Jij had toch het eerste punt in dit topic?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef Siniti het volgende:
Makkelijke, wil een film gaan kijken
Stand deel 1579:
1 Mark
3 BasOne
3 mr_anonimous
1 Siniti Hier 1 punt afgehaald, is geen dubbele punten topic.
Yep kzie et nu, ergens was het punt kwijtgeraakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij had toch het eerste punt in dit topic?
Resuscitatie kitquote:Op zondag 31 mei 2009 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar wordt dit voor gebruikt en hoe heet het?
[ afbeelding ]
quote:
Dit kapje heeft een speciale naam en is niet alleen voor ambulance personeel.quote:Voor Ambulance personeel?
Ligt eraan wanneer je het kapje gebruikt, mannen, kapje gebruiken, mooie vrouwen, skin contactquote:Op zondag 31 mei 2009 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dit kapje heeft een speciale naam en is niet alleen voor ambulance personeel.
Moet je bij reanimatie eigenlijk altijd gebruiken maar zeker als er bloed in de mond zit.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je het kapje gebruikt, mannen, kapje gebruiken, mooie vrouwen, skin contact
Je weet wel waar je moet beademen?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:42 schreef BasOne het volgende:
Reanimatie setje, verder kom ik niet sorry
En een goede schipper bevaart de rode zee
Omdat ik naar bed ga... Kiss of Life zocht ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:42 schreef BasOne het volgende:
Reanimatie setje, verder kom ik niet sorry
En een goede schipper bevaart de rode zee
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef vaagsel het volgende:
Film was kiss of death, dus ding heet kiss of life?
Tuurlijk.quote:
Zeer sportief. Ik dacht erover om het te herroepen maar wist niet hoe dat ontvangen zou worden.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef BasOne het volgende:
Ik geef mij punt door aan Vaagsel, hij schijnt het goede antwoord te hebben inplaats van mij samen geraapsel
Stand deel 1579:
1 Mark
3 BasOne
3 mr_anonimous
2 Siniti
1 Vaagsel
Laat ons weten wat je zietquote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu de binnenkant van mijn ogen bekijken
Ik ben niet zo moeilijk... somsquote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeer sportief. Ik dacht erover om het te herroepen maar wist niet hoe dat ontvangen zou worden.
Ik zal het in een vraag verwerken....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |