook niet zo'n player. Een aantal gasten die ik ken van de studie zijn dat wel. Die willen alleen neukrelaties en verder niets.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk was, bestond deze reeks niet geloof ik
Ik geef toe, ik moet meer ondernemend zijn.. Maar zo op iemand afstappen ofzo, nee das niet mijn ding
Neukrelatie lijkt me niks, kan ik niet uit ervaring zeggen, maar goed. En ik neem alleen zelf initiatief als ik zie dat de ander me leuk vindt, of als de ander nog minder initiatief neemtquote:Op zondag 31 mei 2009 01:15 schreef Marurk het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben ook niet zo'n player. Een aantal gasten die ik ken van de studie zijn dat wel. Die willen alleen neukrelaties en verder niets.En dan het liefst ook nog met jonge meisjes (totaal niet hun leeftijd).
En ja, afstappen op meisjes is soms lastig. Maar wij mannen zijn wel degenen die het initiatief moeten nemen. Een paar vriendinnen van mij zeggen zelf dat ze vinden dat de man het in alle gevallen moet doen. Zij zijn wel de laatste die iets zullen ondernemen.
Ja zo ben ik ook wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Neukrelatie lijkt me niks, kan ik niet uit ervaring zeggen, maar goed. En ik neem alleen zelf initiatief als ik zie dat de ander me leuk vindt, of als de ander nog minder initiatief neemt
En dan blijf ik in m'n eentje overquote:
Maar jij ging zo ook slapenquote:
Hier? Geen idee..quote:
Wat programmeren?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hier? Geen idee..
Ben op 't moment aan 't programmeren, en ik ben veel te eigenwijs't wil me niet lukken, dus ik ga waarschijnlijk pas slapen als het me wel lukt
Ik ben niet verder gekomen dan HTMLquote:
Weltrustenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan HTML
Anyway, veel succes nog. Ik ben nu echt weg. Morgen wil ik ook nog een beetje normaal zijn.
Tot morgen ofzo!
Vrouw en 5000+ reacties in je fotoboek... wat doe je hierquote:Op zondag 31 mei 2009 03:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen!!!
Hoe is het hier?
Net uitgeweest met vriendin en Djayzz was erg gezellig. En zelfs nog iemand tegen gekomen die ik enkel van foto kende en hij ziet er best leuk uit meot ik zeggen
Dus daar zal binnenkort wel een date inzitten
Cue toch, zo laat hier?!quote:Op zondag 31 mei 2009 03:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen!!!
Hoe is het hier?
Net uitgeweest met vriendin en Djayzz was erg gezellig. En zelfs nog iemand tegen gekomen die ik enkel van foto kende en hij ziet er best leuk uit meot ik zeggen
Dus daar zal binnenkort wel een date inzitten
Een vent of dat niet?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
@TT. Blijkbaar.
Maar eerst ontbijten met ibu, mijn hoofdpijn van gisteravond is alleen maar erger geworden vannacht. Wel geslapen gelukkig. En nu eens zien wat vandaag me gaat brengen.
Dat sowieso, maar niet op de manier zoals jij denkt vrees ik. Mijn ex komt mijn kids terugbrengen, en mijn.. tsja, sinds gisteren ex-bf bliijkbaar wil ook nog even komen praten vanmiddag.quote:
okquote:Op zondag 31 mei 2009 10:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar niet op de manier zoals jij denkt vrees ik. Mijn ex komt mijn kids terugbrengen, en mijn.. tsja, sinds gisteren ex-bf bliijkbaar wil ook nog even komen praten vanmiddag.
Och.. komt wel weer goed allemaal. Uiteindelijk. Misschien met hem, misschien op een andere manier, ik weet het niet. Maar voorlopig nog ff niet dus.quote:
Het leven duurt lang zat inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och.. komt wel weer goed allemaal. Uiteindelijk. Misschien met hem, misschien op een andere manier, ik weet het niet. Maar voorlopig nog ff niet dus.
What happened?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:33 schreef DR34M3R het volgende:
Dat sowieso, maar niet op de manier zoals jij denkt vrees ik. Mijn ex komt mijn kids terugbrengen, en mijn.. tsja, sinds gisteren ex-bf bliijkbaar wil ook nog even komen praten vanmiddag.
Ik ga de details hier niet neerzetten, maar houd het maaar op wat issues die eerst opgelost moeten worden voor we überhaupt verder kunnen, als dat er nog in zit iig. Probleem is dat we wel nog stapel zijn op elkaar, maar deze 2 punten zijn nu gewoon een te groot struikelblok.quote:
Heb je het over een beste vriend of vriendin of jouw vriend? Nou ja, hoe dan ook, succes!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga de details hier niet neerzetten, maar houd het maaar op wat issues die eerst opgelost moeten worden voor we überhaupt verder kunnen, als dat er nog in zit iig. Probleem is dat we wel nog stapel zijn op elkaar, maar deze 2 punten zijn nu gewoon een te groot struikelblok.
Gisteren wezen "shoppen"quote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef Carooltje79 het volgende:
sow het wordt al wat drukker hier?
Hoe was jullie weekend? En nog plannen voor vandaag?
Over mijn vriend. Tenminste.. dat was ie. Ik ga er van uit dat een vriendschap er sowieso wel in zal zitten nog, time will tell..quote:Op zondag 31 mei 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het over een beste vriend of vriendin of jouw vriend? Nou ja, hoe dan ook, succes!
Gisteren lekker bbq met wat vrienden.. was super gezelliequote:Op zondag 31 mei 2009 10:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gisteren wezen "shoppen"
Vandaag lekker thuis in de tuin wat kleur opdoen (moet nu echt eens wat gaan leren).
Jij?
Goedemorgenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef Carooltje79 het volgende:
sow het wordt al wat drukker hier?
Hoe was jullie weekend? En nog plannen voor vandaag?
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 10:46 schreef Ajam het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Gisteren wezen shoppen. (oh, niet met Marurk trouwens, als ik dat geweten had, hadden we samen kunnen gaan). Vandaag lekker met een boekje op het balkon denk ik.
Jeetje.. Succes!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
Over mijn vriend. Tenminste.. dat was ie. Ik ga er van uit dat een vriendschap er sowieso wel in zal zitten nog, time will tell..
Min of meer hetzelfde weekend als ik dus!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:46 schreef Ajam het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Gisteren wezen shoppen. (oh, niet met Marurk trouwens, als ik dat geweten had, hadden we samen kunnen gaan). Vandaag lekker met een boekje op het balkon denk ik.
BBQenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gisteren lekker bbq met wat vrienden.. was super gezellie![]()
en vanmiddag een kinder-verjaardag.. dus geen rustig zondagje voor mij
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Wat gaan de Singles vandaag doen...?
Was voor mij ook weer 1ste x dit jaarquote:
Ja, best wel. Duurde even voor ik sliep haha. Wat verstandig!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
In de tuin wat leren (moet ook eens gebeuren), en daarbij een beetje kleur opdoen.
Goedemorgen autoquote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Mopje! Ik heb je niet meer laten weten, maar het wordt wel krap, zoals verwacht..quote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Sterkte.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Over mijn vriend. Tenminste.. dat was ie. Ik ga er van uit dat een vriendschap er sowieso wel in zal zitten nog, time will tell..
Okéquote:Op zondag 31 mei 2009 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mopje! Ik heb je niet meer laten weten, maar het wordt wel krap, zoals verwacht..
Ik moet mijn huis opruimen en meubels verplaatsen enzo. En bbq-en vanavond.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Dank je wel. Ga jij nog leuke dingen doen?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:56 schreef automatic_ het volgende:
OkéJammer maar helaas. Veel plezier in ieder geval straks en morgen
De beste manier toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:57 schreef dawg het volgende:
Ik ga straks mijn kater wegzuipen op het 60e verjaardagsfeestje van mijn vader.
Actief hoor! Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen, maar "opruimen" vind ik nietsquote:Op zondag 31 mei 2009 10:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moet mijn huis opruimen en meubels verplaatsen enzo. En bbq-en vanavond.![]()
Wat ga jij doen?
Have funquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Actief hoor! Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen, maar "opruimen" vind ik niets
Dagje autorijden dus?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zus is nu douchen, daarna ga ik douchen en dan gaan we naar mijn ouders. Later vanmiddag ga ik richting Almere en vanavond richting België voor een feestje.
Ja zoiets, alleen het ritje naar België is gewoon onderuit zakken in een té relaxte autoquote:Op zondag 31 mei 2009 11:04 schreef dawg het volgende:
Dagje autorijden dus?
Autorijden is leuk, zolang het niet langer dan 2 uur is. Alles langer pak ik liever de trein.
Ja, met een betje geluk heb ik de mijne volgende week ook weer terug.quote:
De tweede.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:13 schreef Marurk het volgende:
OK, even een vraagje voor de dames.
Welke vinden jullie het mooist?
http://i299.photobucket.com/albums/mm296/Marurk/234.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm296/Marurk/123.jpg
ik vind ze beide niets maar als ik MOET kiezen dan de 234quote:Op zondag 31 mei 2009 11:13 schreef Marurk het volgende:
OK, even een vraagje voor de dames.
Welke vinden jullie het mooist?
http://i299.photobucket.com/albums/mm296/Marurk/234.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm296/Marurk/123.jpg
ja toch je eigen? gelukt om m ergens te laten fixenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, met een betje geluk heb ik de mijne volgende week ook weer terug.
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja toch je eigen? gelukt om m ergens te laten fixen
Maar misschien des te beter voor je groei als mensquote:Op zondag 31 mei 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Damn, gisteren was niet goed voor mijn zelf vertrouwen
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind ze beide niets maar als ik MOET kiezen dan de 234
OK, bedanktquote:
wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Damn, gisteren was niet goed voor mijn zelf vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |