Ik heb mijn seiko inderdaad bij creationwatches besteld afgelopen maandagquote:Op zondag 28 juni 2009 10:15 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn Seiko gekocht en heb geen invoerrechten, belasting etc. hoeven betalen. En dat heeft me echt honderden euro's gescheeld als wanneer ik het hier in nederland had gekocht. Overigens is het horloge waar je naar linkt 240 dollar en dat is 172 euro.
Ik zeg: Doen!
En nu nog hopen dat de douane je pakje met rust laatquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef ANCT het volgende:
[..]
Ik heb mijn seiko inderdaad bij creationwatches besteld afgelopen maandag![]()
Hij is nu ergens in Sjanghai, de 6e heb ik hem
Ik heb hem ook nog steeds. Ook erg goed formeel te dragen zonder dat het ouwelijk aandoet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef zlakto het volgende:
Mooi dat veel mensen te spreken zijn over mijn type horloge.
Ik vind de Nomos horloges al een hele tijd echt heel fraai. Deze Tangomat is echt super! Veel plezier ermee!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:44 schreef
Na een tijdje toch maar de stap gezet en een Tangomat gekocht. Nummer 5640, vers van de fabriek in Glashutte.
Waarom uiteindelijk toch de Tangomat en niet de Club?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Jackal_Omega het volgende:
Dit was een prototype
[ afbeelding ]
En de productieversie. De testuhren hadden 24 jewels, de nieuwe 26
[ afbeelding ]
Heb daar ook wel even over getwijfeld maar ik vind de Tango een echte Nomos. De Club is prachtig maar had net zo goed van een ander merk kunnen zijn. Overigens sluit ik daarmee niet uit dat de Club er nog ooit komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Waarom uiteindelijk toch de Tangomat en niet de Club?
Normaal hou ik niet zo van TW Steel, maar deze vind ik wel mooiquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:02 schreef Dokay het volgende:
Heb gisteren een klokje gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kast is rosegoud. Je vind 'm mooi of niet, hij trekt iig de aandacht
Wel een van de betere, maar toch vind ik hem te druk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef Flurry het volgende:
[..]
Normaal hou ik niet zo van TW Steel, maar deze vind ik wel mooi
http://www.thewatchhut.co.uk/the-watch-hut/D-G/d-g-gents/Gents-Sandpiper-D-&-G-Chronograph..htmlquote:Op zondag 12 juli 2009 11:05 schreef Kyddil het volgende:
[..]
Waar heb je em gehaald? (kan em toevallig op findwatches.co.uk niet vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |