heb 'm vaker gezienquote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze Omega #2264.50.00? Zit er aan te denken om deze te halen als "instapper".
das een hele goede degelijke klok! Ik ben zelf ietsjes meer fan van de planet ocean, die heeft imo iets mooiere wijzers en plaat.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze Omega #2264.50.00? Zit er aan te denken om deze te halen als "instapper".
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:19 schreef Reintji het volgende:
Dat klopt, zat ook eerst te kijken naar de 42mm zwarte PO, maar deze is prijstechnischer wat prettiger. Vond dit bandje ook mooier dan wat er nu om die 300 diver zit. Of kun je die sowieso nog wel bijbestellen?
Omega is altijd goed..quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
een mede NATO band gebruikerquote:Op maandag 13 juli 2009 17:19 schreef Jackal_Omega het volgende:
Vele van jullie zullen het verhaal al kennen. In Utrecht bij een juwelier goedkoop een Seamaster 300 gevonden. Was echter in geen supergoede conditie. Na het aankoopbedrag nog een keer in een reparatie te hebben gestoken is ie dan nu eindelijk compleet.
Zo zag ie er dus uit toen ik hem kocht.
[ afbeelding ]
Wijzers waren echt in een slechte staat en ook de duikersring had zijn beste tijd gehad. De wijzerplaat was nog opvallend mint. Wel gerelumed, maar erg netjes gedaan.
Toen naar Ferrie toe. De wijzers waren niet meer te redden. Relumen was geen optie doordat het staal erg was aangetast. Gelukkig had hij de wijzers op voorraad en is ie voorzien van nieuwe wijzers. Wel met luminova maar de originele wijzers waren ook al eens gerelumed en zagen er niet uit. Nu sloot de kleur van de wijzers perfect aan op de plaat.
Ik dacht overigens dat de kroon niet origineel was omdat ie niet schroefde, maar deze was uiteindelijk toch origineel.
[ afbeelding ]
Maar de bezel was niet op voorraad en moest besteld worden. Na 2 maanden (even uit mijn hoofd) dus eindelijk aangekomen en nu is ie dus eindelijk compleet. Ik vind hem echt top. Vintage uiterlijk in een moderne maat.
[ afbeelding ]
Wauw! Die is heel mooi gewordenquote:Op maandag 13 juli 2009 17:19 schreef Jackal_Omega het volgende:
[snip]
Maar de bezel was niet op voorraad en moest besteld worden. Na 2 maanden (even uit mijn hoofd) dus eindelijk aangekomen en nu is ie dus eindelijk compleet. Ik vind hem echt top. Vintage uiterlijk in een moderne maat.
[ afbeelding ]
Eentje kopen die druk knopjes heeft, die klinkt vast. En dan kan die ook niet los schieten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:11 schreef m0ridin het volgende:
Even een vraagje, heb zelf laatst de Tissot Le Locle Automatique aangeschaft
[ afbeelding ]
Alleen zit hier een vlindersluiting op:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat deze bij mij vrij snel losschiet... Heb het nu 1 of 2 keer gehad dat mijn horloge inderdaad bijna van mijn pols afgleed omdat die vlindersluiting 'openklapte'.
Is hier een truc voor? Moet ik het horloge strakker of juist losser doen? Hij zit nu niet heel strak, zou misshcien nog 1 gaatje strakker kunnen maar vind het wel prettig hoe hij nu zit. Of is dit meer een kwestie van wennen ofzo (verder helemaal tevreden trouwens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door KopieerMachine op 18-07-2009 14:55:20 ]Ja... echt!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:33 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Eentje kopen die druk knopjes heeft, die klinkt vast. En dan kan die ook niet los schieten.Hmmm, om nou meteen al na een paar dagen het bandje te vervangen vind ik ook weer jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Njah, eentje strakker zat me iets te strak (en schoot volgens mij zelfs sneller los) dus ik hou het hier maar even bij...
alleen de sluiting varvangen bedoelt ie neem ik aan...kost je max 10 euro...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:09 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hmmm, om nou meteen al na een paar dagen het bandje te vervangen vind ik ook weer jammer
Njah, eentje strakker zat me iets te strak (en schoot volgens mij zelfs sneller los) dus ik hou het hier maar even bij...
Das natuurlijk ook weer zo... heb het horloge trouwens online gekocht dus even terug wordt lastiger (watchesbuynet.nl, op zich wel met een adres waar ik langs kan alleen niet in de buurt).quote:Op zondag 19 juli 2009 12:07 schreef ForrestX het volgende:
[..]
alleen de sluiting varvangen bedoelt ie neem ik aan...kost je max 10 euro...
en/of terug naar de juwelier met dit verhaal
Zoveel keuze, ga eens rondkijken op internet. Kijk in de TS voor merken, en ga eerst kijken wat je bevalt. Dan kan je een keuze maken.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:39 schreef mercurial3 het volgende:
Beste horloge fanaten,
ik ben van plan een horloge te halen en wil niet meer dan 1500 euro uitgeven, enige tips?
er zijn toch altijd wel een paar uitblinkers binnen dat budget? het moet sowieso een automaat zijn dat wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Zoveel keuze, ga eens rondkijken op internet. Kijk in de TS voor merken, en ga eerst kijken wat je bevalt. Dan kan je een keuze maken.
Hier kunnen we vrij weinig mee eigenlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |