quote:
Over Rubin Carter, The Hurricane en Denzel Washingtonquote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef Siniti het volgende:
Over wie gaat Bob Dylan's Hurricane, hoe heet de film en wie speelt erin de hoofdrol?
Jij had toch het eerste punt in dit topic?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef Siniti het volgende:
Makkelijke, wil een film gaan kijken
Stand deel 1579:
1 Mark
3 BasOne
3 mr_anonimous
1 Siniti Hier 1 punt afgehaald, is geen dubbele punten topic.
Yep kzie et nu, ergens was het punt kwijtgeraakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij had toch het eerste punt in dit topic?
Resuscitatie kitquote:Op zondag 31 mei 2009 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar wordt dit voor gebruikt en hoe heet het?
[ afbeelding ]
quote:
Dit kapje heeft een speciale naam en is niet alleen voor ambulance personeel.quote:Voor Ambulance personeel?
Ligt eraan wanneer je het kapje gebruikt, mannen, kapje gebruiken, mooie vrouwen, skin contactquote:Op zondag 31 mei 2009 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dit kapje heeft een speciale naam en is niet alleen voor ambulance personeel.
Moet je bij reanimatie eigenlijk altijd gebruiken maar zeker als er bloed in de mond zit.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je het kapje gebruikt, mannen, kapje gebruiken, mooie vrouwen, skin contact
Je weet wel waar je moet beademen?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:42 schreef BasOne het volgende:
Reanimatie setje, verder kom ik niet sorry
En een goede schipper bevaart de rode zee
Omdat ik naar bed ga... Kiss of Life zocht ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:42 schreef BasOne het volgende:
Reanimatie setje, verder kom ik niet sorry
En een goede schipper bevaart de rode zee
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef vaagsel het volgende:
Film was kiss of death, dus ding heet kiss of life?
Tuurlijk.quote:
Zeer sportief. Ik dacht erover om het te herroepen maar wist niet hoe dat ontvangen zou worden.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef BasOne het volgende:
Ik geef mij punt door aan Vaagsel, hij schijnt het goede antwoord te hebben inplaats van mij samen geraapsel
Stand deel 1579:
1 Mark
3 BasOne
3 mr_anonimous
2 Siniti
1 Vaagsel
Laat ons weten wat je zietquote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu de binnenkant van mijn ogen bekijken
Ik ben niet zo moeilijk... somsquote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeer sportief. Ik dacht erover om het te herroepen maar wist niet hoe dat ontvangen zou worden.
Ik zal het in een vraag verwerken....quote:
Damn wat snel weerquote:
Die is nieuwerquote:Op zondag 31 mei 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Kadett?
De M3 Grant was een lichte tankquote:Op zondag 31 mei 2009 01:07 schreef vaagsel het volgende:
De Grant ?
PDA's must die.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet 'm, maar kan geen stand bijhouden etc. werk nu even via m'n pda.
Opel Kraft Farhr Zeug 305 'Blitz'quote:Op zondag 31 mei 2009 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
Opel Blitz?
Om de man de eer te geven die hij verdient, moet de achternaam toch wat beter. Von is goedquote:Op zondag 31 mei 2009 01:20 schreef BasOne het volgende:
Von Klauwitch
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om de man de eer te geven die hij verdient, moet de achternaam toch wat beter. Von is goed
Von Clausewitz. MaJo +1quote:Op zondag 31 mei 2009 01:25 schreef MaJo het volgende:
Klauzewitz
Het stoppen van de oorlog tussen de VS en Frakrijk, die al duurde sinds de onafhankelijksoorlog.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:31 schreef MaJo het volgende:
Stand deel 1579:
1 Mark
4 BasOne
3 mr_anonimous
2 Siniti
1 vaagsel
1 Cobra4
1 MaJo
Wat was de belangrijkste beslissing van het Kellog Briand Pact?
Niet wat ik zoekquote:Op zondag 31 mei 2009 01:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het stoppen van de oorlog tussen de VS en Frakrijk, die al duurde sinds de onafhankelijksoorlog.
EEeeehh. euh O.oquote:
Er kwam een verbod uit voortquote:Op zondag 31 mei 2009 01:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
EEeeehh. euh O.o
Kellog biraind was de sessatie van hostiliteiten tussen de VS en en frankrijk, aangezien de fransen dommelijk gekozen hadden de zuidelijke staten ye steunen.
We weten hoe dat afgelopen is
Kan zo even niet bedenken wat er anders in het pact stond dat belangrijk was, als ik dat ooit heb geweten
Non proliferatie.. geen vesrpreiding van nukes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |